Email mi poslala moje matka. se strachem jsem ho otevřela a čekala jak mě bude zase urážet nebo co se jí zase nelibí a za co všechno v její životě můžu já že se jí zase nedaří.
Můžeš mi vysvětlit proč se ti jako nemůžu dovolat a proč necháváš svoje dítě na krku babičce které bude 70let. to dítě potřebuje matku a ne seniora aby se o ni staral. jsi na prosto nezodpovědná a vůbec si ji nemněla mít. jestli se mi neozveš tak na tebe podám trestní oznámení že se nestaráš o svoje dítě. a nechám si udělat povolení ke svěření do pěstounské péče. a tu holku už v životě neuvidíš postarám se o to aby si se k ní nemohla ani pozdravy. a nezajímá mně že někde vyděláváš. jsi jen ubohá nicka která umí jen lidi využívat a nikam to v životě nedotáhne. Elena se ti nikdy neměla narodit a ti by jsi neměla žít. doufám že mi odpovíš a nebo ještě lepe že se okamžitě vrátíš a budeš se chovat jako zodpovědná matka a ne jak feťačka kterou bezesporu jednou skončíš. díky za odpověď Mama
Když jsem dočetla e-mail tak jsem měla v očích slzy i když jsem s matkou nemluvila všechna zloba a nenávist kterou ke mně cítí jsem cítila v srdci z toho emailu. chtěla jsem jen lehnout si do postele brečet a nakonec umřít. Měla jsem chuť si zase ublížit ale nemůžu. Jsem na recepci budu tady ještě chvíli musím se uklidnit. Byla jsem tak zamýšlená že jsem si nevšimla že sem přišli Simon s klukama. ,,Jano co se děje si v pořádku?,, starala se Simon když si všimla že si utírám oči. ,, všechno je v pořádku. Omlouvám se.,, řekla jsem utřela si oči a zavřela záložku s emailem. Snažila jsem se uklidnit abych se hystericky nerozbrečela. Nechtěla jsem ztratit nervy v přítomnosti Simon a jejich synů. Naštěstí mě zachránila Ingrid která přišla a už mě propustila ať si jdu odpočinout. Vzala jsem si telefon rozloučila se s ostatními a odešla do domků. V domku jsem na sebe hodila legíny tričko a lehkou mikinu popadla sluchátka nazula jsem si tenisky a vyrazila jsem běhat. Musím se unavit nemůžu teď myslet na svoji matku musím si vyčistit hlavu. Potom zavolám babičce a pokusím se zjistit jestli je všechno v pořádku. Nasadila jsem si sluchátka a vyrazila jsem do přírody. Běžela jsem normálním tempem ale dlouho ve chvili kdy už jsem nemohla s dechem jsem se zastavila a protáhla se vydýchala jsem se a rozhodla jsem se že teď zavolám babičce abych se informovala co se teda děje. ,,Ahoj babi. jak se máte? je všechno v pořádku??,, ptala jsem se hned co mi telefon zvedla. ,, Ahoj. všechno je v pořádku. Elenka už dneska spí. Co se děje nikdy si takhle pozdě nevolala stalo se něco??,,ptala se. Zná mě až moc dobře takže občas vytuší že se něco děje. Nebo s ní mluvila matka to je taky možný. ,,Víš babi psala mi matka a pokut se nevrátím tak mi zakáže vídat a starat se o Elenu a atak. trochu mě to rozhodilo prosím tě Elenku jí nepůjčuj. já nevím ještě jak to vyřeším mám tady tě dobrou pozici o kterou bych nechtěla přijít. Pošlu ti plnou moc kde budeš vystupovat jako zákonný zástupce Eleny po dobu co jsem v zahraničí. Nenechám matku aby posrala život ještě mojí dceři asi nejsem ideální matka ale aspoň ji nebiju a netýrám tak jako ona mě když jsem byla malá. zkusím si to nějak zařídit abych mohla přijet a nebo vymyslím něco aby si ty s Elenkou mohli přijet a byt tu třeba chvíli semnou. Moc ti děkuji babičko nevím co bych bez tebe dělala. Mám ti poslat