Még egy ideig folytattuk a vitát,utána elmentünk aludni Grace-el.
-EGY HÓNAP MÚLVA-
Arre keltem,hogy Neytiri maruijából gyereksírás hallatszott ki.Rögtön elsírtam magam,és futottam is Neytirihez.
-Gratulálok Neytiri!-gratuláltam neki sírva.-És szia Neteyam!-Neteyam csak megfogta az arcom,és elmosolyodott.
-PÁR HÓNAPPAL KÉSŐBB-Pár hónappal Neteyam születése után,Jake-ék örökbefogadták Kirit,Grace avatárjának gyermekét.Ezután Neytirinek lett egy új fia,Lo'ak,aki igazi kis rosszcsont.És pár éve jött Tuktirey,azaz Tuk.Nagyon jól kijövünk egymással.
-Úgy utállak-mondta Lo'ak.
-Én sokkal-de sokkal jobban utállak téged!Fütyifej!-vágott vissza Kiri.
-10 ÉV MÚLVA-
Olyan gyorsan telt az idő.Neteyam és Kiri 17 lett,ahogy én is,Lo'ak 16,és a kicsi Tuk már 9(Most tekincsetek el Le'ila korától,és most 17).Jake engem is befogadott a családba,és már véglegesen Na'vi testben vagyunk.Volt egy családi fotózás,amiért Kiri nem annyira volt oda,de ez van.
-Mosolyogj sxhkang*-mondta Neteyam(*hülye/idióta).
Másnap Jake megengedte Neteyaméknak, hogy jöhet az ég emberek vasútját megtámadni,de csak őrszemként.Én persze harcos vagyok, és már rutin,hogy megyek a bevetésekre.
Kb.úgy 10 perc múlva oda is értünk,és Jake elindította a földiegységet.Persze én addig lelőttem 2 skorpiót.Leszálltam én is ,és felvettem egy puskát.Közbe láttam hogy Neteyamék ereszkednek.Mikor leszálltak,gyors kivettem Lo'ak kezéből a fegyvert,és visszahajtottam őket az égbe,azzal fenyegetve,hogy nyakoncsípem őket és úgy elverem őket,hogy attól fordulnak.Vissza is mentek,azután nem jöttek le újra.Kb. fél óra múlva haza is mentünk, és Jake megdícsérte fiait.Neteyam csak egy "köszönömöt" tátogott.
Délután Jakeékkel és Neteyammal elmentünk járőrözni,Lo'akékat otthonhagyva.Van ezzel egy rossz előérzetem,de inkább hagytam,és élveztem a szelet,ahogy belekap a hajamba.
Másfél óra múlva Valami hangot hallottam a fülesemből,és Neteyammal összenéztünk.A hang amit hallottunk,Lo'aktól jön.
-Fenevad! Fenevad! Itt Sasszem! Vétel.
- Igen? Hallgatlak Sasszem! Vétel.
- Látok pár alakot. Avatárnak tűnnek. Taktikai ruhában vannak gépfegyverrel.Összesen....Hatan.
- Merre vagy ? Vétel.
-Az irányítónál vagyunk .
- Kivel?
-Ö... Hát.... Gekkóval,Kirivel..... És Tukkal.-Erre Jake és Neytiri összenéztek.
-Na most jól figyelj ide fiam! Tűnjetek el nagyon gyorsan,és ne csapatok zajt! Érted?
-Igen uram.
-Apa!Erre gyorsabb!-Kiáltotta Neteyam, és utánamentünk. 5 perc múlva ott voltunk Lo'akék mellett.Neteyam ott maradt az ikránokkal,erre persze bedurcizott.
Mikor lelőttük minden seggfejet,akkor gyors ellenőrzést tartottunk,de Gekkót nem találtuk.Azt mondta Kiri,hogy elrebolták.Erre átöleltem,és elkezdtem csitítgatni.
Amikor már hazaértünk,mentünk volna Tukot lefektetni,de hangos veszekvés hallatszott ki.
