Media Beyza
Abime baktım. Ciddi miydi?
-A-abi ciddi misin dedim
Ciddi olamazdı herhalde. Değil mi? Oyun u kapattı ve bana doğru gelmeye başladı
-hiç olmadığım kadar ciddi yim . Dedi
Gözlerim dolmuştu. Daha ilk günden böyle olması ...
-Hayır abi Üzeyir ile çıkacağım. Hatta evlenicem
Kahkaha attı
-Üzeyir seni sikip işi bitirecek . Anlıyor musun.
-Hayır abi anlamıyorum dedim ve odama çıktım.
Nasıl bir abi bu ya . Kardeşi onun can dostun a gidiyor ama bu hoyor . Beyinsiz. Dolabıma geçip üstüme siyah dar şortumu ve üstüne de siyah beyazla jack Daniels yazan tişört ümü giydim. Altına da siyah sandeletlerimi. Parfüm de sıktı m . Tam oldu. Abim koltuğa oturmuş bir şeyler izliyordu. Kapıdan tam cikacakken beni fark etti .
-nereye
-sanane
-doğru konuş benimle
-sanane canım abicim sanane dedim sesimi incelterek
Sinirli sinirli yanıma geldi hiç takmadim. Ayakkabiligin karşına geçip kendime baktım. Saçlarım a biraz lulelik verdim. Abim benim bilegimi sıkmaya basladi. Hiçbir yere gidemezsiniz bakışları atıyordu. - evet abi oraya gidecem
- nereye yoksa izin vermem
Nefesimi dışarı vererek gözlerimi devirdim
- sahile
- gidemezsin
- niye diye bağırıp ona cani bakislarimi yolladım.
- çünkü valizini hazirlayacaksin dedi ve kolumdan beni sürükledi.
- ne valizi yaa
Bana söndü ve sakince konuşmaya başladı
- üzeyir seni rahat bırakmaya pek niyetli değil. Bende seni gönderiyorum.
- nereye
- almanya ya
- Ne ! Delirdin mu sen abi . He delirdin mi . Ben nasıl gidiyim Almanya ya.
- gideceksin. Oraya gidince üzeyir i unutacaksın. Başka birini seveceksin. Herşeyi yapacaksın. Anlıyor musun?
- gitmeyeceğim
Umursamaz bir tavırla koltuğa oturdu
- yarın uçağın. Saat akşam 8 de. Iyi hazırlan.
Ağlamaklı bur sesle seslendim
- ne kadar kalicam Almanya da
- 2 hafta . Birisine aşık olman için 2 hafta yeterli dedi bacak bacak üstüne atarak.
Hiçbir şey demeden yukarı çıktım. Annem ve babam biliyorlar miydi. Kesin biliyorlar. Yoksa abim hemen karar almazdı. Belki bilmiyorlar . Hiç ugrasamam. Benim abim nasıl bu kadar vicdansız ya. Ben onun kardesiyim. Kardeşi. Sakin olmaya çalıştım. Doktora gittigimde doktor tam teşhis koymadan bir sinir hastalığının orta seviyeli halini yaşadığımı söylemişti. Ama ilaç kullanmıyorum. Ailemin beni sakinleştirmek için aldığı şey bir sinir kılıfı. Telefonumu hep yanımda taşıdığım için kılıf seçtik. Ve anahtarligimda da var . Ellerimi yumruk yapıp sesli nefes alıp vermeye başladım. O kadar sıkmıştım ki elimi damarlarim yerinden fırlayacak şekilde gözüküyordu. Dolavımın başına geçip şort.askılı pijama kombinimi yaptım. Saçımı at kuyruğu yaparak. Kendimi yatağa atıp yarın olanları düşündüm .- beyza kalk saat 11 hadi kalk.
Abimin üstümde beni sarsmasiyla uyandım.
- sonunda dedi ve kendini odamda bulunan sallanan koltuguma attı.
- abi gideceğimi nur,üzeyir,ateş falan biliyorlar mı?
Kafasını hayır anlamında salladı. Pislik. Aniden kapı açılınca ikimiz de yerinizden zipladik. Gelen üzeyir di . Doğru ya üzeyir burda kalıyordu. Bana gelip sarilinca ona karşılık veremedim . Sadece abim e baktım. Kafasını hayır anlamında salladı. Ne demek istediğimi biliyor. Bana öyle bir sariliyordu ki tüm kokusu üstüme sinmisti. Bana sarilmayi bırakıp yanaklarımı ellerinin içine aldı ve alnima bir öpücük kondurdu . Abim duygusuzca bize bakıyordu. Aslında üzeyir e . Sanki ona nasıl söyleyeceğim derdine düşmüş tu. Tabii söyleyemez. Abim üzeyir in kolundan tutup onunla beraber kapıya yöneldi.
- giyin dedi. Duygu suz adı herif . Saat 11.50 olmuştu. Ne ara dolabimin başına geçip ne giycem diye baktım. Bir şey buldum. Rahat olması lazımdı. Uçak ta uyurken. Bilirsiniz hep uyurum. Yaz da olduğumuz için siyah kısa sıfır kol bir tulum giydim. Rahat ti . Cepleride vardı. Ben hazırlanırken aşağıdan sesler geliyordur. Abim üzeyir e söylüyordu demek. Aldırmadım . Bende üzgünüm ama abimin kararlılığına bakarsanız umutsuzluğa kapılabilirsiniz. Saçlarım zaten doğal sarimsiydi. Onları da uzun olduğu için salık bıraktım . Saçlarımı tam ortadan ayırdım ve sagdaki saçımdan bir tutam sola attım. Daha şık gözüküyor dum. Banyoma girdim. Bu aksam hotel de yaparim diye dusundugum icin yaoma geregi duymadim . Aglamaktan sismis ve kizarmis olan gozlerime baktim. Korkunc gozukuyordum. Elime telefonum u alıp aşağı indim. Makyajı çıkarken yaparım. Üzeyir ellerini başının arasına almış sessizce duruyordu. Benim geldiğimi fark edince bana döndü.
- beyza dedi ve bana sıkıca sarıldı
- beyza beni bırakacak mısın böyle. Ha ?beni bırakma be beyzam. Yapma bunu bana. Yapma
Duygulanmistim . Ilk defa bi insan bana Beyzam diye seslendi. Onun gözlerinin içine baktım. Benimki kadar belli olmasa da ağladığı belliydi.
- üzeyir gitmek zorundayım. Biletimi ayarlamış Abim. Üzeyir 2 hafta sonra gelicem.söz . Tek başıma çıkmış ım tatile gibi düşün.
Bana baktı. Onun dudaklarına bir öpücük kondurdum. Elleri belimdeydi. Benim ellerim de boynundaydi. O da gelip benim dudagima bir buse kondurdu. Azıcık da olsa morali yerine gelmişti. Seviyorum bu çocuğu ya . Çok ama çok seviyorum.
Bir bölüm daha yazdım. Bu bölüm uzun bir bölüm oldu . Telefon aldım. Yazım hataları olabilir. Sizi çok seviyorum. Günde 2-3 bölüm yüklüyorum. Okunma sayım az olsada ben kitap yazmaya devam edicem. Sizi çok seviyorum...♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası
Genç Kız EdebiyatıOnun dudakları tenime dediğinde beni benden alan o tatlı heyecan. Her bana baktığında beni benden alan o tutku. O kim mi?O beni benden alan Aşk Tanrıçası Üzeyir Elden... Not:Sadece Üzeyir Elden ' e ithafen. ..