13

327 52 30
                                    

"JEONGİN OKULUN İTİRAF SAYFASINDA OLAN ŞEYİ GÖRDÜN MÜ!?"

Felix yanıma koştu ve telefonu bana doğru çevirdi, gördüğüm fotoğraflar ile şok geçirdim,bu fotoğraflar benim değildi kesinlikle değildi,ellerim birbirine dolandı etraftaki sesler kafamda yankılanıyordu insanlar bana tiksinmişce bakıyordu başım dönmeye başlamıştı.

Uzakta duran changbin'i fark ettim oda diğerleri gibi bana aşağılayıcı bir ifade ile bakıyordu,changbin ben senin sevgilinim bana güveneceksin değil mi o fotoğraflar bana ait değil...

Changbin hızlı adımlarla yanıma heldi ve kolumdan tutup hızlıca okulun arkasına götürdü.

"Bu ne jeongin?"

Tekrar bana o fotoğrafları gösterdi,gözlerim dolmaya başlamıştı.

"Changbin sana yemin ederim ki onlar bana ait değil yemin ederim"

"NASIL AİT DEĞİL JEONGİN BAS BAYA SENSİN!"

yüksek ve kalın bir ses tonuyla konuştuğunda iyice titredim ve ağlamaya başladım.

"Shop onlar yemin ederim yapmadım!"

"JEONGİN SHOP OLSA BELLİ OLUR DEĞİL Mİ AMINA KOYAYIM!"

Hıçkırıklarıma engel olamıyordum kafamı eğip ağlamaya devam ettim.

"İĞRENÇSİN AMK İĞRENÇ! KEŞKE SANA HİÇ ISINMASAYDIM AMINA KOYAYIM KEŞKE AŞIK OLMASAYDIM KEŞKE BİZ OLMASAYDIK AMINA KOYAYIM!!!"

Gözlerim kocaman açılmıştı sadece ona baka kaldım,bunlar ağır sözlerdi changbin eskisi gibi canımı yakıyorsun yapma...

"SENİN BU KORKAKLIĞINDAN SIKILDIM BU APTAL DAVRANIŞLARINDAN SIKILDIM JEONGİN. BEN ARTIK YOKUM SENİN YANINDA DURMAYA GERÇEKTEN İĞRENİYORUM!"

Changbin'in uzaklaşan bedenini izlediğimde beynim allak bullaktı gözlerim kararıyor gibi oluyordu.

[Hepimiz aynıyız ırkçılık yapmayın]

Lixie:
Jeongin
İyi misin?

Jisung:
Jeong
Cevap
Ver
Bak
Buraya
Biz
Sana
İnanıyoruz

Jeongin:
Gerçekten o iğrenç
Fotoğraflar benim değil

Lixie:
Biliyoruz jeongin

Jisung:
Tabii ki değil
Changbin seninle
ağır konuşmuş
Kendini suçlama

Lixie:
Evet
Ayrıca sana güvenmesi
Gerekirken aptal
İtiraf sayfasına güvendi

Jisung:
Iyyyy evet

Jeongin:
Brn cşdden
Dsyanamıyorum
Yspamicam
(Çeviri:ben cidden dayanamıyorum yapamicam)

Lixie:
Jeongin
Bebek ekmeğim
Ağlama lütfen
Bak herşey yoluna girecek

Jisung:
Evet bak o sayfanın
Sahibini bulucaz
Merak etme tamam mı
Ağlama bak
Baban gelince kızmasın

Jeongin:
Kşm neden böylr
Bşrley ydptı ki
(Çeviri:kim neden
böyle birşey yaptı ki)

Lixie:
Bi bulsam
Göt deliğini parçalicamda
Sen Instagramda pek dolaşma
Hatta dondur

Jisung:
Bencede girme en iyisi

Jeongin:
Tamsm görğşrz
(Çeviri:tamam görüşürüz)

Lixie:
Görüşürüz

Jisung:
Byebye💋

⋆⋆⋆

Gece bir türlü uyuyamıyordum,babam geldiğinde umarım öğrenmemiştir görmemiştir diye dualar ediyordum ki birşeyden haberi olmamıştı normalde bu saatlerde changbin yazardı iyi olup olmadığımı sorar benimle ilgilenirdi ama şuan o yoktu ve boşluktaydım kimseye birşey anlatamıyordum, Changbin benden gerçekten o kadar tiksiniyor musun? Ama onlar benim fotoğraflarım değil ki...



Sea gencler engeller yenildi mi PUAHWUDJWFKWKFOWLRRKA
AYHHH NEYSE BU FİCİN SONUNA AZ KALDI SONUNDA ZORTTTTT DİYE KALICAKSINIZ LÜTFEN SON BÖLÜMDE OKUYAN HERKES YORUM YAPSIN YÜZ İFADELERİNİZİ MERAK EDİYORUM💋🥰

Platonic || JEONGBİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin