❀10

573 32 4
                                    

Jungkook evin kapısını açarak kucağında ki minik bedenle eve girdi ve ardından kapıyı kapatarak salona ilerledi. Taehyung'u salonda ki koltuğa yartırdı ve ardından ona bakmaya başladı. Neden eve gitmek istemiyordu bu küçük şey?

Jungkook, Taehyung'a bakarken onun ve küçüğünün yağmurdan dolayı ıslak olduğunu fark etti. Hemen ilk yukarı kata çıkarak üstüne değiştirdi ve dolabından küçüğü için de bir kaç parça kıyafet çıkarttı. Aşağıya inerken battaniye de almayı ihmal etmemişti.

Salona geldiğinde tatlı bir manzarayla karşılaşmıştı Jungkook. Taehyung salonda ki, yastıklardan birini kucaklamış uyuyordu. Bi anlık Jungkook'un yüzünde bir tebessüm oluştu farkettiğinde ise hemen kendini düzeltip koltuğa Taehyung'un yanına oturdu ve onu uyandırmaya çalıştı.
Eli ile Taehyung'un omzuna dokunarak küçük oğlanı uyandırmaya çalışıyordu ama nafile.

"Taehyung hadi uyan. Üstünü değiştirmen lazım yoksa üşütüceksin" Jungkook yeniden Taehyung'un omzuna vurarak uyandırmaya çalışıyordu ama yine beceremiyordu, küçüğü mızmızlanıp geri yatıyordu.

Jungkook, artık onu uyanıdıramayacağını anladığında derin bir iç çekti. Son çare Taehyung'un üsütünü o değiştirmeliydi. Zaten Taehyung, uyansa bile üstünü değiştiremezdi çünkü elini kakdırmaya bile hali kalmamıştı.

Jungkook çekinerek ve kendince kızgın ama insanların utanmak dediği o duyguyla elini Taehyung'un çeketinin fermuar kısmına uzandı ve önce fermuarı açtı. Hemen ardından önce sağ sonra sol kolunu çıkarttı ve çeketi koltuğun diğer yanına attı. 

Jungkook, Taehyung'un gömleğinin düğmelerini açarken bir şey fark etti. Taehyung'un midesi ve omzu morluklarla doluydu. Ancak bu morluklarla sevişmek değilde daha çok dayak morlukları gibiydi.

Jungkook, hemen Taehyung'un gömleğini tekrar çıkarttı ve bileğinden de bazı yaralar gördü. Jungkook bunkarı o adamın yaptığını düşünüp sinirlenmişti, ancak Jungkook'un bilmediği şey bileği omzında o adamın Taehyung'un hiç bir yerine dokınmadığıydı.

Jungkook gömleği de tamamen çıkarttı ve onu da çeketin yanına attı. Şimdi sıra en riskli yere gelmişti pantolon. Jungkook, yavaşca  onın da düğmesini açmıştı. Pantolonunu da çıkarttı ve diğerlerinin yanına attı. Küçüğü  öyle çok ateşli görünüyordu ve bu da Jungkook'u zor durumda bırakıyordu.

Jungkook, kendini toparlayıp Taehyung'un çoraplarını da çıkartı ancak vücudunda gördiüğü morluklardan Taehyung'un sağ bacağında de vardı.

Jungkook, Taehyung'un üstünü giyindirmeden önce hemrn odasında ki, çekmeceden ilk yardım kutusunu alıp gelmişti. Hemen kutuyu açarak içinden merhem çıkarttı ve Taehyung'un morluklarına merhemi nazikçe sürmeye başladı. Hemen ardından sargı bezlerini alarak morlukları sardı.

Kutu ile işi bitince hemen yanında ki, masaya koydu kutuyu ve kendi odasından getirdiği kıyafetleri aldı.

Öncelikle Taehyung'a kendi siyah t-shirt'ünü giyindirdi. Resmen Taehyung bu t-shirt'ün içinde kaybolmuştu.

Jungkook, giyindirirken Taehyung'un vücuduna bakıyordu. Taehyung'un vücudu bir erkeğe göre fazla zayıf ve narindir. Beli bir kızınki kadar inceydi.

Jungkook, bu düşüncelerden uzaklaşıp kendi siyah pantolonunu Taehyung'a giyindirmeye başladı ancak bir sorun vardı. Bu pantolon Taehyung'a büyük geliyordu. Jungkook, ne kadar sıkarsa sıksun pantolon Taehyung'un üzerinde durumuyordu. En son Jungkook, giyindirmemeye karar verdi.

Bu hali ile çok güzel ve tatlı görünüyordu Taehyung. Jungkook etrafa bakınca salonunu ve koltuğun rahatsız olabileceğini düşündü ve Taehyung'u yeniden kucağına aldı.

NOT ME | ˚ꕥTaekook ˚ꕥHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin