Author POV ,
එලෙස දිනෙන් දින ගත වෙලා ගියේ හරි ඉක්මනට . " සුන්මියා " ජෙනී සුපුරුදු විදිහටම සුන්මිට කථා කරද්දී ඉක්මනින්ම එතනට තමන් කර කර හිටපු assignment එකත් පැත්තකට දාලා ආවේ තමන්ගේ ඔන්නි තමන්ට කථා කරන හේතුව දැනගන්න .
" ඔන්නී " ළඟට ඇවිත් හිමින් සීරුවේ අහද්දී ජෙනී " අනේ පැටියෝ , ඔයා මගේ closet එකේ තිබුණ box එකක් දැක්කද ? , මං එදා මීහා ඔන්නිගේ ගෙදර යන්න කලිනුත් ඒක එතන තිබුණනේ " ජෙනී ටිකක් බයෙන් වගේ අහද්දී සුන්මි හිත ඇතුලෙන් " හුටා ඒ මගුල මං ඇඳ යටට දැම්මනේ කලබලේට ශිට් , දැන් මොකක්ද කියන්නේ , ඔන්නි ටිකක් බයෙන් වගේ අහන්නේ . මං දන්නවා ඔයා ඒක හැංගුවට "
" අනේ ඔන්නී ඔයා මොන box එකක් ගැනද කියවන්නේ , කෝ එන්න බලන්න අපි හොයමුකො " සුන්මි room එක පැත්තට යන්න හදද්දී ජෙනී සුන්මිගේ අතින් අදින ගමන් " ඒක ගැන worry වෙන්න එපා princess , ඒක එච්චර වැදගත් දෙයක් නෙවේ ." ජෙනී හිනාවෙන ගමන් සුන්මිගේ අත ඇදලා තමන් ළඟින්ම වාඩි කරගන්න ගමන් ,
" ඔයා මොකක්ද කලේ මගේ room එකට , මුළු closet එකම අනිත් පැත්ත ගහලා එක දවසට " ජෙනී ඔරවලා කියද්දී සුන්මි දත් ටිකත් පෙන්නලා හිනාවෙන ගමන් තමන්ගේ ඳබරැඟිල්ලි දෙක එකට අනින ගමන් " ම්ම්ම් මේකයි ඔන්නී " " මොක්ද්ද ? කියමු බලන්න " ජෙනීත් තොල් දෙක තද කරන් හිනාව වළක්වගෙන අහද්දී " ඔයාගේ ඇඳුම් සේරම ලස්සනයි අනේ , ඉතින් එකක් තෝර ගන්න අමාරු වුණා " බිම බලන් ටයිල් පොළොව හාරන්න ලොකු උත්සහයක් දරන ගමන් සුන්මි ඇඟිලි පටලව පටලව කියද්දී මේ මලකෝලං දිහා බලන් ඉදිය ජෙනී සුන්මිව " අනේව් .. මගේ පැටියා , ඔයා හරිම cute අනේ " කියමින් තදින් වැළඳගත්තේ ගොඩක් ලොකු ආදරයකින් .
ජෙනී කොච්චර අනිත් අය ඉදිරියේ සීතල වුණත් සුන්මි ඉස්සරහා හරිම ආදරණීය සහෝදරියක් වුණා . සුන්මි ත් අනිත් අයත් එක්ක ගහගෙන බැනගෙන ගියාට ජෙනී ඉස්සරහ එයා හරිම පුංචි ළමයෙක් වගේ හැසිරුනේ .
" ඔන්නී , අනේ අපේ ගෙදර යමුකෝ . මං හැමදාම ඔයාව බලන්න එනවා ඔයා තම එන්නැත්තේ " ජෙනීගේ තුරුලෙන් ඉවත් වෙන ගමන් ඔරවන් කථා කරන සුන්මි දිහා බලන් ජෙනී " හනේ හනේ පොඩි ළමයෙක් වගේ , ම්ම්ම් ඔන්නී එන්නම්කෝ " කියද්දිජ් සුන්මි " කවදද ? " කම්මුල් දෙකත් පුම්බං ඔරවලා අහද්දී ජෙනි " දවසක් කියන්න බෑ ඉතින් " " අන්න ඒකනේ දැක්කද ? ඔය පැන්නේ බළලා මල්ලේන් බිමට ඔයා එන්නේ නෑ , මං යනවා යන්න " සුන්මි එතනින් නැගිටලා room එකට ගියේ ජෙනී කථා කරන එකවත් ගනන් නොගෙනයි .
YOU ARE READING
𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒆𝒂𝒕 |JHS ||GxB✔
Fanfictionආදරේ කියන දේ හරි පුදුමයි ... සමහරු එකතු වෙද්දි ... සමහරු වෙන් වෙනවා ... තවත් සමහරු ආදරේ වෙනුවෙන් හැමදේම කැපකරනවා ... තවත් සමහරු ආදරේ වෙනුවෙන් බලන් ඉන්නවා ... ඉතින් මේ හිත් වල තියෙන රිද්මය මොනවගේ ගැහේවිද ඔවුන්ගේ හදවත් තුළ ? 🌹🌹🌹 ( Coverd by Armygir...