☆ Bir ay sonra ☆
Yeni okuluma başlayalı bir ay olmuştu pek arkadaş edindiğim söylenemez ama genede ortamı sevmiştim,kimse karışmıyordu sadece ders işleyip eve geliyordum.Gene her zamanki gibi okul çıkışı eve gitmiştim saat 16:30'da diş randevum vardı,evet sonunda changbin'in nefret ettiği o teller çıkıyordu,mutluydum çünkü artık jelibon yiyebileceğim hehehe.
Saat dörtte yola çıkmıştım,erken gitmek istedim,aklımda bir fikir vardı,saçlarımı boyatmak istiyordum sarı renk evet sarı renk yapsamıydım yapmasamıydım kararsızdım.
☆ ☆ ☆
Doktorun yanından çıktığımda dişlerime bakmıştım o kadar güzellerdi ki,bir insan dilerine âşık olurmu yahu.
Hastaneden çıktığımda saç boyası satan bir kozmetik mağazası bulmak için etrafta biraz gezindim,yarım saat yürümemden sonra aradığım yeri bulmuştum,içeri girdiğimde beni çok tatlı bir kız karşıladı.
"Hoş geldiniz Bay'ım"
"Hoş buldum"
Güler yüzümle karşılık verdiğimde bana ne aradığımı sordu cevapladığımda ise beni saç ürn reonuna doğru götürdü ve bana yakışacağını düşündüğü bir sarı renk tonu gösterdi.
"Evet gerçektende güzel bir renk teşekkür ederim."
"Yardım edebileceğim başka bir durum varmı? İsterseniz size bakım yağları,kremler,serumlar veya maskelerde önerebilirim efendim."
Söylediklerinde kararsız kaldım,biraz bakımsız biriydim sanırım.
"Olur"
Bana birçok bakım ürünleri gösterdi ve tabiki gösterdiği her şeyi aldım,bana kızmayın napsaydım hepsi çok güzellerdi.
☆ ☆ ☆
Eve geldiğimde aynanın karşısına geçip saç açıcıyı elime alıp saçlarıma sürmeye başladım sürdükten sonra beklerken elime telefonumu aldım ve biraz gezindim.
40-50 dakika sonra saçlarımı yıkadım, saçlarım sidik rengindeydi mk bu neeee!
Aynaya baktığımda uzun bir kahkaha attım sonrasında saç boyasını alıp iyice karıştırdım ve saçlarıma sürdüm,bir yarım saat beklettikten sonra saçlarımı yıkayıp güzelce kuruttum.
Aynaya doğru gittiğimde saç rengimi çok sevmiştim,o kadar güzel duruyorduki ofofoofofoff azdım- şaka şaka! Şaka yapıyorum hemen gülmeyin orda.
Hemen bir kaç fotoğraf çektim ve instagramda paylaştım.
@Jeonginspissa
0 ❤️ 0💬
1 dakika önce
Askolar naber!
Alın size yeni bölüm ayayayayaayayyy çok heyecanlı ayol👁️🫦👁️
Dün kısa bölüm yazdım sebebi şuydu şarjım 3'dü ve telefon kapanana kadar o kadar yazdım ve hemen yayınladım 😭
Bugün tekrar bir bölüm yazıcam çünkü çok heyecanlı ben bile heyecanlandım
Neyse iyi okumalar askolarrr🤭💞💓💕🌷🩷