الحلقه ال16

307 26 2
                                    

مروان ساب ايد مروه وراح عند الشباك وكان هينط منه ادته المهدأ بسرعه وشدته لعند السرير قبل اما يقع علي الارض.

مروه غطته كويس وقعدت جمبه وابتسمت.... انا برضوا الي مبسمعش للاخر كنت استنا شويه كمان.

مروه حست بالعطش نزلت ودخلت المطبخ وخرجت وهي مسكه كوبايه ميا وكانت هتطلع لقت شاب داخل الفيلا ووراه اتنين من اللامن.

مروه برقت والكبايه وقعت اتكسرت من اديها.... ه هاشم.

هاشم... تعرفي الصور ظلماكي انتي علي الحقيقه احلا بكتير... مش هتقوليلي اتفضل؟

مروه اخدت نفس عميق....  انت جاي لي؟!  واي نيتك.

هاشم دخل والامن وراه مستعدين لاي حركه غدر منه. ...  كل خير انا جيت بس علشان اباركلك علي الجوازه من ابن عمي بس عاتب عليكوا كدااا متعزمونيش علي الفرح.

مروه....  عرفت يعني طيب يا سيدي الله يبارك فيك عايز حاجه تاني.

هاشم...  هههه عايز سلامتك... امال فين مروان؟!

مروه... نااايم.

هاشم بصلها بعمق قبل ما يخرج وهي مش فهمت نيته اخدت نفس عميق بعد اما خرج....  ياالهوي كان كابس علي نفسي.

في البيت عند ساره....

كانت خارجه من الاوضه بتعب لقت خالد في المطبخ حاضن ازازه الميا ومبتسم.... خاااااالد!

خالد بخضه... اييي يا شيخه.

ساره اتكلمت بسخريه مالك حاضن ازازه الميااا كدا لي ومنشكح.

خالد... ايييح اقولك اي ولا اي يا اختشيي بعيد عنك عندي جفاف عاطفي قولت اما ارويه ههههه عبال جفافك العاطفي انتي كمان.

ساره... خالد انت بتخرف بتقول اي!

خالد... مش تخدي في بالك بس انا مبسوط.

ساره.... ههههه شكل كدا في وحده وقعتك في شبكها.

خالد....  دي مش وقعتني دي كفتني علي بوزي كدا تعرفي مكنتش اتوفع اني احبها اصلا ولا يقلبي يدق ليها..

ساره... وميين بقي دي.

خالد... بلاش.

ساره... ميييين بقي بالله.

خالد... افتكري انيييي قولتلك بلاااااش.

ساره... انا اعرفها؟!

خالد... دي لو لقدر الله انا اتجوزتها مش هتبقي مرات اخوكي تؤ تؤ هتبقي دورتك.

ساره.... انا بكرها قوي كدا.

خالد.... عز الكره.

ساره... لا ماشاء الله اخويه كبر وعرف ينقي.

خالد... الله يعزك يا اختي يااارب.

ساره... ومين بقي الشملوووله دي.

مريض اصاب قلبي 💘حيث تعيش القصص. اكتشف الآن