-6. rész-

81 4 2
                                    

Mikor odaértünk, rögtön felismertek, és boldog kurjantásokkal üdvözöltek.

Tarsem azonnal hozzánk szaladt.

-Hát ti?-kérdezte boldogan.

-Csak jöttünk Lo'aknak a barátnőjének megmutatni az erdőt.

-Milyen illetlen vagyok...Tsire'ya te skana Rona'tai te(most valami szarságot kitaláltam).

-Tarsem-mondta mosolyogva.- Le'ila,te megkapod a régi maruidat,és Tsire'yáék meg a Sullyék házát.

-Köszönjük.

-Ma fogunk egy nagyobb ünnepséget tartani,hiszen ma volt az álomvadászat.

-Ahh,régi szép idők-mondtam mosolyogva.

-Mi az az álomvadászat?

-Mikor az embert felnőtté avatják.

-Jajj,drágám,mennyit kell még tanuldod...

Elkezdtük Tsireyával a gyakorlást.

-Ez itt egy Pa'li.Olyan,mint az ilu,csak gyorsabb.-Ezzel a mondattal le is esett,és mi csak kuncogtunk egy jót.

***

Este,mikor már javában folyt a buli,elkezdtünk táncolni Reyával.Egyszer csak,Ra'an,az exem odajött hozzám.

-Mizu cica,van gazdád?

-Közöd?-kérdeztem flegmán.

-Nem téged kérdeztelek szivi.Na,van gazdád?

-Képzeld,van barátja,és inkább ne is foglalkozz vele,mert Ő egy Metka'yina Tsakarem. Tonowari és Ronal lánya.Szóval húzz el innen,és fogd be a retkes szádat-mondtam fenyegetően,és csak nyelt egy nagyot,oszt elment.

-Köszi-mondta hálás hangon.

-Na de én megyek,nagyon fárad vagyok.

Megkerestem Teyamot,és feküdtünk volna le,mire Ő felémkerekedett.Én csak értetlen szemekkel néztem rá.

-Mit akarsz?

-Téged-azzal az ajkaimra is vetődött.Heves csókolózásba kezdtünk,mire megkérdezte:

-Akarod?Még le tudom állítani magam.

-Igen-válaszoltam nemes egyszerűséggel.

Rögtön nyúlt kurujáért,mire én is oda tartottam az enyémet.Kellemes,bizsergető érzés futott át a testemen.Ellezdte a nyakamtól haladva a combomig csókokkal behinteni a testemet.Mikor megunta,konkrétan letépte rólam a felsőtestemet takaró anyagot,majd melleimet kezdte kényeztetni.Először a jobb mellbimbómmal játszadozott,utána pedig a ballal.Mindeközben a másik mellemet masszírozta,én pedig csak alatta nyögdécseltem.Pár perc után el is élveztem.

-Ezazz Élvezz el kicsim-mondta,mire eltoltam magamtól.Kérdően nézett rám,de én csak elkezdtem izgatni.Először csak a péniszének a tetejét nyaltam meg,mire egy kicsit felnyögött.Minden nyögésénél kicsit bátrabban,és sokkal gyorsabban kezdtem el nyalni.Mikor meguntam,bekaptam egész méretét,és mélytorkozni kezdtem.Eltolt magától,és húzott párat rajta,és a kezébe élvezett.-Most készítettél ki orálisan,de te úgy nézel rám,mint egy kis angyal

-Nem issss-nyafogtam.

-Na de most te következel-ült kaján vigyor az arcára. Ledöntött,és letépte az ágyékkötőmet.Azonnal bedugta két ujját,mire én egy hatalmasat felnyögtem.Elkezdett belül maszírozni, és minden egyes alkalommal,amikor megmozdult,hatalmasakat nyögtem.Még két ujját belémnyomta,és felsikítottam.-Abbahagyjam?

-Nehogy abba merd hagyni!-mondtam,mire csak mosolygott.

-Ugye tudod,hogy nem az ujjamra fogsz elélvezni?-kérdezte,és lefeküdt a két lábam közé.Mire megéreztem magamban a nyelvét,csak nyögdécselni tudtam.-Hmm..Nagyon finom vagy-mondta,és péniszét szeméremdombomon kezdte el mozgatni.Erre csak hangos sóhajok hagyták el a számat.-Először fájni fog,mert át kell törnöm a hártyád.De nyugi,vigyázok rád.-Erre bedugta a farkát,és kicsordult egy könycsepp,amit le is nyalt.Elkezdett bennem lassan mozogni,és minden nyögésnél egyre gyorsabban és gyorsabban mozgott.A végére már a Maruinak a fala is mozgott.Én elélvezten,ő meg csak a hátára feküdt. Értetlenül néztem rá.-Lovagolj meg.Én fogom a farkamat,te meg rácsüccsensz az édes kis punciddal.-tettem amit mondt,és mikor teljesen bennem volt,mindketten felnyögtünk.Elkezdtem fel-le mozogni,és mindig,amikor nyögött,egyre gyorsabban mozogtam.

-M-mateyhaammhhh éhénh-

-Tuhdhom-mondta,hiszen éreztük egymást a kuruinkon keresztül.Mikor elélveztem,pár másodperc múlva meleg folyadékot éreztem magamban. Gondolom,ez Teyam spermája volt.-Bocsi.

-Semmi baj...

-MÁSNAP-

Ma megmutattuk Tsireyának Mo'atot,aki  Lo'akém nagymamája,és bemutatjuk a régi barátainknak is.

-Ro'am-mondta kedvesen az egyik fiú.

-Soványka!-húzott pacsis ölelésbe.

-Dagadék!-viszonoztam én is az ölelést,mire a többiek elkezdtek nevetni.

***

-Naaa,mikor ülhetem meg az ikránom?

-Mikor készen vagy-mondtam,amiket Neytiri is mondott nekem.

-Az,amikor tudod a szokásainkat,meg tudsz ülni egy Pa'lit,tudsz vadászni-világosította fel Lo'ak.

-De én már tudok vadászni!-értetlenkedett Reya.

-De nem íjjal!-mondta Teyam.Mikor megtanítottunk  neki mindent,csak egyszerűen kimondtuk.

-Készen vagy!-mondtuk

Kaltxì!Nagyon sokáig nem raktam ki részt,és ez azért is van,mert elkezdtem egy másik könyvet.Igaz,most ez nagyon kis réaz lett,de remélem nem baj.

Eywa ngahu!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy Új Család-Neteyam Ff(+18)Where stories live. Discover now