Medya ege ve ece
Uyandığımda depo gibi biryerdeydim.
- kimse yok mu diye bağırdım.
- şşt.. sakin ol güzelim.
Karanlıktan gelen bir sesti. Sonra belirdi. Hafif kısa boylu yeşil gözlü esmer bir çocuk tüm yaşı 25 30 arasiydi. Esmer olduğundan gözükmeyen sakalları vardı.
- sen kimsin
- ben mi abinin öldürdüğü kızın abisiyim
- ne öldürmesi saçmalama . Ne oldu anlat bana diye bağırdım. Sesim boş depo da yankı yapmıştı. Sinirliydim. Sinirli ...
- abin benim kardeşimi öldürdü ece mi . Benim ece mi ( kızın adı ece yanlış anlamayin). Abinle çıkıyorlardı. Ece eteğini kısa giymiş abin kızmış. Abini bu konuda taktir ettim. Ama...
- ama dedim sorarcasına
- abin ayrılmalarının 1 gün Sonra ece yi öldürdü.
Işte bu kötüydü. Ne diyorum ben . Abim öyle bir şey yapmaz. Ya yapmışsa . Yok ya yapmaz dimi. Emin olmam lazım
- resmini göster telefonunu seri bir şekil açıp resmi gösterdi. Aynı mavi gözler. Aynı sarı kısa saç .
- gözleri çok güzel dedim kısık bir sesle
- okyanus dedi
Hatırladım. Abim olduğunu öğrenmeden önce söylemişti
- barış yeni lens aldım
Aslında gözlerim maviydi ama ben bunu çok beğenmiştim. Barış gözlerime baktı
- okyanus ... Çıkar şu lensleri dedi
- ya niye dedim
- bana onu hatirlatiyorsun. Çıkar diye kükredi. Lensleri çıkardım . Odadan barış çıktı. Ben lensleri çıkarırken bir mesaj geldi . Barış telefonunu unutmuştu.
- barış mesaj geldi diye bağırdım. Sonra telefon ekranına gözlerim kaydı. Bir kız vardı kısa sarı saçları vardı. Ama erkek model . Gözleri okyanus gibiydi . Benim aldığım lenslerin aynisiydi. ...
Demek o kız bu kız. Yani benim Abim birisini mi öldürdü. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası
ChickLitOnun dudakları tenime dediğinde beni benden alan o tatlı heyecan. Her bana baktığında beni benden alan o tutku. O kim mi?O beni benden alan Aşk Tanrıçası Üzeyir Elden... Not:Sadece Üzeyir Elden ' e ithafen. ..