JisungSaat 7'de çalan alarm sesiyle kalkmıştım. O kadar uykuluydum ki kalkasım yoktu..
"Oğluşum gel hadi kahvaltı hazır. Bak sen yine biz yoku diye yemek yemedin değil mi?"
Annemin bağırmasıyla yatağımdan çıktım. Yatağımın ucundaki terliklerimi giydim ve yüzümü yıkamak için tuvaletime yöneldim. Yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa gittim.
"Anne hiç aç değilim" annem arkasını dönmüştü ve babamı çağırmıştı.
"Aşkım birşey söyle şu oğluna yemek yemiyor"
"Oğlum duydun anneni yenilecek yemek"
"Offf" mızmızlanır masaya oturdum. Anneme hafif birşeyler yapmasını söylemiştim. Önüme koyduğu gevreği yemeye başladım ama kokusu o kadar kötü geliyordu ki midem bulanmaya başlamıştı. Birinci kaşığı zar zor ağzıma attım. 2. kaşığı yememle tuvalete koştum. Lavabonun önüne gelip kusmaya başladım. Annem yanıma koştu ve konuştu.
"Oğlum iyisin değil mi"
"İyiyim anne"
"Okula gitme bugün istersen"
"Hayır anne iyiyim şimdi giyinip çıkarım"
"Peki oğlum al bu parayı acıkırsan muhakkak al birşeyler"
"Tamam anne"
Odama gidip giyinmeye başladım. Okul formamı giydikten sonra çantamı aldım ve annemin verdiği parayı cüzdanıma koydum. Annem ve babama sarılıp kapıya yöneldim. Bugün hava sıcak olduğu için hırkamı almamıştım o yüzden sadece ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.
Okula vardım mı Minho'ların sınıfına girip oyuncağı ve üstüne "Minho'ya" yazılı bir kağıt koyup kendi sınıfıma gittim.Minho
Felix ile beraber okula gidiyorduk. O bana Changbin'i anlatıyordu ben dinliyordum.
"Hyung sence beni seviyor mudur?"
"Seviyordur güzelim neden sevmesin ki hem bence gerçekten seviyor"
Okula vardığımızda sınıfımıza yürümeye başladık. Sınıfa girdiğimizde masamda gördüğüm örgü kaktüs ile şaşırmıştım. Başkasına diye düşünmüştüm ama örgünün üzerinde "Minho'ya" yazıyordu. Felix'te bir ben gibi şaşırmıştı.
"Bu çok tatlı olmuş ama bunu bana kim yaptı?"
"Bilmiyorum hyung ama emek harcandığı belli bence sakla"
"Peki" diyip örgüyü çantama koymuştum. Sonrasında telefonumu çıkartıp Jisung'a yazdım.
Siz
Güzelim bugün tanımadığım biri tarafından örgü hediye aldım
Örgü şeyleri çok sevdiğim için bunu da çok sevdim
Seni seviyorum benim güzel bebeğim
Umarım keyfin yerindedir..
Kendine iyi bakTelefonumu çantaya attım ve uyumak için kafamı sıraya koydum..
Jisung
Şu an akşam öreceğim şeyin çizimini yapıyordum. Bu seferde tatlı bir inek yapacaktım. Sabah kustuğum için midem hâla bulanıyordu. Çantamdan bir ilaç çıkardım ve suyla beraber yuttum.
Okul çıkışı
Midem sabaha göre daha iyiydi. Şu an eve gitmek amacıyla yürüyordum. Aklımda tek kişi vardı. Minho..
Çok yorgundum o yüzden eve gidip uyuyacaktım. Eve girdiğimde çantamı odama koyup banyoya gittim. Yüzümü yıkayıp tekrardan odama gittim. Uyku bastırdığı için kafamı yastığıma koyup uyuklamaya başladım..
Minho
Canım çok sıkkındı. Bazen düşünüyordum Jisung'a neden bu kadar çok bağlıydım. Onsuz neden nefes almak zordu..
Aklıma yapacak birşey gelmediği için Jisung'a yazmaya karar verdim:
Siz
Bebeğim nasılsın?
Bana sormak gerekirse..
Rezalet
Saçımı boyatıcam sana son birkez
Kahverengi saçla fotoğraf atıyim diyecektimBen şimdi ders çalışmaya gidiceğim
Hoşçakal benim minik bebeğimJisung
Yavaşça yatağımdan doğrulup saate baktım uyumamın üzerinden 1 saat geçmişti. Yataktan kalktım ve çalışma masama geçtim. Hemen ödevlerimi yapıp örgüye geçecektim.
Yarım saat sonra
Yaklaşık bir yarım saat sonra ödevlerim bitmişti. Çekmecemden çıkardığım eşyalarla bir inek örmeye başladım. Gerçektende tatlı oluyordu. Umarım ki beğenecekti..
Hava iyice kararmıştı bende yorgun düşmüştüm. O yüzden mutfağa gidip kahve yapmaya başladım. Kahveyi hazırladıktan sonra odama gittim. Hem kahvemi içiyordum, hemde inek örüyordum. Örgü bittikten sonra çantamı hazırladım. Örgüyüde bir hediye paketine koyup çantama koydum. Bardağımı alıp mutfağa gittim. Bardağımı tezgaha koyup, iyi bir uyku için odama yöneldim..
...............................................
Arkadaşlar ne zaman karşılaşsınlar..
A)2 bölüm sonra. B)1 bölüm sonra
C)3 bölüm sonra D)4 bölüm sonra
Hoşçakalınnn 🌟🤍