1. BÖLÜM :KAYBOLMUŞ ANILAR

22 5 6
                                    

Yazar anlatımı=

Irmak yine küçücük elleriyle sıktığı ayıcığına sarılarak camdan annesini bekliyordu. İçinden bazen yurttan kaçmak geliyordu ama kaçınca nereye gideceğini, annesini nasıl bulacağını bilmiyordu zaten daha 7 yaşındaydı, çok küçüktü ama asla annesini beklemekten bıkmıyordu.

Tam 2 yıldır her gün sabah erkenden kalkıp camın önünde annesini beklemekten başka bişey yapmıyordu.

Camın önünden bir an bile ayrılmak istemiyor eğer ayrılırsa annesi gelir onu göremeyip gider diye çok korkuyordu.

Annesinin daha neden gittiğini bile bilmiyor küçücük yaşta annesiz kalmıştı.

Annesini birkez bile görememişdi yanağına süzülen bir damla yaşı hızlıca sildi. Yine gelmemişti saat gece 10. 00'a geliyordu ve görevliler gelip Irmağı alıp yatırmaya odasına götürdüler.

Aslında odasında da cam vardı ama oda da tek kalmadığı bakamıyordu en sonunda dayanamadı ve yatağına yatıp gözlerini kapattı.

Sabah yine erkenden kalkıp camın önünde ayıcığına sarılıp tek başına annesini bekleyecekti.


* * *

Karşımdaki kişiyi görünce donup kaldım. Böyle bişey olamazdı, olmamalıydı buna daha hazır değildim karşımda teyzemin kızı kısa sarı saçlı mavi gözlü dolgun pembe dudaklı mavi elbisesinin içinde çok güzel gözüken Sahra Pare vardı. Ama o beni tanımıyordu tanıması imkansızdı zaten.

Annem ben doğduktan hemen sonra beni terk etmişti. Ve 4 ay bana teyzem baktıktan sonra ise zengin bir adamla evlenip beni çocuk yurduna bırakmış. Babamıda hiç tanımıyordum. Çünkü ben doğmadan 5 ay önce hayatını kaybetmiş yurtta bana öyle anlamışlardı.

Ama ben inanmıyordum.

Daha fazla direnmeden asansöre bindim ve gülümsedim oda bana gülümseyip;

"merhaba" dedi

4. Katın düğmesine basarken bende ona
"merhaba" diye cevap verdim.

Bana elini uzatıp

"Sahra Pare ben "diyerek kendini tanıttı ben zaten biliyordum ama belli etmemeye çalıştım.

" Bende Irmak Yıldırım "

" memnun oldum"deyip gülümsedi tekrardan

"bende memnun oldum Sahra Hanım" diyip elimi çektim

Sahra bu seferde şöyle bir soru yöneltti :

"seni burada ilk defa görüyorum yeni mi başladınız "

"hayır aslında daha başlamadım iş görüşmesine geldim "

Kafa sallayıp"Demir Kaya Beylemi görüşmeye geldiniz? "dedi

" evet " dedim ve bende ona bir soru sordum

NEFHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin