Mateo POV
Letnji topli dani poceli su prelaziti u hladnije. Jesen se priblizavala, a kisoviti dani bili su sve cesci.
Dea je lezala ususkana u mom zagrljaju i pokrivena cebencetom. Bilo je prohladno nedeljno jutro. Zvuk kise stapao se sa serijom koju smo trenutno gledali. Pili smo topao caj i povremeno razmenjivali poljupce. Ona je bolje, mnogo bolje nego sto je bila pre par meseci. Posle izlaska iz bolnice isla je par puta kod psihoterapeuta koji joj je pomogao da sagleda situaciju i zivot iz drugog ugla.
Pre neki dan je krenula i na fakultet. Ostala joj je jos jedna godina do kraja. Sada je mnogo srecnija, veselija, ispunjena je zivotom.Cesto se vidjamo sa Ninom i Nikolasom, zajedno smo isli na letovanje i proveli se nezaboravno.
Sto se tice stana, i dalje zivi kod mene. Par puta je insistirala da odemo i pogledamo stanove u blizini njenog fakulteta, ali sam za svaki imao zamerku. Haha nisam kriv ali ne zelim da se odseli, previse sam se navikao na njeno prisustvo ovde."Mateo?", dozove me i trgne iz razmisljanja
"Hm?", okrenem se prema njoj
"Gotova je epizoda, zamislio si se", promrmlja
"Jesam..razmisljao sam o tebi", priznam te primetim kako joj oci zasijaju.
Zevne te se pribije jos vise uz mene.
"Ne ides na posao?"Odmahnem glavom.
"Uzeo sam par dana slobodno, imam iznenadjenje za tebe"Blago se pridigne i zbunjeno pogleda u mene
"Bolje pocni da se pakujes jer krecemo uvece"
"Gde idemo?", veselo upita
"To je iznenadjenje. Videces kad stignemo"
"A Mateo..", pocne se buniti.
"Svidece ti se, videces", poljubim je na blic te ona posle kratkog negodovanja pocne da se pakuje.
Nasmesim se te nam spakujem pasose i dve karte za Italiju. Oduvek je zelela da ode tamo ali joj se nikada nije ukazala prilika. Pa vreme je da se i ta zelja ispuni. Cinim i cinicu sve sto je do mene da je cinim srecnom. Do kraja zivota.
I dosli smo do kraja ove price. Iskreno dvoumila sam se da li da je nastavim ili da je zavrsim ovde. Previse se oduzila i nekako mislim da joj je ipak dosao kraj.
U utorak, sredu ide nova prica a vi mi do tada pisute utiske za ovu💕
ESTÁS LEYENDO
Budi moj spas
RomanceAndrea je devojka koja posle dugo vremena provedenog u toksicnoj vezi uspeva da nadje izlaz. Nakon sto je pretucena, bezi iz stana i na putu do njene drugarice biva udarena kolima. Decko koji je kriv za to, vodice brigu o njoj na neko vreme i neprim...