8.capitola

26 0 4
                                    

Simon nás odvezla k penzionu. Před budovou jsme potkali Ingrid s Klausem hned sem jim představila malou. A potom jsme šli do domků byli jsme zvědaví na reakci malé na pokojíček. Se zahrady byla nadšená. V domku jsem ji ukazala její pokojíček byla nadšená.

Byla jsem nadšená že je spokojená a že pokojíček se jí líbí. Hned si začala hrát já jsem nám šla udělat kávu a domluvit se jak to bude s prací a tak. Zatím jsem měla být ještě s malou ale  odpoledne jsem ji chtěla seznámit s Gustavem a jeho dcerou. Budou spolu chodit do školky takže aby se znali. 
Na odpoledne jsem se domluvila s Inge že bychom se potkali aby se holky seznámili. Věděla od Gustava že jsme dorazili dříve, ten to věděl od Billa protože když jsem mu volala byli spolu s kapelou ve studiu. Domluvili jsme se s Inge že se potkáme v parku. K obědu jsem uvařila jen těstoviny dali jsme si je s Elenkou jen se sýrem a kečupem. Po obědě jsme zavolali babi aby jsme řekli jak probíhala cesta. Elen ji všechno povykládala o cestě a hlavně o pokojíčku. Já se babi ještě jednou omluvila že to dopadlo tak blbě a my odjeli na noc. Byla ráda že jsem hlavně v pořádku dojeli. S končili jsme hovor a já šla Elen říct že se půjdeme projít aby se šla oblíknout.
Byli jsme v parku holky se seznámili bez problému a i si sedli povahově. Snad se s nich stanou kamarádky. Holky si hrály na hřišti a mi si s Inge povídali a ještě řešili nějaké věci okolo školky. Zítra se tam máme s Elen jít podívat a třeba už tam i zůstane na pár hodin. Inge pracuje ve školce ale v jiné třídě tak bude po ruce a kdyby něco tak mi zavolá. Celý odpoledne jsme byli venku Elenka s Hel si celý odpoledne hráli v parku ani nechtěli jít domů když už jsme byli s Inge rozhodnuté že už půjdeme. Nakonec jsme je přemluvili stín že se uvidí ráno ve školce. Doma jsem udělala k večeři jen  salát. Elenka si dala vanu a potom šla spinkat do nového pokojíčku. Já se taky osprchovala a zalezla jsem si v ložnici do postele. Psala jsem si ještě s Billem ptal se jak jsme si užili dnešní den a přál nám dobrou noc. Druhý den ráno jsme po snídani vyrazili do školky Elenka se těšila až si zase bude hrát s Hel a až pozná další děti. Ve školce všechno proběhlo ukázkově nakonec jsem si domluvila že ji tam už dneska nechám na 4hodiny a ona byla naprosto nadšená zato já jsem venku začala brečet když už mě malá neviděla. Našel mě Gustav.                                                                                                                                                                                ,,Hej jsi v pořádku? Stalo se něco?,,                                                                                                                               ,, Ne jsem v pořádku. Jen mi přijde líto že už mě malá tak moc nepotřebuje.,, řeknu a otírám si oči.                                                                                                                                                                                         ,,Počkej na mě. Vezmu tě do studia ať přijdeš na jiné myšlenky jen hodím Inge ty papíry co nechala doma., řekne mi a jde do školky zachvyly už je zpátky a sedíme v autě jedeme směr studio. Ve studiu byl zatím jen Georg a dělal nějaké papíry. Gustav začal uklízet nákup který vzal z auta šla jsem mu pomoct. Kuchyňku mají pěkné zařízenou dalo by se tu i vařit nebo aspoň něco upéct. Dívala jsem se že bych jim mohla klidně upéct jednoduchou buchtu. Nikoho jsem se neptala a začala jsem umíchala jsem jednoduché těsto měli tu i pár hrušek které byli už hodně zralé tak jsem je vykrájela dala do kastrolu nemají tu plech tak si poradím jinak a zalila jsem hrušky těstem a dala péct. Začala jsem umývat nádobí když najednou se otevřeli dveře a Tom s Billem se ptali.                                                                                                                                                                  ,,hej vy něco pečete? Tady to voní jak v pekárně.,,   Je pravda že buchta začala pěkně vonět určitě se povede aspoň doufám.                                                                                                                             ,,my. Ne. Ale Gustav našel kapele kuchaře a pekaře. Ta ženská dokáže vykouzlit z ničeho absolutní nádheru nebo aspoň něco k jídlu.,,řekl Georg a kyvl hlavou ke kuchyňce kde jsem zrovna vytahovala buchtu z trouby. Bill i Tom se otočili a když mě vydělí spadla jim čelist.                 ,,Ahoj. Co tady děláš a kde máš Elen?,, našel řeč jako první Bill.                                                             ,,Vzal jsem ji sem protože brečela u školky.,, ozval se Gustav.                                                                            ,,Elenka je dneska po prvé ve školce a tak nějak mě to vzalo. Pokud bude dneska všechno v pořádku tak zítra už půjdu normálně k Ingrid do kuchyně pracovat. Doufám že vám nevadí že jsem vám tu něco upekla aniž bych se zeptala.,, vysvětlila jsem a buchtu vyklopila na talíř a dala na stůl. Vypadala  dost dobře.                                                                                                                                         ,,Nechte ji vychladnout potom to nakrájím.,, řekla jsem a šla do umývat nádobí. Tom šel k počítači a začal tam něco dělat kolem hudby Bill si vytáhl mobil a fotil buchtu co jsem upekla. Potom mě šel obejmout.                                                                                                                                              ,,Co se stalo?,,                                                                                                                                                                   ,,jen mi přišlo líto že už je tak velká není to tak dlouho co se narodila přijde mi jako by to bylo včera.,, řekla jsem a povzdechla si.                                                                                                                               ,,hele nebudu vás zdržovat od práce. Už půjdu. Moc děkuju že jsem se tady mohla uklidnit a nachystat vám sváču ale už půjdu ještě se stavím v obchodě a na kafe. Potom už půjdu vyzvednout malou ze školky.,, řekla jsem a zvedala se. Se všemi jsem se rozloučila a Bill mě šel vyprovodit ven.                                                                                                                                                  ,,Děkujeme za občerstvení. Klidně mi zavolej kdyby si něco potřebovala.,, řekl mi.                       ,,moc děkuji Bille. Nechci tě ale zbytečně otravovat máš teď s kapelou hodně práce. Já to zvládám aspoň teda zatím.,, usmála jsem se a dala mu pusu na tvář.                                             ,,Neotravuješ kdyby si mě nezajímala tak ti to nenabízím. Záleží mi na tobě a je mi jedno že když budu s tebou tak musím přijmout i Elenku. Chtěl bych s vámi něco podniknout a malou víc poznat.,, řekl mi.                                                                                                                                                      ,,Odpoledne vás vyzvednu. Teď už něco půjdu dělat ať si můžeme vyrazit. Pa.,, pokračoval objal mě a odešel. Stala jsem tam chvíli zaražena a potom se rozešla ke školce.
Napsala jsem Inge ona mi hned volala                                                                                                                  ,,Všechno je v pohodě. Elenka si tady užívá  nechej ji tady klidně do odpoledne bude jen ráda. Ona tě vůbec nepotřebuje a spíš si zvykne když ji tady necháš víc.,,                                                            ,,dobře tak já přijdu až odpoledne.,, rozloučili jsme se a já vyrazila do penzionu do práce. Došla jsem tam a zamířila do kuchyně tam je práce vždycky.                                                                                 ,,Ahoj Simon. Tak kde je mě potřeba? Malá je ve školce a zatím nechce jít domů takže pro ni půjdu odpoledne.,, pozdravila jsem že dveří.                                                                                                            ,,Ahoj. Tak pojď tady mi do děláš ten chesscake. A co že jdeš až teď ne že by to vadilo máš volno. Jen se tak ptám jestli můžu.,,                                                                                                                                          ,, u školky mě vyděl Gustav brečet tak mě vzal do studia. Upekla jsem jim tam buchtu, trochu mě rozhodilo že už je  Elenka tak velká.,, vysvětlila jsem. Simon se zasmála                                                 ,,to chápu přijde mi to jako včera když kluci byli malí a dneska se na ně podívej.,, usmála jsem se taky. ,,Musí to být šílený být mámou dvou takhle úspěšných kluků.,,                                                       ,,občas to bylo děsný ale všechno jsme to zvládli. Ty s Elenkou to zvládnete taky. Uvidíš.,,        Potom už jsme pracovali bez povídání. Když byl čas abych už šla do školky tak jsem se se Simon rozloučila a vyrazila pro Elen. Ve školce mě přivítala byla nadšená hned chtěla vědět jestli ještě přijde zítra. Ujistila jsem ji že ano. Ulevilo se mi že to tak zvládá a že se těší do školky. Budu moct aspoň normálně chodit do práce. Jsem ráda že to tak je. Dorazili jsme domů Elenka se převlékla a šla si hrát do pokojíčku. Já si uvařila kafe nakrájela ovoce a rozdělala sušenky. Potom jsem zavolala na malou ze bychom mohli hrát člověče nezlob se nebo skládat puzzle obě je máme rády. Elenka hned přiběhla a nesla puzzle s motivem Minnie. Nalila jsem nám ještě džus dala na stůl ovoce a sušenky a začaly jsme skládat. Měly jsme postavené okraje když  se ozvalo klepání na dveře. Vstala jsem a šla otevřít. Stál tam Bill v jedné ruce měl velkého plyšového růžového jednorožec. A dárkovou tašku. V druhé ruce držel kytku růží. Jen co mě uviděl tak se usmál.  ,,Ahoj. Máte na mne čas?,, ptal se.                                                                                                                                 ,,Ahoj. To víš že jo hlavně jestli rád skládáš puzzle.,, řekla jsem a vedla ho do kuchyně kde jsme s malou seděli. Když ho uviděla tak se za ním rozběhla.                                                                            ,,Strejdo budeš s námi skládat puzzle?? Podívej za chvíli  to budeme mít.,, brebentila a táhla Billa ke stolu.                                                                                                                                                                                    ,,Počkej Elenko. Nejdřív tady ten jednorožec je pro tebe a růže pro maminku myslíš že se jí budou líbit??,, řekl Bill a hned rozdával jednorožce El a mě podal kytku růží. Obě jsme mu poděkovali. Z dárkové tašky vyndal čokoládové pralinky, rychlý špunty, bílé víno a hru věž. ,,Napadlo mě že bychom mohli zůstat doma a zahrát si nějakou hru. Když jsme byli mladší tak jsme ji občas  hráli na tour s klukama.,, řekl Bill.                                                                                               ,,Ale vidím že máte rozdělané puzzle tak je poskládáme a potom si můžeme zahrát co říkáte.,, ,,JOO. Uni nám pomůže to do dělat.,, rozhodla malá.                                                                                            Bilovy jsem uvařila ještě kávu a potom už jsme skládali a bavili se.  Já jsem jen tiše sledovala jak si Elenka s Billem rozumí. Společně skládali puzzle a bavili se Bill se malé vyptával co všechno ji baví a co má ráda. Chvilku jsem je pozorovala a potom jsem šla dělat večeři. Nakrájela jsem brambory mrkev cuketu batáty a Hokaido na kostičky dala všechno na plech a nato sůl pepř a olej. A dala to všechno píct. Sledovala jsem jak Bill s Elen spolu vycházejí společně dodělali puzzle a potom jak začali hrát věž Bill malé krásně vysvětlil pravidla. Začali společně hrát bylo fajn jak spolu vycházejí. Dívala jsem se na ně jak společně hrají věž a střídají se ve vytahování kostek aby jím věž nespadla. Musela jsem se usmívat. Připomínalo mi to rodinné odpoledne tak jak by to mělo byt doufám že to tak i někde funguje. Já to nikdy nezažila a Elen to taky  nezažije bohužel.  Zelenina byla hotová a tak jsem zavelela k večeři. Elen s Billem uklidili hry a potom si Elen šla umyt ruce s Billem jsme prostřeli stul. Každému jsem nachystala porci a začali jsme večeřet. Po večeři jsme umyli společně nádobí a potom si ještě chvíli povídali. Nakonec už jsem musela jít Elen umýt a nachystat do postýlky a tak se Bill rozloučil a odešel. S Elen jsem šla do koupelny pomohla jsem jí se osprchovat ona si zrovna vyčistila zoubky.                                                   ,,Mami budeš mi čist prosím a muže jednorožec spinkat semnou v posteli.,, začala mě prosit. ,,To víš že jo.,, souhlasila jsem a malou uložila do její postýlky i s jednorožcem.                                     ,,Mami já sem moc ráda že tady  byl Bill. mám ho ráda.,, řekla mi.                                                      ,,Taky jsem moc ráda že tady byl.,,                                                                                                                     ,,Mami bude s námi Bill pořád? Chtěla bych aby s námi byl.,,                                                                          ,, Víš to není jen na nás jestli s námi bude musíme se ho zeptat.,, chvíli jsme si povídali a potom jsme začali číst.   Nepřečetli jsme ani kapitolu a Elenka už spala. Knížku jsem zavřela a založila upravila jsem ještě malé peřinku a šla jsem do kuchyně. Uklidila jsme nádobí a zbytky večeře jsem dala do lednice. Trochu jsem poklidila a šla jsem do sprchy potom do ložnice spát. Vzala jsem si knížku že si budu číst ale ještě předtím jsem vzala telefon a napsala Billovi. 

Děkuji že jsi s námi dneska strávil odpoledne. Elenka si to moc užila. moc ti děkuji za jednorožce už spinká s malou v postýlce. 

Dnešní den jsem si taky užil.  Jsem rád že měla radost. Jednou bych chtěl být já tvůj jednorožec a usínat s tebou ve svojí náručí. 

To by bylo fajn. Dobrou noc. 

Dobrou noc zlato. pěkně se vyspi :-*

 Telefon jsme položila na noční stolek a ještě předtím jsem teda zkontrolovala že mám nastavený budík aby jsme nezaspali já do práce a malá do školky. 

Ráno jsme v klidu vstávali malá teda chvíli nechtěla stávat ale potom co jsem jí řekla že půjde znovu do školky tak vylítla z postele jako tornádo. Rychle se oblíkla a udělal si ranní hygienu. snědla kousek toustu a byla nachystaná vyrazit. Já na sebe hodila rifle tričko a bundu vzala jsem kabelku s telefonem ,klíče a vyrazili jsem do školky.  Ve školce se malá přezula  dala mi pusu a vyrazila do třídy já vyrazila do práce. 



Kéž by !?Kde žijí příběhy. Začni objevovat