15

343 47 31
                                    

8 ay sonra

Changbin Jeongin'i hâlâ unutamamıştı,onu gerçekten çok seviyordu,onu son görüşünde yaptıklarından dolayı vicdan azabı çekiyor bir türlü kendini affedemiyordu,her yerde jeongin'i görmeye başlamıştı onunla konuşuyor sohbet ediyordu,etrafında ki insanlar ondan korkuyordu.

Changbin uzun süredir gittiği psikolog ile görüşmeye gitti,psikoloğa onu hep gördüğünü, onunla sohbet ettiğini,onunla yaptığı eğlenceli şeyleri anlatıyordu,tabii şu da vardı Jeongin gerçek değildi o artık ölmüştü o sadece bir hayaldi.

Psikoloğu changbin'i psikiyatriye yönlendirdi changbin orda bazı ilaçlar aldı evet ilk başlarda o ilaçları kullandı ama fark etti ki o ilaçları kullandıkça jeongini göremiyor ve stresleniyordu,her zaman jeongin onunla olsun istiyordu ondan ayrılmasın hep birlikte yaşayalım istiyordu.

Psikiyatris artık changbin'in yatışa alınmasını istedi,changbin bir ay hastahanede yattı verilen iğneler ve ilaçlar sayesinde jeongin'i göremiyordu ve bunalıma girmişti.

Bir gece changbin yatağından kalktı ve yanında uyuyan hastanın çekmecesinden keskin bir makas aldı eline, önce saçlarını sonra bileklerini,kolunu,karnını kesmeye başladı changbin,bu acı onu iyi hissettiriyordu ama artık fark etmişti jeongin ölmüştü ve onunla kavuşabilmek için o bıçağı boynuna defalarca sapladıktan sonra hayatına son vermişti.

Ay bu fic bitti valla 😭😭😭
Sizce güzel bir kitap mıydı? Yada güzel bir son? Böyle biteceğini eminimki kimse bilmiyordu solckwkdlspd sizleri seviyorumm💕🎀
Diğer fice devam ediyorum asklar okumayı unutmayın!!

Tiktok: keeholandnz

Platonic || JEONGBİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin