Geldin Sonunda

482 22 1
                                    

1 ay sonra
Kaç gündür bir şey yememistim.saçlarım herşeyim cok degismisti . Tipim ,yuzum,beyazlamistim. Mavi olan gozlerim kirmizi olmustu sanki. Bedenim bembeyaz di. Yasayan bir ruh gibiydim. Zayiflamistim. Koprucuk kemiklerim o kadar belli oluyordu ki. Evde koprucuk kemiklerimi gormek icin kendimi sıktığıma degmedigini fark ettim.Hiç mi merak etmemişlerdi beni. Gelmemislerdi yanıma. Hiç mi degerim yoktu. Arayan bile olmamıştı. Ege yanıma geldi .
- nasılsın
- değersiz dedim
Ellerini ellerimin içine aldı.
- sana deger vermeyen kim ?
- herkes . Kaç gündür ortada yokum . Hala arayanim soranim yok. Onemsemmediğimin farkına vardım. Sevilmiyorum .
- seviliyorsun merak etme . Sana bir haber vermek için geldim. Üzeyir burda.
- ne!burda mu . Beni ona götürün diye bağırmaya başladım. Her bagirişımda su icmemekten kurumuş olan boğazım aciyordu .
- sakin ol . Eliyle kapıya 2 defa sert bir şekilde vurdu. Kapı açıldı ve içeri üzeyir girdi. Koşarak ona sarıldım.
- seni çok özledim
- bende melegim bende
Hem saçımı okşuyor hemde beni sıkı bir şekilde kavrıyordu. Bana baktı ve dudaklarima bir öpücük kondurdu. Sonra anlıma . Bana baktı
- çok degismişsin. Gözlerin hele hele . Ama sen hâlâ benimsin. Her zamanki gibi dedi ve beni göğsüne yasladi .
- seni seviyorum
- sana aşığım
- bu kadar yeter şunu alın.
Ikimizde ege ye baktık.
- ege bizi serbest bırak
- olmaz abin benim kardeşimi öldürdü. Bu kadar kolay olmayacak. O sırada siren sesleri geldi. Kurtuluyorum . Yaşasın ve yaşasın kurtuluyorum. Polisler içeri girdi . Ege ve bir kaç adamını daha aldılar. Üzeyir elimi tuttu
- şimdi otel den kıyafetlerini almam lazım çünkü türkiye ye dönüyorsun.
Sevinçli bir şekilde üzeyir e sarıldım. Gidiyorum ya gidiyorum.
3 saat sonra
Uçağa bindik . Yanımda üzeyir vardı. Mark bize el salliyordu . Ona öpücük gönderdim. Telefonumu elime alıp hemen mesaj attım.
Sıkça görüşelim Mark :)
Yazıp gönderdim. Uçak kalkınca mark a son kez öpücük attım. Üzeyir Bana pis pis baktı.
- ne dedim
- benim sevgilim benden başkasına öpücük veremez.
- verdim bile dedim
- hadi ya dedi ve önüne döndü Üzeyir. Çok kırılgan çok..
- şaka yaptım ya kırılgan sevgilim benim
Muzipçe sırıtarak bana ters ters baktı.
- noldu öyle siritiyorsun
- yakında ne diyeceksin biliyor musun?
- ne
- benim kırılgan Kocam dedi.
Ona baktım. Bu adam benim kocam demeyi ne kadar isterdim. Belki ... Belki bir gün Kocacım diye seslenirim ona . Yemek hazır çocukları getir de yemek yiyelim derim. Ne kadar güzel olur. Tatlı tatlı çocuklarımız olur.
- beyza düşünsene biz evleniyoruz . Çocuklarımız oluyor. Böyle parklara gidiyoruz. Çocuklarımızı sallayıp tahtiravalli ye bindiriyoruz . Ne kadar güzel olur değil mi
- hihi mesela çocuğumuzun Senin gibi saçları olur.
- senin gibi gözleri diye ekledi. Gülümsedi.
Telefonuma mesaj gelmesiyle titredim . Mesaj Mark tan di.
-kimden mis mesaj
- mark tan dedim
Elimden telefonu alıp mesaja baktı ve sesli bir şekilde okudu
-evet aynen bir daha kine yanlız kalalım .. Hmm . Bir dahakine yalnız he. Ben geliyim turkiye den almanyalara Sen mark la fingirdes. Ohh ne ala .
- ne diyorsun sen üzeyir
- bir daha mark filan yok. Anlıyor musun. Hatta sana hiç bir erkek yok.
- tamam
Ne diye bilirim ki . Hayır desem kavga çıkacak uçakta. Evet demem iyi oldu. Ellerimizi kenetlendi

- abiii seni nekadar ozlemisim .
- bende. Aptallık yapıp seni almanya ya gönderdim.
Abime sarilmayi bırakıp Nur a sarıldım.
- nurrr
- beyzaaa
Onlardan sarildiktan sonra kendimi koltuğa attım.
- ohh rahat varmış.
- bu akşam sahur yapicaz
- aaa doğru dedim
Bata bir konuştuktan sonra kendimi üzeyir in kolları altında uykuya bıraktım.
Okur musunuz Çok önemli
Arkadaşlar Ben tatile Samsun a gidicem. Hikaye zaman buldukça yüklemeye calışıcamm . Hikaye zor gelir çünkü kitabı duzenlemem lazım . Yazım yanlışları ni duzelticem. Her bolume multi medya ya resim koyucam. küfürleri silicem . Çünkü küfür olmasın diyen okuyucularim var. Bu arada instagram da yağ başlatılmış #fuckturkey diye . Biz de #fuckarmenia diye tag başlattık. Lütfen tag i yapalım. Sizi seviyorum...


Aşk TanrıçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin