semua orang pun bersurai dari tempat lelaki itu dan datangnya dua orang doktor pergi ke tempatnya. btw dorang dua lelaki, hehe
" korang berdua, angkat dia, letak dia dekat katil van ni "
lelaki itu bersuara lalu Hayden dan Adrian hanya mengikut sahaja arahan doktor itu.
pesaingnya itu menepis nepis mahu keluar dari pegangan Hayden dan Adrian tetapi tidak berjaya.
Hayden dan Adrian membuang sahaja lelaki itu di katil dan segera menutup pintu di belakang van hospital itu.
" eh sial la orang macam kau ni ! "
lelaki itu bersuara dan sekali lagi ingin menumbuk Hayden tetapi ditepis oleh adiknya Adrian.
" engkau ni kan- "
tidak lama kemudian, Adrian melihat abangnya dan mengangguk ke arah abangnya lalu mereka berdua pun huru hara mengenakan ikatan kepada lelaki itu.
lelaki itu pun terikat tangannya, kakinya dan mulutnya. blurk baru tahu kau, HAHAHAHA
Hayden dan Adrian melihat di antara satu sama lain dan tersenyum sinis lalu mereka berdua di dalam posisi memeluk tubuh sendiri.
" jadi abang, apa kita nak buat dengan anjing ni ? "
" abang pun tak tahu, nak bunuh dengan cara yang sadis ataupun yang biasa biasa je ? "
abangnya memegang dagunya dan melihat ke lantai sambil berfikir. licin lantai van hospital ni, kotorkan lah !
adiknya tersenyum dan melihat lelaki itu dengan pandangan yang jahat.
" kita seksa dia dengan cara yang sadis lah sikit, terus bunuh lah bang ! how is it ? "
adiknya menaikkan keningnya lalu abangnya hanya tersenyum melihat adiknya dan mengangguk perlahan.
lelaki itu yang mendengar perbualan mereka mencuba yang terbaik untuk keluar dari ikatan itu tetapi tidak berjaya juga.
Adrian yang mendapati perwatakan itu melihatnya dengan sangat menyampah dan membuka ikatan di mulutnya.
" oii, babi...apa kau nak buat dengan aku lah sial ?! bodoh betul !! "
ATTENTION PLEASE ‼️
- author harap readers taklah terikut dengan kata kasar dalam buku ni tau, semua ni hanya rekaan semata mata...jangan di bawa sampai ke dunia realiti, okey ?" heh, anjing...kau ni menyusahkan tau ! nak kena penumbuk ke oleh aku !? "
Adrian berkata geramnya dan mengeluarkan pistol perlahan lahan dari poketnya.
" ke kau nak makan pistol ni ? "
Adrian mendekatkan dirinya ke arah lelaki itu dan menujukan pistol itu di kepalanya.
" kau nak ? "
lelaki itu merasa sedikit takut tetapi dia masih melawan.
" kau ingat ? aku takut sangat ke dengan pistol kau ni ? sampah !! puih "
KAMU SEDANG MEMBACA
Dr.Hayden Rayyan
Novela Juvenil'{ KARYA PERTAMA }' - Dr. Hayden Rayyan × Eliana Ivy - " aku suka tolong orang dari segi mental, kalau fizikal tu, itu kerja doktor kat dalam hospital tu lah " - Dr Hayden Rayyan Dr Hayden Rayyan merupakan seorang psikiatri ataupun kaunselor yang ha...