1.capitol

44 2 0
                                    

Sedím na nádraží a čekám na bus. Vedle sebe mám batoh v uších sluchátka a poslouchám hudbu. Možná se ptáte proč sedím na nádraží a čekám na bus. A ptáte se kdo jsem. Někdo by vám řekl že jsem Parchant nejčastěji by mě tak označila moje matka. Jmenuji se Jana je mi 30 a svůj dosavadní život chci zapomenout nebo aspoň začít z nova. V batohu mám nějaké oblečení všechny svoje úspory což dělá pár tisíc, a doklady.
Jak jsem napsala utíkám odjíždím kam tak to zatím sama nevím momentálně do Německa a potom se uvidí předběžně tam mám domluvenou práci na statku je to takový menší hotel u kterého jsou i pozemky kde si sami pěstují místní potraviny. Potom se uvidí co dál. Po cestě která trvala několik hodin jsem konečně na místě.
Hotel byl malý stál uprostřed polí a sadů. Učiněny ráj na odpočinek všude kolem klid a mír. Dorazila jsem už dost k večeru a šla jsem najít majitele Ingrid a Klause. Psali mi že se mám zastavit na recepci tam že budou vědět kde je najít.
,, Dobrý večer. Prosím vás hledám majitele Ingrid a Klause. Měla bych tu mít brigádu. Jsem Jana.,,ptala jsem se na recepci asi 20lete holky.
,, Ahoj. Jo jasně říkali že dojedeš. Já jsem Hannah říkej mi ale Han. Prarodiče zachvilku přijdou.,,vychrlila name. ,,budeš bydlet v zadním domku je nově opravený a budeš tam mít klid.,,pokračovala dál Han.
,,Han prosím tě modrý pokoj už je v pořádku. Všechno je vysvětleno.,,ozval se příjemný hlas. A do chodby vešla pohledná vitální asi 60leta paní. Na okamžik se zarazila ale potom se usmála.
,,Ty budeš určitě Jana naše nová pracovní pomoc.,,řekla a dodala mi ruku.
,, Jsem Ingrid,pojď ukážu ti kde budeš bydlet zatím co budeš u nás.,,vzala klíč a vedla mě ven.
Prošli jsme na dvůr a sli dál do zahrady. Stál tam bílí přízemní domek vedli k němu dva schodky a potom byla veranda na které stalo už od pohledu pohodlné křeslo a vedle něho byl odkládací stolek.
,,Tak tady budeš bydlet. Domek má všechno co mít má kuchyně, koupelna a ložnice. Dneska už si běž po cestě odpočinout. Zítra tě v 8 hodin ráno bude Han čekat na recepci a provede tě tady aby si věděla co a kde je. Na jídlo budeš chodit normálně do kuchyně chodí tam všichni zaměstnanci. Samozřejmě si můžeš vařit i tady v domku to je na tobě. Tak tady máš klíče a už si běž odpočinout.,, Ingrid mi dala klíče základní informace a odešla zpět do hotelu.
Vzala jsem si klíč a šla se podívat jak vypadá můj současný nový domov.
Domek byl pěkně zařízený byl laděný do přírodních tonu šedá hnědá béžová barva. Prošla jsem celý domek kuchyně byla malá spojená s obývacím pokojem a jídelnou je to největší pokoj v domku řekla bych. Potom jsem našla ložnici dominovala ji velké manželská postel a velká šatni skříň. Hned jsem si ten pokoj zamilovala. V pokoji byli dveře do koupelny která měla klasicky sprchový kout i vanu velikou rohovou. Naprostá nádhera. V pokoji jsem odložila batoh a šla jsem do kuchyně si natočit vodu a napít se. Vybalyla jsem si těch pár věcí co jsem si přivezla kosmetiku dala do koupelny na poličku a šla jsem do sprchy. Pocelem dni cesty jsem byla dost unavená a přece jen už byl večer a ráno mám nastoupit do práce. Stoho jsme byla dost nervózní.
Ráno mě vzbudil budík který jsem si natáhla na půl sedmou. Naštěstí nikam nemusím dojíždět takže jsem v klidu. Dala jsem si rychlou sprchu abych se probrala a jak říkám udělala si obličej abych nevipadala jako úplná mrtvola. Nasebe jsem hodila plátěné černé kalhoty černé tričko s krátkým rukávem. Telefon dala do kapsy ikdyz ten tu potřebovat nebudu. Nikoho tu neznám abych musela s někým volat.
V kuchyni jsem si udělala kafe které tady bylo a vzala si pár suchých krekru které mi zbylí po cestě. A šla jsem verandu kde mě zaujalo včera to pohodlné křeslo. Budu muset odpoledne mrknout kde tu je obchod abych si koupila aspoň abych tady měla něco na snídani.
Krekry jsem snědla kafe vypila a už bylo 7:45tak jsem šla rychle k recepci raději tam budu dřív.
Došla jsem tam a už tam byla Hannah Ingrid a pár dalších lidí. Tři ženy ve věku asi kolem 40až 50let. Dál tam byl kluk věkové tak jak já, jeden starší muž řekla bych že to bude Klaus stál vedle Ingrid a něco povídal dvou mužům v pracovních šatech.
Když mě uviděla Ingrid hned se usmála.
,,Dobre ráno. Jak si se vyspala? ,,hned se starala.
,,Dobre ráno. Děkuji dobře.,, odpověděla jsem.
,,Tak to jsem ráda. Takže se vrhneme na práce. Tohle je Jana a bude nám tu teď pomáhat.,,řekla Ingrid a hned začala rozdělovat úkoly.
,,Simone ty budeš jako vždy v kuchyni. Rachel s Astrid pokoje potom Astrid pomůže v kuchyni a Rachel s Martinem v době oběda budou obsluhovat. Už to znáte. Klausi ty si vezmi Kurta Huberta a Gustava a běžte do zahrady musí se spravit ta ohrada pro krávy a ovce. Potom další věci. Hannah ty vezmi Janu a půjdeš ji ukázat kde co a jak všechno je. Pozbírate i vejce a v zahradě se stavte pro zeleninu a bylinky.,,každému z nás dala úkoly a sama šla k právě zvonícímu telefonu na recepci.
Hannah ke mně přišla a vzala mě za paži.
,,Tak pojď. Ukážu ti to tady.,,řekla a šly jsme ven směrem k mému domku.
Zavedla mě k výběhu se slepicemi ve stodole kde bylo uloženo krmení a tyhle věci vzala košík a vlezla ke slipkam. Společně jsme slepice nakrmily vyměnili jim vodu a sebrali vajíčka. Všechno mi ukazala kde co bývá a kam se co dává. Potom jsme šli do skleníku a zahrady pro zeleninu a bylinky ty jsme vzali a šli do kuchyně vzali jsme to zadem. Vešli jsme do přípravný. Hannah mi řekla ať tady zůstanu a všechnu zeleninu co jsme donesli ať očistím. Pustila jsem se dotoho zachvili přišla Astrid a pomohla mi. Společně jsme potom vše dodělali.

Kéž by !?Kde žijí příběhy. Začni objevovat