1 ay sonra
Changbin ile ilişkimiz çok iyi gidiyordu ama babam bu aralar bana çok baskı uyguluyordu,telefonumu kontrol ediyor her şeyi kısıtlıyordu,bazen dövüyrdu bile -çoğu zaman-
Bunları tabiki changbin ile paylaşıyordum ama onun karşısında dimdik ayakta durmaya çalışıyordum o üzülsün istemiyordum.
Yatağımda uzanmış babamın nefret cümlelerini dinlerken gözümden akan yaşlara engel olamadım,her dakika her saniye ölmeyi diliyordum biran önce annemin yanına gitmeyi istiyordum.
Babam evden söylene söylene çıktığında telefonumu alıp changbin'e yazdım.
Jeongin-changbin
Jeongin:
Binnie
Babam geme sorun çıkartıda
Yazamadım
Özür dilerimChangbin:
Önemi yok bebeğim
Sen iyi misin?Jeongin:
HmhmChangbin:
Aferin bebeğime hep iyi ol
Hem muzlu süt alırım ben sana⛧⛧⛧
Changbin ne olursa olsun bana destek çıkar morelimi düzeltirdi,onunlayken hep mutluydum yakışıklı sevgilim benimmm,ama bir gün babam sınırları zorlamıştı beni öldüresiye dövdü okula gitmedim changbin'in mesajlarına bakmadım çünkü sorgulayacaktı beni buraya gelicekti ve herşey dahada kötüleşecekti,yaralarım iyileşince okula gittim.
Okulda
"JEONGİN NERDEYDİN!?"
changbin koşup sarıldı bende ona sarıldım ve ağlamamak için zor durdum.
"Babamın işleri vardıda gelemedimm"
"Niye mesajlarıma bakmadın!?"
Gülümsedim ve yanağını okşayıp öptüm.
"Sakin ol iyiyim sevgilimmm"
Sıkıca sarıldı ve saçımı okşadı.
Neler olduğunu tahmin ediyordu ama konuyu açmadı bende hiç birşeyden söz etmedim mutluymuşum gibi davrandım sonraki günde ondan sonraki gün ve diğer günlerde,zaman böyle su gibi akıp geçti her geçen gün babam daha çok üstüme geliyordu ve gerçekten dayanacak halim kalmıyordu.
Her gün otursam kalksam bile bağırıp çağırııyordu ve cidden bunalmıştım gerçekten ölmeyi diliyordum,ölüpde şurdan şu adamdan kurtulmayı o kadar çok istiyordum ki.
Her gün olduğu gibi balkona çıkıp yıldızları izliyor changbini düşünüyordum ve biraz olsun rahatlıyordum,onun için bu dünyada kallıyordum eğer o olmasaydı ölmeme hiç birşey engel olamazdı zaten,benim koca domuzum yerim onu,keşke burda olsaydı sarılırdık birlikte oyunlar oynardık,gerçi içerdeki piç olduğu sürece onun buraya adım atması bile imkansız gibi,acaba böyle olması onu zorluyormudur diye hep düşünüyorum yani sonuçta şiddet görüyorum baskı görüyorum ve o bunu biliyor rahatsız oluyormudur ki gerici bir konu eğer rahatsız oluyorsa çok üzülürüm keşke başından herşeyi ondan saklasaydım,ama saklasam kızarmıydı,of beynimdeki düşünceler beni gerçekten öldürecek.
Kalkıp içeri geçtim ve günlüğümü elime aldım,bugün olan herşeyi oraya yazdım en çokta changbinin basketbol oynarken tşörtünün vicuduna yapıştığında görünen kaslarını,aslında kıskanmıştım herkes ona bakıyordu ama kapatmasını söyleyemezdim çünkü bu sefer nimetleri ben göremezdim değil mi?
Günlüğüme herşeyi detaylıca yazıp kenara bıraktım,yatağıma uzanıp tekrar hayatı sorgulamaya başlarken uyuyakalmıştım.
Yeni bölüm attımmm sonundaaa vote verip fici yayarsanız sevinirimmmm
Tiktok:jeonginsspissa