Multi oyuncular ☆
Tabagımda ki peynirle oynamaya başladım. Neden bana böyle davranıyordu m Ben ona ne yaptım ki. Sadece bur şort. Değil mi. Sadece bir şort. Bana bağırıp çağırıyor ama onun sevdiği Ecem etek giyiyor. Hem de kısacık . Ama bana böyle yapmıştı. Eğer beni kiskandıysa bana surtuk demesine gerek yoktu. Bende insanım yani
- beyza tabağına dokunmamissin
Mark a baktım.
- aç değilim dedim
- tamam kalkalim dedi. Sonra telefonum çaldı. Abim arıyordu.
- beyza ! Diye kükredi. Ne yapmıştım ben .
- ne oldu dedim sakince alişmıştım artık.
- ne var senin üstünde.
Yine aynı konu. Bikmamisiydi.
- tulum. Uzun dedim
- aferin dedi
- bana annemmissin gibi davranma abi
- sus lan eee nasılsın nabıyonBunlar benimle dalga mı geçiyordu. Artık kaldiramıyorum . Telefonu abimin yüzüne kapatım. Şimdi abim elli bin defa atar rahat bırakmaz. Bari ses size alayım.
- beyza çok garip gozukuyorsun .istersen oda ya gidelim.
Kafa sallamakla yetindim . Oda ma girdiğim an kendimi banyoya attım. Sıcak suyu küvete doldurdum. Sonra suya girdim. Daha sabah banyo yaptığım için kiyafetlerim ustumdeyken saclarimi yikadım .
Üstüme beyaz çiçekli pijamalarimi giydim. Kendimi uykunun sıkı kollarına bıraktım.
Yazardan
Üzeyir ve barış delirmis halde evde dönüp duruyorlardı. Hâlâ acmamisti telefonunu Beyza. Birşey mi olmuştu. Barış çıldırmak üzereydi. Aşık adam ise hâlâ ona neden böyle konuştuğunu düşünüyordu . Aşık adam biliyordu. Beyaz nın surtuk lesmiyecegini biliyordu. Ama ona zarar gelmesinden korkmustu. Barış in telefonuna mesaj gelmişti. Barış hemen açtı. Bunu düşmanı Ege atmıştı . Fotoğrafta beyza yatakta yatıyordu. Barış kükredi.
- piç
Kardeşine zarar gelmesine korkuyordu. Üzeyir telefondakini görünce. Barisa donup bağırmaya başladı
- senin yüzünden . Sen onu gondermeseydin bu piç onun yanında olmayacaktı . Ya birşey yaparsa Beyza. Nasıl yüzüne bakacaksin. He nasıl!
Barış yere bakıyordu. Onun sucuydu .
- ben gidiyorum almanya ya dedi Üzeyir. Gidecekti. Çünkü seviyordu genç aşık. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası
ChickLitOnun dudakları tenime dediğinde beni benden alan o tatlı heyecan. Her bana baktığında beni benden alan o tutku. O kim mi?O beni benden alan Aşk Tanrıçası Üzeyir Elden... Not:Sadece Üzeyir Elden ' e ithafen. ..