10

137 13 2
                                    

Jeon JungKook

,,Žádný problém," řeknu mile a postavím se. Sundám si mikinu a hodím ji na židli. Rozjařené děvče v kostýmu upírky mi s nadšením podá telefon.

Jednu ruku hodím kolem jejich ramen a tu s mobilem hodím před nás. Vyfotím jednu rychlou a potom jí telefon vrátím. ,,Děkuju," řekne nadšeně a potom si mě prohlédne. Opatrně rukou sjede po té mojí, než nakonec svoji dlaň vpasuje do té mé. Já jen stojím a koukám jako péro z gauče.

,,Huhm." Zaslechnu hlasité odkašlání a to mě probere z transu. Ohlédnu se. Spatřím docela početnou skipinku a spolu s nimi mého kamaráda.

,,Zase tu oblbuješ holky?" řekne pobaveně TaeHyung. Lehce mě praští do zad a hned potom se mi zavěsí kolem ramen.

,,J-Já už radši půjdu. Nevěděla jsem, že tu s někým jsi," poví v rozpacích ta dívka a než stačím cokoliv říct, vydá se pryč. Zamračím se a podívám se na Taeho.

,,Hele, JungKooku, oba moc dobře víme, jak by tohle dopadlo, takže se na mě takhle nedívej," řekne pobaveně a obejde stůl. ,,Našel jsem nám lepší společnost než jednorázovku," řekne a já celý zrudnu. Proč když mě chce někomu představit, musí začít takhle?! ,,Basketbalista je HoSeok, JiMin je kouzelník a to sladké koťátko je YoonGi," vyleze z něj a s posledním slovem to sladké koťátko chytí za ruku a přitáhne blíž, tím všechny pobídne k obsazení našemu stolu. Trochu se zarazím nad Taeho oslovením pro toho černovlasého chlapce, ale raději to nechám být.

YoonGi si sedne mezi nás, ode mě zleva, od Taeho zprava. JiMin si se usadí na místě z druhé strany od TaeHyunga a HoSeok to zabodne hned vedle svého kamaráda.

HoSeok se krásně vypořádal s kostýmem. Pobrat doma dres a míč je nejjednodušší odbytí. A JiMin s YoonGim si vybrali už specifičtější kostýmy. I když, myslím si, že YoonGi si měl vybrat trochu lepší kostým, pokud na sobě celý večer nechtěl mít nalepený každý pár očí...

,,Ahoj," řeknu po malé chvíli tiše, téměř neslyšně, a prohrábnu si vlasy. Z opěradla židle stáhnu svou mikinu a navleču ji na sebe.

,,Tohle je JungKook," kvákne Tae a přede mě položí panáka.

,,Takže jste mi utekli?" ozve se za mnou. Nestačím se ani ohlédnout za zdrojem hlasu a chlapec v bílém si sedne na poslední volné místo mezi mnou a HoSeokem.¨

,,Jine?" vypadne zmateně z Taeho. ,,Ty se znáš s YoonGim?"

,,Znám se s JiMinem a JiMin býval jeho dobrý kamarád," objasní mu. Já jen koukám od člověku k člověku a poslouchám. Potom si ale všimnu YoonGiho nespokojeného výrazu a to mě donutí k pobavenému úsměvu.

,,Odkud vůbec znáš YoonGiho ty?" zeptá se potom JiMin zvídavě.

,,Jsme spolubydlící," odpoví s milým úsměvem a položí ruku na YoonGiho rameno. Já s překvapením pokrčím pusu.

,,Jine, málem bych zapoměl," začne YoonGi zničehonic. ,,Tady máš." Z kapsy si vytáhne peněženku a spolu sní k němu po stolu posune i jednu ze skleniček, která leží celou dobu před ním. Jin mu věnuje úsměv a potom sklenku popadne.

,,Hmh, to je krásná příležitost," začne Jin a pozvedne svůj drink. ,,Snad se nám dnešek vydaří. Na zdraví, kluci," vyleze z něj nadšeně a já se pobaveně usměju. Do jedné ruky chytím svého panáka a do druhé zapiják. YoonGi vezme své víno, Tae pivo a kluci svá pití. Podle barev typuji, že JiMin má džus s vodkou a HoSeok rum s colou, ale nejsem odborník.

,,Na zdraví," řekne vesele TaeHyung a jen co si každý ťukne s každým, naklopím to do sebe. Jen co to ostré pálení v krku zaliju studeným džusem, můj pohoed spočine na Jokerovi. Celý se napnu, když uvidím, jak sleduje YoonGiho. Donutí mě to nemyslet. Je možné, že by-

NE, TAEHYUNGOVI SE PRECE LÍBÍ HOLKY!

==========

To be continued...

Poslední klidný díl. 🥰

Kookie

Enough is enough! || BTS || CZKde žijí příběhy. Začni objevovat