ještě peníze nebo něco?,, všechno jsem ji řekla. ,,Peníze neposílej všechno zvládáme. s mamky si nic nedělej zase se pohádala s tam tím tak si to někde potřebuje vyventilovat. Papír s plnou mocí klidně pošli jestli budeš klidnější a jestli chceš a budeš moct klidně přijeď já tě nikdy nevyhodím. potom bysme klidně třeba mohli jet s tebou nebo mužeš jet jen s Elenkou někam na dovolenou aby si byla jen sní.,, hned mě uklidňovala. Ještě chvíli jsme si povídala potom sem rozloučili a já se vydala zpět k domku. Ještě než jsem se vrátila jsem se chvíli zdržela na venkovním Fitnes hřišti. potřebovala jsem si fyzicky ublížit aspoň se pořádně vysílit. Hodinu jsem tam blbla potom už jsem nemohla tak sem se protáhla abych uvolnila svaly a vydala jsem se na cestu do domku. Jak už to tak bývá nevnímala jsem co se kolem mě děje a vzpamatovala se až když mě někdo tvrdě popadl za paži a otočil mě k sobě. Vrhnu se mi na rty a líbal mě. Bránila jsem se mlátila jsem kolem sebe rukama a nohama. Dal mi dvě facky a potom vytáhl nuž. ,,UKLIDNI SE TY ČUBKO NEBO UVIDÍŠ. CHCI SE JEN UŽÍT NEMUSÍ DO ZKONČIT ŠPATNĚ.,, zařval na mně a s nožem mi přejel po obličeji neřízl mě. celá jsem ztuhla a jen očima hypnotizovala nuž. ,,VYDÍŠ JAK SI HODNÁ.,, řekl a znovu mě začal líbat tentokrát i na krku kam se mi i přisál nožem mi natrhl tričko a legíny a odhodil ho začal mě svlíkat. Mačkal mi prsa líbal mě na krku a prsou v chvíli kdy mi ruku položil mezi nohy tak jsem zaslechla kroky a funění psa. jsem se rozhodla zařvat a kopla jsem ho. To už k nám přibíhaly dva kluci když viděli že se bráním tak mi pomohli. Jeden ho zemně strhl a druhý mi pomáhal na nohy. Mezi tím přišli blíž dvě ženy jedna rozsvítila telefon a já se teď rozhlédla. byly tam Tom který držel chlapa na zemi, Bill který mi pomáhal na nohy a Simon která když mě poznala mě hned šla obejmout a hned nařídila aby zavolali policii. Ta naštěstí hned přijela. chlapa odvezla a já musela jet v dalším autě naneštěstí museli jet moji čtyři zachránci semnou jako svědkové. Na polici jsem se dozvěděla že druhá žena je Heidi manželka Toma. Dnešek už nemůže být horší vážně ne. Simon jsem pořád držela za ruku byla jsem docela v šoku. vše nakonec dopadlo dobře všichni jsme vypovídali a potom už jsme mohli odejít. Simon s Heidi rozhodli že bych neměla byt sama takže jsme všichni odjeli i Simon a tam mi Simon ukázala kde se můžu osprchovat a půjčila mi tričko a legíny. Potom jsme chvíli seděli společně v obýváku. Bill rozdělal víno a všem nalil skleničku. Seděla jsem v pohodlném křesle a u mně seděli psy. Dost mě to uklidňovalo, hladila jsem je a oni se nechali nato že mě viděli poprvé tak super. Chvíli jsme si povídali všichni potom se kluci zvedli že jdou kouřit Simon šla do kuchyně a Heidi zůstala semnou a se psy. ,,věřím že o tom asi nechceš mluvit ale kdyby si potřebovala tak se mi můžeš svěřit. zůstane to jen mezi námi pokud chceš.,, nabídla mi Heidi. ,,nebo nechceš zavolat rodině třeba mamince nebo tak.,, když to řekla tak jsem se ironicky rozesmála až mi začali téct slzy. ,, promiň Heidi ale moje mama by byla ráda kdybych dneska nepřežila a ještě by mi řekla že si zato můžu sama.,, řekla jsem a utírala slzy. ,, to si přece nepřeje žádná mama.,, ptala se nechápavě. ,,můžu se ti svěřit. potřebovala bych si s někým promluvit.,, zeptala jsem se jí.
,,povídej.,, vyzvala mě.
