Reggel apa ébresztgetésére keltem.
-Laura jó reggelt,ébresztő!
-Ahh,rendben-egy szemforgatást követően fel is keltem.
Felvettem egy fekete bő bulcsit,egy laza gatyával.Megfésülkötdem,és egy kis sminket raktam az arcomra.Lementem a földszintre ,és megreggeliztünk.Beültünk a kocsiba és elindultunk.Nem sokszor beszélgetünk,de most apa törte meg a csendet.
-Lányom,ma velem jössz a munkahelyére!-mondta izgatottan.
-Ahaaa-mondtam kérdően.-De tényleg,még be sem mutattad a munkahelyed!-csaptam a fejemre-
Kb. 30 perc múlva meg is érkeztünk.Hatalmas volt!Mindenhol tudósok, elektronikai kütyük. Volt sok nagy gép is, de azt nem tudom mire használják. A gondolataimból két férfihang rázott ki.
Szevasz Dave!-mondták egyszerre.
Szevasz Norm, szevasz Jake!-köszönt apám is.
-Apa ,ők kik?-kérdeztem meglepetten.
-Ők itt Jake és Norm,nekik a feladatuk Pandoraban kutakodnia.
-Avatar?Pandora?MI VAAAN?-kezdtem el ugrálni.
Sok mesét hallottam a Pandoráról,és a Na'vikról.Nem gondoltam hogy ez igaz,de mégis.Hitetlenkedtem magam elé bámulva.
-Igen,igen,de most nem ez a fontos.
-Hanem mi?-kérdeztem.
-Saját Avatárod lesz Laura,-kezdett bele Jake-de nagyon kell vigyáznod,rendben?
-Rendben-mondtam izgatottan,és le sem fagyott az arcomról a mosoly.***
Miután beértünk,beraktak engem egy nagy gépbe,azt mondták lazítsam el magam.Pár másodperc múlva már egy teljesen más helyen ébredtem fel.Testem a kelleténés nagyobb,színem kékebb volt.
-Mi a fasz?-kérdeztem meglepetten.
-Nyugodjon meg hölgyem,nincs semmi baj,még pár tesztet elvégzünk,utána körbekísérjük önt-mondta az egyik nő.
Egyáltalán nem érdekelt amit mondott,felpattantam az ágyból,és ki viharoztam az épületből.Kicsit szédültem,de csak futottam és futottam.
Egyszer csak valaki,szerintem Jake elém áll és megállok.Majdnem élesek,de Jakenek sikerült elkapnia.Megköszöntem,és megkérdeztem,hogy körbevezetne-e.***
Csodaszép hely Pandora.Talán szebb,mint ahogy elképzeltem...
Tudom,hogy ez egy Nagyon,de nagyon rövid rész volt,de első könyvem első fejezete.Így is sikerült elérnem a 306 szót!Köszönöm mindenkinek aki elolvasta!Sokat jelent nekem!❤️
YOU ARE READING
Egy Új Család-Neteyam Ff(+18)
AdventureSziasztok!Nem biztos,hogy jó könyv lesz,mert ez az első,de remélem hogy tetszeni fog nektek!