Ertesi gün okula gitmedim korkuyordum,changbin'in eski haline döneceğinden insanların bana olan bakışlarından herşeyden korkuyordum.
Sıkıntıdan patlayacaktım elime telefonumu aldım ve Instagram'a girdim bir ton yorum ve chat'e gelen istek mesajlarıyla kala kaldım,insanlar fotoğraflarımın yorumlarına bir sürü kötü şeyler yazmışlardı 'öl,hala ucubesin,değiştin sanmıştık dur gerçi değişmissin eskort olmussun' bunun gibi bir çok şey...
Chate baktığımda dalga geçenler iğrenenler gülenler cinsel şakalar yapanlarla doluydu,canım çok yanıyordu o fotoğraflar bana ait değillerdi benim değillerdi ben yapmamıştım bunu yapmamda asla yapmam.
Telefonumu elimden bıraktım ve ağlamaya başladım saatlerce ağladım,ağladım,ağladım...
Saat yaklaşık 20:07 civarlarındaydı uyuya kalmıştım kalkıp etrafa bakındım ve ani bir kararla yatağımdan kalktım çalışma masama oturup elime bir kağıt kalem alıp herkese bir mektup yazdım,babama,felix'e,jisung'a,ve ona changbin'e...
Bu yazdığım mektuplar onlara olan teşekkürlerimin simgesiydi ben gittikden sonra okumaları için burada bırakıcaktım.
Mektupları yazdım ve babamın mektubunu onun yatağının üstüne bıraktım diğerlerini ise felixin evinin kapısının önüne bıraktım ve kapıyı çalıp kaçtım.
[Changbin-felix]
Felix:
CHANGBİN
ACİL
BAKMAN
LAXIM
ACİL
ANKOrospu cocugu:
Ne var amkFelix:
JEONGİN
İNTİHAR EDİCEKorospu cocugu:
Ne lan
Saçmalama
AmkFelix:
YEMİB EDERİM
HEPİMİZE
AYRI AYRI
MEKTUP
YAZMIŞ
BENİMKİNİ AÇIP OKUDUM
AMK ACİL GELMEN LAIZM(orospu cocugu kişisi çevrim dışı)
⋆⋆⋆
Changbin:
Koşarak felix'in evine gittim felix'in elinden aldığım mektubu hızlıca açıp okumaya başladım.
'merhaba Changbin;
Ben jeongin seni çok seven jeongin,eminim benden şuan nefret ediyorsundur ama bebeğim o fotoğraflar inan bana ait değil o kadar iğrenç biri değilim changbin ben öyle birşey yapmam kim bunu yaptı inan bilmiyorum ama instagramda yazılanlar çok ağırdı senin cümlelerinde çok ağırdı...
Sevgilim bunları boşverelim,seni çok seviyorum ben artık dayanamıyorum yapamıyorum beni anlıyorsun değil mi? Neler çektiğimi en iyi sen bilirsin changbin yeri babamın yaptıkları yeri okulda olanlar hepsini en iyi sen bilirsin sevgilim,jeongin artık dayanamıyor yapamıyor ayakta duramıyor,evet intihar edicem balım, intihar etmek saçma gelebilir sana ama emin ol tek çarem bu yapamıyorum ayağa kalktığım an yıkıyorlar changbin çocukluğumdan beri dışlanan bir tipim evet o kadar güzel veya yakışıklı biri değilim belki fiziğimde çok kötü ama ben bunları hak etmedim kim yaklaşsa bana onlara iyi davrandım ama her seferinde beni bir binadan itercesine ittirdiler ve ben her seferinde yere çakılıp ayağa kalktım ama bu sefer o binadan atladığımda öyle bir şansım olmayacak gibi duruyor sevgilim, güzel gözlerindeki yıldızlar her zaman parlasın bebeğim seni çok seviyorum kendine dikkat et lütfen benim içinde üzülme orda daha mutlu olacağım ve her zaman seninle olacağım seni seviyorum Seo Changbin beni unutma olur mu? '
Gözlerimden düşen yaşlara engel olamadım ve hızlıca dışarı çıkıp sokak sokak etrafı gezdim birden polis siren sesleri ambulas siren sesleri duyuldu peşimden gelen felix 'sakin ol changbin' derken koşarcasına oraya doğru ilerledim keşke ilerlemez olaydım,orada benim minik bebek ekmeğimin kanlı bedeni yatıyordu ve bu benim yüzümdendi.
⋆⋆⋆
Yorumlarda birisi jeong intihar mı edicek demişti o kişi lütfen bana sövmesin ama bu fici başından beri yazarken sonunun böyle olmasını istiyordum gerçi bu son bölüm değil
NEYSE ASKOLARRRRR NASIL OLMUS SİZİ SEVİYOM HE DİĞER SERİMİDE OKUMAYI UNUTMAYIN MMMUAAAH🍓🦕💋
TikTok: jeonginspissa