,,jak asi víš pracuju se Simon u Ingrid a Klause v penzionu. důvod proč jsem odjela do cizí zemně a našla si tu práci je jednoduchý moje matka mě málem dohnala k sebevraždě. už když jsem byla ve škole mě dalo by se říct psychicky týrala. Dělala jsem jí služku. po škole jsem chvilku normálně fungovala odstěhovala jsem se měla jsem přítele a vše vypadalo fajn díky bohu. naneštěstí já nemám šanci na šťastný život. aniž bych to plánovala tak jsem otěhotněla bohužel přítel o mně i dítě ztratil zájem ve chvíli kdy jsem mu to oznámila zmlátil mě a vyhodil. vrátila jsem se domu kde bydlí matka s mojí babičkou ta když se dozvěděla že bude prababička tak byla nadšená a nechala mě zpátky doma bydlet. všechno vypadalo že bude fajn i s matkou jsme si hodně věcí vyříkali. Těhotenství proběhlo dobře a narodila se mi dcera Elena. Měla jsem mateřskou a sem tam jsem chodila na brigádu abych měla pro sebe a Elenku peníze. naštěstí mám užasnou babičku která mě hodně pomohla a malou mi když jsem měla brigády hlídala což dělá i teď. ptáš se proč jsem od malé odešla to je jednoduchý. opět jsme se s matkou začali hádat a tentokrát hodně zašlo to tak daleko že jsem se pokusila o sebevraždu stejně jako než jsem měla Elenu. měla jsem zápěstí do krve poškrábané a v té chvíli jsem si uvědomila že musím pryč nemůžu tam bydlet. buď bych se zabila nebo bych zabila svojí matku. našla jsem si práci s ubytováním v zahraničí za balila si nějaký oblečení nějaký peníze a odjela sem. o Elenu se mi stará babička která mě vychovala a ví proč jsem to udělala aspoň částečně. jenže dneska mi matka poslala e-mail protože se mi nemohla dovolat moje číslo má právě jen babička jinak nikdo. a bohužel ten email mě strašně rozhodil. vyhrožuje mi v něm že pokud se nevrátím tak už Elenu nikdy neuvidím že si požádá o svěření do pěstounské péče a to já nechci bude jí dělat stejně zle jako mě. Mám nachystaní notářsky ověření papíry kdy ustanovuju že babička bude Elenin zákonný zástupce v době kdy já jsem v zahraničí ale nevím jestli to bude stačit. proto jsem dneska vyběhla ven a byla venku tak dlouho musela jsem se uklidnit a jediný co jsem potřebovala cítit byla fyzická bolest takže jsem šla běhat a potom jsem se zdržela na fitku. a potom jsem najednou procitla ve chvíli kdy mě chytnul za paši a otočil k sobě. normálně bych se mu asi ubránila ale dneska už jsem byla na pokraji svých sil.,, všechno jsem jí řekla a strašně se mi ulevilo ikdyž jsem u toho brečela ani jsem si nevšimla že se k nám připojila Simon a když jsem skončila tak mě Simon objala. ,,tušila jsem že když přišla řeč na děti že něco není úplně v pohodě strašně rychle si převedla řeč jinam a Gustavovu dceru neskutečně zbožňuješ.,, řekla Simon a podala mi kapesníky. Bill mi dolil sklenku vína a psy mě olizovali. ,, omlouvám se. já o ní nechtěla mluvit vím že jsem strašná matka a moje matka má pravdu že se mi Elena neměla narodit a já že všem otravuji život jen svojí přítomností. když mě strašně bolí že jsem ji tam nechala a že sní nejsem že jí nevidím vyrůstat a tak ale já si tady chtěla najít práci bydlení a potom se sní sem odstěhovat abych jí měla u sebe.,, brečela jsem psům do kožichu. ,,nejdříve musí být mama v pořádku a potom můžeš být v pořádku pro svoje dítě.,, řekla mi Heidi
,,máš její fotky ukážeš nám ji.,, Vytáhla jsem mobil najela na galerii a kázal jsem jim všechny fotky na kterých jsem v Elenou. Když jsem se na všechny takhle dívala tak jsem zase začala brečet. Strašně moc mi chybí. Simon i Heidi mě objímali a utěšovali. nakonec jsem usnula na pohovce s Billovim psem v náručí opravdu je to neuvěřitelně empatické zvíře.
ČTEŠ
Kéž by !?
RandomHlavní hrdinka začíná novou etapu svého život. Nebo se o to chce aspoň pokusit. Jak to ale dopadne když se potká s kluky z kapely Tokio Hotel. Bude mít v životě štěstí?? Uzná její rodina že muže dělat vlastní rozhodnutí a ne jen za sebe. Bude konečn...