[changbin-jeongin]
Changbin:
Jeongin kapıya çıkar mısın?Jeongin:
Kapı mı nedeen??Changbin:
Sana bir süprizim var
Baban evde yok değil mi?
Geç geleceğini söylemiştin?Jeongin:
Hayır evde değilll
Hemen geliyorum!☆ ☆ ☆
Hemen ayakkabılarımı giyip aşağıys koşmuştum, kapıyı açtığımda bir elinde kos koca demet çiçeklerle diğer elindede kocaman bir beyaz ayıcık ile bana gülümseyen bir changbin vardı.
"Changbin! Bunlar ne!"
"Senin için küçük prens,uzun süredir sana birşey açıklamak istiyorum."
Heyecandan patlayacağım,yoksa düşündüğüm şey mi!?
"Eskiden yaptığım davranışlar için tekrardan özür dilerim minik bebek,ama sana karşı uzun süredir bazı hisler besliyorum ve bu hisler arkadaş kalmamızı istemiyor gibi,yani kısaca şunu söylemek istiyorum Yang Jeongin senden hoşlanıyorum,o güzel gözlerinden hoşlanıyorum,o güzelim saçlarından hoşlanıyorum,her bir santiminden hoşlanıyorum,benimle çıkar mısın?"
Gözlerimden dökülen göz yaşlarıma hakim olamadım ve ona sıkıca sarıldım.
"Evet,evet seninle çıkarım binnie!"
Belimi sıkıca kavradı ve dudaklarını dudaklarıma deydirdi,öpücük iyice derinleşirken,nefes alamadığım için uzaklaştım, yanaklarımda oluşan sıcaklık ile gözlerimi kaçırdım.
"Utanma güzelim"
"Hiçte bile!"
Çiçeği ve ayıcığı elinden alıp yanağına bir öpücük kondurdum.
"Şey şimdi babam gelecek...AMA BEN SANA YAZARIM TAMAM MI!"
Saçlarımı okşadı ve boynumu öptü.
"Yaz güzelim ama sıkıntı çıkartırsa dokunma telefona tamam mı?"
"Hmhm! Görüşürüz!"
Dudağına hızlıca bir öpücük kondurdum ve yukarıya kaçtım,eve girdiğimde kalp atışımın sesini duyabiliyordum,changbin ve ben artık sevgiliydik,inanamıyorum gerçekten mucize falan mı bu o ve ben sevgili o benden hoşlanıyor! WĞAAĞAĞAĞAAĞĞ ÇILDIRICAM!
kendimi yatağa attım ve kıvranmaya başladım, gelen bildirim sesi ile telefonu elime alıp baktım.
[Changbin-jeongin]
Changbin:
Sapa sağlam girebildin mi eveJeongin:
Girdim girdim!
Seni özledim
Simdiden
Keşke burda olsan
Bir sürü öperdimmmChangbin:
Bende seni özledim küçük prens
Yerim o dudaklarınıJeongin:
Utsnıyorum sısar mısıın