-NEM TEHETED EZT!A GYEREKEK,MINDEN,AMIT ISMERNEK,AZ ERDŐ!-mondta üvöltve Neytiri.
-Én is a gyerekekről beszélek!Fenyegette őket a késével!Ha bújtat minket a nép,meghalnak!
Erre csak halk zokogás hallatszott ki.Mire bekopogtam Tukkal az oldalamon,Neytiri letörölte könnyeit,és lefektettem immár utoljára ebbe az ágyba Tukot...
Másnap reggel összepakoltunk,és elbúcsúztunk mindnekitől.Szinte zokogva szálltam fel Tìrey hátára.Nagyon hosszú volt az út,de 8 óra repülés után meg is szálltunk egy szigeten,ahol semmilyen Na'vi nem volt.Felakasztottuk a függőágyainkat,és elaludtunk.Reggel gyors összepakoltunk,és mentünk is Metka'yinákhoz.Dél volt mire odaértünk,leszálltunk,és mindenki csak minket bámult.Egy lány kijött a vízből,és azt vettem észre,hogy Lo'ak szerelmes lett.Egyből Lo'ak felé böktem,és persze észrevette,és elporult.Ezen csak egy jót kuncogtunk Teyammal.Mikor azt figyeltem,hogy "veszekednek" Jakeék,akkor csak azt vettem észre,hogy egy fiú bámul engem,de neteyamot is egy lány.Mikor befogadta minket a klán,elmondta az Olo'eyktan,hogy kik fognak minket tanítani.
-A fiam Aonung és a lányom Tsire'ya fogja a gyerekeket tanítani.
-De ap-
-Ez a döntésem!-hallgattatta el Aonungot Tonowari.
-Gyertek,megmutatom nektek a falut-mondta Tsire'ya.Nagyon életvidám lány,csodálom ezért őt.Megmutatta a Maruinkat,és le is pakoltunk.
Mivel majd csak holnap kezdjük a tanulást,lementem a partra egy kicsit.Csak arra lettem figyelmes,hogy Ao'nung mellém ül.
-Szia-mondta félénken.
-Szia-köszöntem vissza.
-Még nem is volt alkalmam bemutatkozni...-nyújtotta a kezét-Aonung...
-Le'ila Starblake-nyújtottam én is a kezemet,de furán nézett rám-vagy... Le'ila Te Suli Tsyeyk'itan-vakartam meg a tarkómat,de Teyam kiabált,hogy kész a vacsi.
-Bocsi,mennem kell-mondtam.
-Semmi baj,nekem is-mondta szomorúan.Erre csak feltápászkodtam és elmentem.
A családi vacsora most kivételesen csendesen telt,így hamar végeztünk.Mentünk is volna aludni,de Jake véletlen az én ágyamba feküdt,ami le is szakadt.Erre mindenkiből kitört a nevetés,és Jake még nem fogta fel mi történt.
-Hát, Le'ila úgy látszik,Neteyammal kell aludnod,mert neki a legszélesebb az ágya.Ugye nem baj?-kérdezte.
-N-nem-dadogtam.
-Neteyam?
-Nekem nincs ellenemre-tette fel két kezét a magasba.
Mindenki elment aludni, és mi is Teyammal. Őszintén, szerintem most jobban is aludtam.Reggel arra keltem,hogy Tsire'ya kelt,hogy már várnak rám. Szinte kiugrottam az ágyból,és futottam is a többiekhez. Rotxoék beugrottak a vízbe,és követtem őket. Nagyon tiszta volt a víz,szép volt az élővilága.Elmentem a többiektől,és még 2 óráig csodáltam a tengert.
814 words
Kaltxì!
Itt lenne egy újabb rész,tudom,hogy egy hét lett,de sok a tanulnivaló,stb.Ha tetszik vote-oljátok,mert onnan tudom hogy tetszik nektek.Eywa ngahu!
YOU ARE READING
Egy Új Család-Neteyam Ff(+18)
AdventureSziasztok!Nem biztos,hogy jó könyv lesz,mert ez az első,de remélem hogy tetszeni fog nektek!