-3. rész-

75 1 0
                                    

Csak ennyit tudtam kinyögni,nagyon izgultam...

-MÁSNAP REGGEL-

Sietősen felkeltem,felöltöztem,és mentem is Neytirihez.Ő az anyja mellet várt,míg vártak rám. A Tsahìk bekent fehér festékkel és már repültünk is a Szent fához. A Tsahlìk rátette a két kezét a vállamra. Ezt követően a többi Na'vi is így tett.Nagyon meghatódtam,majdnem sírtam örömömben. Erre a Tsahìk csak rámmosolygott. És persze én is visszamosolyogtam neki.

-Mostmár Le'ila Starblake egy a népünkből.-kiálttot fel Mo'at,amire az egész klán ujjongani kezdett.

-Gratulálok Le'ila,de most jön valaki más-mosolygott boldogan.

-Most jöjjön Jake Suli(Jake Sully Na'viasítva,ejtsd:Dzsake Szuli)-kiáltotta Mo'at.

Ezek szerint Jake is itt volt,csak nem vettem észre. A férfi nagyot sóhajtott,és megindult Mo'at felé.Ugyanígy tettünk,mint nálam,csak én is megfogtam az előttem lévő vállát.

-KEREK EGY ÉV MÚLVA-

(bocsi a nagy időugrásért,de na,ez legfőképpen a Sully gyerekekről fog szólni)

Mikor megtudtam,hogy Neytiri terhes,azonnal a nyakába ugrottam.Egyből kérdésekkel halmoztam el.

-Ki az apa? Mi lesz a neve? Fiú vagy lány?Fiút,vagy lányt szeretnél?Jó,ez hülye kérdés volt,tudom,hogy neked mindegy,csak egészséges legyen-kuncogtam fel.

-A kérdéseidre a válasz:az apja Jake,a neve Neteyam,fiú,-kuncogott fel ő is-és,az utolsónál jól tippeltél-ismerte el.

Én csak kikerekedett szemekkel meredtem rá.Hogy mi?Jake az apja?Magát nem tudja eltartani nem hogy egy gyereket!Jó,igaz,hogy mostmár a lába nincs lebénulva,de akkor is!Ezt meg fogom vele beszélni!

-Gratulálok!Hány hónapos?-kérdeztem kiváncsian,és egyben ledöbbentem,mert még nem tudtam felfogni hogy ki az apja.

-Pont ma lett 2 hónapos(Most a Na'viknál 2-3 hónap a terhesség)-mondta boldogan Neytiri.-Már nagyon izgulok.

-Meg is értem.De menj pihenni,most jót fog tenni neked-parancsoltam rá.

-De nemáááááááár-mondta nyűgösen

-Gondolj Neteyamra!-mondtam aggódó arccal.

Neytiri csak sóhajtott, bement a maruijába,és lefeküdt.Én csak fejemet rázva sóhajtottam.Én is befeküdtem a függőágyamba,és elaludtam. A következő pillanatban Grace nyitotta ki az "ajtót".

-Naaa minden jól megy?-kérdezte kíváncsian.

-Ahha és képzeld...-direkt nem fojtattam a mondatot,hagy legyen kiváncsi.

-Naaa monddmár!

-Neytirinek lesz egy gyereke!-erre a mondatra sikítva ugrottunk egymás nyakába.

-És ki az apa?-kérdezte még mindig boldogan.

-Jake-kicsit elkomorodott,de visszakérdezett.

-Jake ki?Jake Tsu'tey,vagy mi?

-Jake Sully...-Erre elkomorodott teljesen,és ezután kiviharzott,gondolom Jakehez.

-PÁR PERC MÚLVA-

Elmentem megkeresni Jake-et,és mikor odaértem a szobájához, ordibálás hallatszott ki.Gondolom gRace volt az.Bekopoltam,és bementem,váladzra nem várva.Éa igazam volt.Grace kiabált vele,Jake pedig csak unottan nézett ki a fejéből.És persze én mindenbe belekeveredek(vagy csak én akarok belekeveredni),ezért én is beszálltam az ordítozáshoz.De ezt szerintem még Quaricht is hallotta a 8. Emeleten.

-MIT KÉPZELTÉL MAGADRÓL JAKE?NEYTIRI AZ OLO'EYKTAN ÉS A TSAHÌK LÁNYA!NEM LEHET ÖSSZEKAPCSOLÓDNOTOK!-ordította le a fejét Grace.

-De ő is szerette volna!-védekezett Jake.

-BAZDMEG JAKE,TÉNY,ÉS VALÓ,HOGY ÖRÜL,DE MIT SZÓL MAJD EHHEZ A TSAHÌK ÉS AZ OLO'EYKTAN?NA MEG TSU'TEY?IMÁDJA NEYTIRIT,SEMMIÉRT NEM ENGEDNÉ EL ŐT!-szálltam be én is a vitába-MAGADAT NEM TUDOD ELTARTANI,NEMHOGY EGY GYEREKET!-még egy ideig folytattuk ezt a vitát,utána elmentünk aludni Grace-el.



558 words



Kaltxì!Ez most egy kicsit rövidebb rész lett,de remélem nem baj.Nincs sok időm,ennek a fejezetek az írásánál is utazok.De remélem tetszik,ha igen vote-oljátok,mert akkor tudom,hogy tetszik nektek😌

Eywa ngahu!

Egy Új Család-Neteyam Ff(+18)Where stories live. Discover now