Author POV ,නිදහසේ කාලය ගත වෙලා යනවත් එක්කම සුන්මිත් ටික ටික ඉක්මනටම සනීප වුණා වගේම දැන් එයාට අලුත් යාලුවෙකුත් ඉන්නවා . ඒ වෙන කවුරුත් නෙවේ ජිමින් . කොල්ලත් සුන්මි ටම ගැලපෙනවා දෙන්නම තකට තක .. ඒ තරමටම පිස්සු කොච්චි දෙකක් . ජෙනිත් මේ ඩබලගේ පිස්සු වැඩ දැකලා හිනා නොවී ඉන්න බැරි වුණා .
" ඕයි ඕක දෙනවා ඕක මගේ " වෙනදා වගේම අදත් ජිමින් එක්ක සුන්මි රණ්ඩු අල්ලන ගමන් ගේ පුරා දුවන්න පටන් ගත්තේ බලු පැටවු දෙන්නෙක් වගේ . මේක දැකපු ජෙනී " heyyy... පිස්සු ඩබල මොකද මේ පොඩි උන් වගේ අදත් රණ්ඩුවක් පටන් ගත්තේ ආ "
ඉණටත් අත් දෙක තියන් ජෙනී තරවටු බැල්මකින් බලන් ඉද්දී සුන්මි " මේ යස්සනී මගේ චොකලට් එක ඉස්සුවා " සුන්මිට රවලා ජිමිනුත් කියද්දී ජෙනී " අනේ චිම් ඔයාලා නම් අනේ මන්දා ... මං යනවා company එකට ඔය දෙන්නා ඕනි විකාරයක් නටාගන්න "
ජෙනී හිමින් සැරේ එතනින් මාරුවෙද්දී කුකිත් ජෙනී පස්සෙන්ම එතනින් මාරු වෙලා ගියේ " ඔන්නීඊඊඊඊඊ " කියමින් සුන්මි මුළු ගේම උඩු යටිකුරු වෙන්න කෑගහද්දී යි . ඒ වෙනමුකුත් නිසා නෙවේ ජිමින් සුන්මි අතේ තිබුණ තමන්ගේ චොකලට් එක ටක් ගාලා උස්සපු නිසයි .
.
.
ජෙනී එක්ක ජන්කුක් company එකට ඇවිත් පැය කිහිපයකට විතර පස්සේ සුන්මිත් ජිමින් එක්ක එනවා දැකපු ජෙනී " නඩුවක් නොවුණොත් ඇති .. Oh my god ... Plz " හිතින් මුමුණාගන්න ගමන් ආයාසෙන් මේ ඩබල දිහා බලලා හිනා වෙද්දී " මෙන්න මෙයාට මොකද්ද කියන්න තියෙනවලු "
" මොකද්ද princess " ජෙනී file එකක් චෙක් කරන ගමන් අහද්දී " ඔන්නී මටත් දැන් ජොබ් එකක් කරන්න ආසයි ... Uni එකේ final එකත් ලියපු නිසා මං හිතුවා ..... ". අතේ ඇඟිලි දාගෙන පටලෝන ගමන් ඇඹරෙද්දී ජෙනී " හරි හෙට ඉඳන් ඔයා මේ company එකට එන්නකෝ නිකන් ඉන්න එකේ "
ජෙනීට කියලා කට ගන්න හමබ්වුණේ නෑ සුන්මි එකපාරටම ජෙනීව බදාගත්තා " කුමාවෝ ඔන්නී " ...
" එහෙනම් මං යනවා ... මං දැන් පොලිස් ඩිපාර්ට්මන්ට් එකට යන්න ඕනි .. පරිස්සමෙන් ඉන්නවා මළ යස්සනී " සුන්මිට තව වචනයක් කියන්න නොතියා ජිමින් එතනින් වාෂ්ප වෙලා ගියේ සුන්මි ගිනි කන්දක් වගේ පුපුරන්න ඔන්න මෙන්න ඉඳ්දීයි .
YOU ARE READING
𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒃𝒆𝒂𝒕 |JHS ||GxB✔
Fiksi Penggemarආදරේ කියන දේ හරි පුදුමයි ... සමහරු එකතු වෙද්දි ... සමහරු වෙන් වෙනවා ... තවත් සමහරු ආදරේ වෙනුවෙන් හැමදේම කැපකරනවා ... තවත් සමහරු ආදරේ වෙනුවෙන් බලන් ඉන්නවා ... ඉතින් මේ හිත් වල තියෙන රිද්මය මොනවගේ ගැහේවිද ඔවුන්ගේ හදවත් තුළ ? 🌹🌹🌹 ( Coverd by Armygir...