8. Oda (Final)

897 109 100
                                    

-Hyunjin'in ağzından-

Başta Felix'i odaya taşıyıp taşımamak konusunda kararsız kaldım çünkü personeller görebilirdi.

Sonrasında izinde olduğu için bunun sorun olmayacağını söyledi. Ben de bebeğimi kucağıma aldım, odaya gittik.

İçeri geçtiğimizde perdeleri kapattık ve loş bir ışık açtık. Felix üstümü soymaya başlayınca ben de onun üstündekileri çıkardım.

Altını çıkarmaktan utanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altını çıkarmaktan utanıyordu. Biraz daha ilerledikten sonra soymaya karar verdim ve yanağını birkaç kez tatlı tatlı öptüm.

Onu yatırıp üstüne çıkınca kaldığımız yerden devam ettik. Bir elimle yataktan destek alırken diğer elimle Felix'in vücudunu okşuyordum.

O da kollarını boynuma sarmışken ıslak bir şekilde öpüşmeye devam ediyordu. "Mmm... Bu dudakları çok özlemiştim..."

Son cümlesiyle benim de onun tenini özlediğim aklıma geldi. Dudaklarından ayrılıp aşağıya indim, vücudunun her yerine öpücüklerimi bıraktım.

Sevgili olduğumuz gibi ayrılmıştık, hemen hemen hiçbir şey yapamamıştık. İlk defa bu kadar ilerleyecektik.

Ben öptükçe Felix'in vücudu kasılıyordu. "Çok seksisin Felix..." deyince saçlarımı okşadı.

Üste geri çıkıp gözlerine baktığımda ellerini sırtıma getirmiş, beni yukarı çıkarmaya çalışıyordu. Dudakları köprücük kemiğime denk gelince öpücükler bıraktı.

Vücudumu eski pozisyonuna geri getirip boynumu öptü. Oradan çeneme gelip dudaklarıma ulaştı. Durmak bilmeden tekrar öpüşmeye başladık.

Göğüslerini okşayıp sıkınca hafifçe inledi. Parmaklarıma tükürüğümü bırakıp göğüs ucunu dairesel hareketlerle dürttüm.

Felix bunu yapışımı izleyince tahrik olup inlemeye başladı. O da parmaklarını yaladı göğüs ucumla oynadı.

Dudaklarını emdiğim an inlemesi kesildi. Aynı anda karşılık vermeye çalıştığı için yorulmuştu. Yanakları kızarmış bir şekilde öpmeye çalışıyordu.

Kendinden geçmeye başladığını fark edince doğrulup altımızdakileri çıkardım. Önce bir parmağımı deliğine soktum. Felix gözlerini açıp bana bakmaya çalışınca çıkarıp iki parmağımı birden soktum.

Gözleri hafifçe dolmaya başlamıştı. Bir süre parmaklarımla içinde gelgit yapıp alışmasını bekledim. Bu sırada içindeki sıcaklığa bağımlı olmuştum.

"Hazır mısın?" dememle koluyla gözlerini kapatıp başını olumlu anlamda salladı.

Doğruldum ve penisimi yavaşça içine soktum. "Mmh... bu çok iyi..." deyip kalçalarını okşadım.

O ise konuşamıyordu, sadece nefes almaya çalışıyordu. En dibe girdiğim sırada hızlandım, bununla alt kısmını biraz havaya kaldırıp inlemeye başladı.

Vücudunu çok kasıyordu, böylece penisimi sıkıştırıyordu. Bu onun sıcaklığını daha fazla hissetmemi sağlıyordu.

"Kendini rahat bırak bebeğim..." derken kalçalarını okşuyordum. Bu sırada gelgitlerime devam ediyordum.

Felix nihayet biraz gevşeyerek anı yaşamaya başladı. Belinden tutup onu kaldırdığım sırada çarşafları tuttu. Bu şekilde kontrol daha çok bendeydi. Her kökleyişimde onu kendime çekiyordum.

Bu şiddetle kısa sürede ikimiz de yorulunca onu geri yatırdım. Zevkten altımda kıvranıyordu, inlemekten bir hal olmuştu.

Yaklaştığımı hissedince biraz daha hızlanıp gözlerimi kapattım. Sevgilim de yüksek sesle inlerken ağzını kapatmak istiyordu ama ellerini kontrol edemeyip çarşafları geri tutuyordu.

"Az kaldı bebeğim..." derken hiç acımadan sert sert köklemeye devam ettim. Sonunda tam en dipteyken şiddetle boşaldım.

Bir süre titredikten sonra zihnim berraklaşmıştı... Onun da rahatlaması için ritmik bir şekilde en dibe vurmaya devam ettim. "Ah... Ah... Ah-"

Birden sesi kesildi, o da boşaldı. İçinden yavaşça çıkıp yanına uzandım. Nefes nefese kalmıştık.

Kendimize gelmeye çakışırken "Sanırım yarın yürüyemeyeceğim..." dedi. Bununla gülüp sımsıkı sarıldık, üstümüzü örtüp gözlerimizi kapattık.

Bu Felix'le ilk gecemizdi. Hayatım boyunca unutamayacağım o gece. Her zaman daha güzellerini yaşatacağım o gece...

Ona deliler gibi aşıktım. Artık kim ne derse desin, nasıl tehdit ederse etsin bebeğimi bir daha hiç bırakmayacaktım...


-son-

Ocean | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin