8.Bölüm "Çöp Torbası."

43 0 0
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 🫶🏻

Roe Brown

"Hey, gel de bunu yakala." Minik beyaz kedim Hope'a elimdeki topu attım ve o hemen peşinden koştu. Henüz küçüktü bu yüzden çok oyuncuydu. Gülümsedim ve topu bana getirmesini izledim. Kedileri gerçekten çok seviyordum. Başını okşadım ve iç çektim.

Dün gece doğum günümden sonra evde baş başa kalmıştık. Adrian kalmak istiyordu ama birkaç gün babasının gözü üzerinde olacağından kalamamıştı. O adamdan gerçekten hiç hoşlanmıyordum. Hope mama yemeye gittiğinde ayağa kalkıp kanepeye oturdum ve telefonumu çıkardım. Yeni bir grubun kurulduğunu gördüğümde kaşlarım çatıldı.

*Nate Yabaniler adlı grubu oluşturdu.*

*Nate sizi ekledi.*

Nate. N'aber?

Nate: Artık bir grubumuzun olması gerekiyordu.

Nisha: Selam dünya.

Nisha: Sevdim.

Nate: 😉

Nisha: ROE

Adrian: ROEEEE

Roe: Ne var?

Adrian: NASILSIN BİR TANEM?

Nisha: Bizim önümüzde böyle şeyler söylemen için ikinizin RESMİ OLARAK sevgili olmuş olması gerek.

Nisha: Roe bana sevgili olduğunuzu söylemedi.

Nate: ONA ÇIKMA TEKLİFİ ETMİŞTİ! ROE DA KABUL ETTİ YANİ SEVGİLİLER!

Nate: Şimdi hep beraber oyun salonuna gidebilir miyiz?

Roe: Özel hayatımdan uzak durun yamyamlar.

Nisha: >-<

Adrian: Olur, gelirim.

Nisha: Bende.

Roe: Tamam.

Sırıttığımı fark ettiğimde ellerim yanaklarıma gitti. Onlarla vakit geçirmeyi seviyordum. Önceki bene göre şimdi çok daha sosyaldim ve bu intihar etmek isteyen beni hiç memnun etmiyordu. Bütün bunlar arkamda daha fazla insan bırakmak demekti.

Düşünmeyi erteledim ve ayağa kalkıp odama geçtim. Üzerimi değiştirdikten sonra Hope'un mamasını ve suyunu kontrol ettim. Evden çıktığımda bana doğru yürüyen Nisha'yı gördüm. Ona el salladığımda gülümsedi. "Selam!" dedi ve bana sıkıca sarıldı. "Selam."

"Beraber gideriz diye düşündüm." Başımı salladım. "Olur." Kol kola girdik ve yürümeye başladık. "Büyükannen nasıl?" diye sordum. Gözlerini gökyüzüne çevirdi. "İyi sayılır. Biraz yorgun, dinleniyor evde."

"Umarım daha iyi olur."

"Umarım."

"Nate'le aranız nasıl?" Omuzlarını silkti. "İyi. Arkadaşız ve arada bir görüşüyoruz."

"Güzel."

"Bu sene seninle sosyalleşiyoruz."

"Evet. Fena değilmiş."

"Randevuya çıkman çok iyi oldu. Mutlu görünüyorsun." Duraksadım. Hiç mutlu göründüğümü söylememişti. "Öyle mi?" dedim şaşkınca. "Farkında değilim." Gülümsedi. "Ah Roe, kendinin farkında olsan neler yapacaksın... Adrian'a sor ve aranızdaki bu ilişkiyi kesinleştirin. Belirsizlik insanı yorar."

Atlantis Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin