Jisung1 kaç hafta sonra ülke değiştirecektik babamın işleri yüzünden ama ben çok sevdiğim arkadaşım Minho'dan ayrılmak istemiyordum. Bugün de ona gideceğimizden bahsedecektim. Minho hyung'la çocukluğumuzdan beri arkadaştık. Benden büyük olduğu için bana abilik yapıyordu. Telefonuma gelen mesajla irkildim. Yavaşça oturduğum koltuktan kalkıp sehpahanın üzerinde ki telefonumu aldım.
Minho hyung'um🤍🦢
Güzelim saat kaç gibi çıkacağız
Acil diyince telaşlandımSiz
Hyung çıkıyorum ben sen in mahalleyeMinho hyung'um🤍🦢
Peki bebeğimTelefonumu kapatıp arka cebime koydum. Yavaş adımlarla kapıya geldim ve askılıktan hırkamı aldım. Kapıyı açıp ayakkabılarımı giymeye başladım. Sonrasında merdivenlerden inmeye koyuldum. Mahalleye çıktığımda görüntüde Minho hyung'u göremiyordum. Ama bir anda karşı sokaktan gelince el salladım. Bana doğru gelip bana sarılıp döndürmeye başladı. Kıkırdamaya başladım.
"Anlat bakalım sincabıma ne oldu? Hem 5. Sınıf oldun yaz sonu bizim okula geliyorsun diye çok mutluyum acil diyince korktum"
"Hyung..ben sizin okula gelmeyeceğim"
"Neden bebeğim farklı okula mı gideceksin problem değil"
"Hayır hyung 2 hafta"
"Ne iki haftası bebeğim açık konuşur musun?"
"Gidiyoruz"
"Nereye gidiyorsunuz?!"
"Amerika..hyung bende istemiyorum babamın işleri yüzünden"
Hyung'umun gözünden bir damla yaş döküldü.
"Bebeğim şakanın sırası değil üzülüyorum"
"Hyung keşke şaka olsaydı ama değil"
Beni çekil sarıldı. Gözyaşları boynumu ıslatıyordu
"Hyung ya bir daha konuşamazsak"
"Olmayacak, güzelim tekrar bir araya geleceğiz"
"Hyung bu 2 haftayı dolu dolu geçirelim"
"Bebeğim ders çalışmam lazımdı ama olur"
"Hyung çok seviyorum seni"
"Bende bebeğim, ağlama artık olur mu" hyung'um ne kadar kendiside ağlasa da benim ağlamamı dindirmeye çalışıyordu.
"Güzelim hadi"
"P-peki"
Saçlarım karıştırdı ve telefonunu çıkardı. Ve benim o ağlamış halimi çekti"HYUNG NE YAPIYORSUN!"
"Çok tatlıydın çektim aa"
"Hyuuungg" mızmızlanmaya başlamıştım oda minik bir kahkaha atmıştı.
"Hadi güzelim bizim eve geçelim film izleriz"
"OLURRR!! HYUNG BİR TANESİNNN" hemen ona sarılmıştım. O ise saçıma minik bir öpücük bırakmıştı.
2 hafta sonra
2 haftam çok doluydu. Şimdi ise bu kapıdan çıkıp Amerika'ya gidecektim. Telefonumdan hyung'umun numarasına tıkladım.
Siz
Gidiyoruz..Minho Hyung'um🤍🦢 çevrimiçi