Media Ateş
-selam Ben Ateş
-selam dedim
-buraya yeni taşınıyorum biraz gezelim mi?
-tamam gel benimle üstümü değiştiriyim dedim .Eve gelince içeriye geç dedim.Sarı bir tişört giydim altıma da Siyah bir kabarık etek.Olmuştu ama eteğim kısaydı biraz.Ayağıma da siyah vanslarımı giydim.Üstüme kot ceketimi de alarak kombinimi tamamlamıştım .Ceplerime telefonumu ve anahtarımı ve 30 tl mi aldım.Ateş i aldım ve çıktık.Yani şey anlamında çıkmadık .Neyse.Oturduğumuz sitenin içinde bulunan piknik alanına oturduk.
-seni tanıyım biraz Ateş dedim tebessüm ederek
-Ateş Soysal.Annem ve babam izmir de.Bende buraya taşındım.Bu kadar sen?
-Beyza Aktaş.Annem ve babam samsun da.bende buraya taşındım dedim onu taklit ederek.Kahkaha atmaya başladı.Çok güzel gülüyordu yaa.İstiklal Caddesine gittik.Eteğim biraz kısaydı.Ateş sanırım yeni fark etmişti.Sanırım tek takılıyor gibi gözüküyordum.Bana doğru yaklaştı elimi birbirine kenetledik.Ona bakınca gülümsedim.O da aynı şekilde gülümsedi.Bir cafe ye oturduk.Menüye baktım.Kesin kendisi ödemek için ısrar edecek.O yüzden ucuz bir şey istiycem.Garson bize döndü
-Ne istersiniz?
-Ben bir pasta alıyım dedi Ateş.
-bende bir pasta alıyım.Piskuvit li olsun dedim.Garson ilk başta anlamamıştı.Sonra jeton köşeli olduğu için düştü.Sonra gülümsedi.İstenenleri bize getirdi.Tabii ben hoyvon gobo yodom.Bokon sozonlo konoşorkon bolo boyloyom.
(hayvan gibi yedim.Bakın sizinle konuşurken bile böyleyim)
Ateş bu halime güldü
-ne gülüyon la değişik
-sana gülüyorum.
Gözüm yan masaya kaydı.Üzeyir ecem ve arkadaşları yemek yiyordu.ben üzeyir e dalmışım.Ateş
-beyza iyi misin
-e-evet dalmışım dedim.
bir daha o masaya baktığımda üzeyir çenesi kasılmış bir şekilde bana ateş e ve eteğime bakıyordu.Tamam sinir döngüsünü anladım şuan.Pastalarımız bittikten sonra ateş i çekiştirmeye başladım.Üzeyir'in yanından keçerken ellerimizi kenetlemiştik.
-o çocuk sana çok kötü bakıyordu.O yüzden elini tuttum.Yanlış anlama.dedi
söyliyecek bir şey bulamadığım için tebessüm ettim.Beni eve bırakmıştı.Telefonuma gelen mesajla irkildim
-beyza sahile gel
Nur
-tmm yazdım ve gönderdim.
Sahile gittiğim zaman nur oturmuştu.
-efendim dedim
-beyza neden benimle kantine gelmektense Ecem ile konuştun.Onunla beraber gezecek kadar sürtükleştin mi?
bunu bana kardeşim dediğim Nur söylüyordu değil mi?Daha fazla dayanamadım ve bağırmaya başladım
-senle kantine gelmedim neden biliyor musun?.Çünkü benim aşık olduğum çocuk ona ecem i ayarlamamı istedi.Bende Üzeyir 'i birazcık mutlu etmek için onun dediğini yaptım.Anlıyor musun?Pardon sen beni sürtük sanmıştın değil mi?En yakın arkadaşına hatta kardeşini sürtük mü sanmıştın.Haa !Beni sen SÜRTÜK mü sandın. dedim ve ağlamaya başladım.Hıçkırarak ağlıyordum.Daha fazla dayanamadım ve kumlara oturdum.Evet beni sürtük sanmıştı.Kardeşim dediğim insan beni sürtük sanmıştı.sırtıma aniden birisi elini koydu.Sahibine baktığımda bunun Nur olduğunu anladım.
-Ö-Özür dilerim Beyza.Ben yanlış anlamışım.
Düşünmeye başladım.Ne yapacaktım ona sarılıcak mıydım.Küçük bir yanlış anlaşılmaydı.Biraz da haklıydı.Ama onu affetmeliydim.O benim canım kardeşimdi.Benimle oynayan bir kardeş.Ayağa kalktım ve ona sarıldım.
Eve gittiğimde abim uyumuş üzeyir ise koltukta maç izliyordu.Odama gidip altıma şortumu üstümede ondan uzun olan tişörtümü giydim.Koltukta yanına oturdum.
-O kimdi dedi
-sanane dedim
-sevgilin miydi
-hayır
-kimdi o dedi
-arkadaşım
-o yüzden mi el ele tutuştunuz dedi
-hayır sadece sen bana baktın ya işt-- ben sana niye anlatıyorum ki dedim .
ayağa kalkıcaktım ki.Kolumdan çekip beni kendine çekti.Yavaş yavaş yaklaşmaya başladı.Hayır ilk öpücüğümü sakın benden alma ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası
ChickLitOnun dudakları tenime dediğinde beni benden alan o tatlı heyecan. Her bana baktığında beni benden alan o tutku. O kim mi?O beni benden alan Aşk Tanrıçası Üzeyir Elden... Not:Sadece Üzeyir Elden ' e ithafen. ..