الحلقه ال 7

398 35 6
                                    

مروه.. انا كنت خارجه اجبها ا اصلها بتتكسف من التجمعات.

خالد... لا خليكي انا هجبها.

خالد خارج وبيدعي متكونش هي بس اتصدم اول ما شلها بتحاول تشغل العربيه بسرعه.... انتييييي.

سلمي جت تتحرك بالعربيه برعب لقته وقف قدام العربيه بسرعه... عظيم بيمين ما انتي ماشيه انزلييليييي.

سلمي وقفت العربيه واخدت نفس عميق.... رحت في داهيه.

خالد فتح باب العربيه... انزلييي.

سلمي... هاااي.

خالد.... انزليييي.

سلمي... سمعت متزعقش.

سلمي نزلت بزهق.... عايز اي.

خالد.... انتي تقربي لمروه.

سلمي... من بعيد كدا.

خالد.... للاسف مش هقدر ارد الي عملتيه فيااا النهارده علشان دي منسبه سعيه.

سلمي... بطل رغي كتير متقدؤش تعملي حاجه.

خالد... اممم ممكن وحالا لما تبقي قريبه العروسه حرميه ويعرفوا الي حصل ا...

سلمي قطعته.... انااا مش حرميه انت الي مغفل وخبط علبيتي واخدت تمن تصلحهااا.

خالد... والي عملتيه فييي وشي دا اي! هاااااا.

سلمي.... علامه للذكره علشان بعد كدا تسوق بما يرضي الله... احممم وبعدين مفيش واحد بيفضح نفسه هههه ويقول ان واحده ست هي الي عملت في وشه كدا... بس خلاص قولهم وانا هعتذر.

خالد بصلها بغيظ.... بصي هنعمل اتفاق محدش فينا يجيب سره التاني وياريت منقابلش بعض لان انا مش طايقك.

سلمي.... قال يعني انا الي هموت واشوف وشك.

خالد... لمي لسانك.

سلمي... تؤ انا بحبه كدا متبعتر.

سلمي دخلت بغرور وخالد واقف هيولع منها.

مروان كان معجب بجمال مروه وكل شويه بيختلث النظرات من تحت لتحت...

المأزون... نبدأ بقي كتب الكتااب.

خليفه.... انا جاهو.

مروان... ا اه وانا كمان يلا يا مولانا.

المأذون بدأ في اجرائات كتب الكتاب لحد ما قال جملته الشهيره.... بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في الخير.

سلمي.. لوووولوولوولييي مبااارك يا ست البنات بقي عندنا عروسه.

ساره ببرود... مبارك.

مروه... ومالك بتقوليها من تحت درسك لي كدا... الله يبارك فيكم يا جماعه متشكرين.

خليفه بكلم مروان.... انا مش عايز بنتي يمسها بني ادم بالشر ابعدها عن المشاكل.

مريض اصاب قلبي 💘حيث تعيش القصص. اكتشف الآن