Birbirimize o kadar yaklasmistik ki aklıma bir şey geldi. Abim öp demişti. Jack in elini getirdim ve elini öptüm. Herkes bana saskinca bakarken elini anlima koydum. Alışmışız ya.
- beyza dudaktan
- öp demiştin. Nerden olacağını soylemedin . Üzeyir ordan bur ohh çekti. Bana gel işareti yaptı. Yanına oturdum. Kolunu omuzuma attı
- çok zekisin Dedi
- sağol yani ben yine ben dedim
- hihi beden dersinde bile benden kopya çeken sen dedi. Kafasına bur saplak attım
Sinirle bana baktı.
- bir . Daha. Bana . Vurursa. Sana. Işkence. Ederim
Kafasına bir saplak daha attım. He he sanki ne yapacak. Ben hiç bir şeyden korkmuyom. Palyaço dışında. Ama bunu annem ve babam dışında kimse bilmiyor. Yani öyledir. Üzeyir beni kolumdan tutup en alt kata götürdü. Burası kapkaranlikti . Beni içeri soktu. Sora bir makineyi çalıştırdı. Kapıyı kilitleyip gitti. Mal . Sanki karanlıktan korkuyoz. Sonra projeksiyon çalışmaya başladı. Bir orman vardı. Sonra aniden bir palyaço çıktı.
- imdatttt aaaaaa çığlık atıp kapıyı yumrukluyordum. Hiç kimse duymuyordu. Hatta kahkaha atıyorlardı. Kısık kısık seslerini duyuyordum.
- ya insan palyaço dan nasıl korkar
- aynen ya. Mal işte her b'ktan korkuyor
- neyse çığlıklarını dinleyelim. Biraz.
Acimasizlar. Ekrana baktım bir palyaço vardı ve siritiyordu.Sonra büyük bir palyaço oyuncağı yanıma geldi. Çok pis agliyordum . Beni umursayan kim.
2 saat sonra
Sirtimi soğuk duvara yaslamistim . Aglamaktan gözlerim sismisti. Hala devam ediyordu. Sonunda kapı açıldı ve elinde telefonla içeri girdiler. Gidecektim. Onlarsız bir yere . Telefonla selfie yaptılar . Benim palyaço dan nasıl korktugumu bilen Nur bile gülüyordu. Aralarından sıyrılıp odama geçtim. Valizimi çıkarıp hazırladım. Tüm eşyalarımı koymuştum . Tüm paramı yanıma aldım. Üstüme siyah sporcu atleti ve gri kapsonlumu kafama geçirdim. Altına siyah dar eşofman imi giydim. Çantanın içine aldığım çikolataları falan koydum. Hiç kimse yi umursamadan aşağı indim. Kapıyı açtım ve gri pembe olan nike larimi giymeye başladım.
- ya şaka yaptık nereye gidiyorsun dediler
Onlarla döndüm
- SIZ BILMIYOR MUSUNUZ BENIM PALYAÇO KONUSUNDA NASIL HASSAS OLDUGUMU. HÂ . TAMAM BUNLAR BILMIYOR OLABILIR AMA SEN ?SEN NUR . TABII BEYZA KIM KI ZATEN. DEGIL MI ? nefes alıp içimdeki herşeyi döktüm.
- BEYZA KIM KI .öyle bir bağırdım ki ateş jack ve bir kaç kişi balkona çıktı. Herkes bizi dinliyordu
- BEN GIDIYORUM. BENI UNUTUN TAMAM MI. ÇÜNKÜ BEN ORDA ÇIĞLIK ATARKEN SIZ ORDA KAHKAHA ATIYORDUNUZ. BEN GIDIYORUM BURDAN. EN YAKIN ARKADASIM KARDESIM DEDIGIM INSAN NUR , ABIM BARIS VE ... VE BENI BUNA SOKAN INSAN ,AŞK TANRICAM DIYE ADLANDIRDIGIM UZEYİR GÖRÜŞÜRÜZ .
Sokağın ortasına çıktım ve bağırdım
- GORUSURUZ ATEs ve jack görüşürüz. BENI tanıyan Herkes görüşürüz.
El salladim ve yürümeye başladım. Abim ordan bağırdı
- geç lan içeri
Takmayarak yoluma devam ettim.
- gidecek bir yeri yok geri döner mal dedi NUR. Hihi Nah dönerim. Mal . Fazla mi abartmistim ?
Hayır hiç abartmadin . Onlar seninle dalga geçti. Senin ne kadar hassas olduğunu bilen NUR bile.
Doğru iç ses. Çok Doğru. Önüme döndüm . Kendi kendime konuşmayla başladım
- neden kimse beni sevmiyor. Neden benim onlara değer verdiğim gibi olamıyor. Evet : bazen çok sacmaliyorum ,saçma sapan şeylerden korkuyorum,herkese güveniyorum. ,aptal gibi davranıyorum, inat cı oluyorum,insanlara kızıyorum, insanları sinir ediyorum,önüme geleni seviyorum ama ... Ama ben hayatım boyunca kimsenin kalbini kirmadim. Asla kirmadim . ASLANasıl bi son yaptım ama değil mi ?Acıklı acıklı neyse 2. Kitap ile ilgili bölüm gelecek. Biraz ara verdim. Yoruldum. Yani vote gelmiyor yorum yok. Ama olsun ben 2. 3. Kitabı çıkartmayı düşünüyorum. Sizi seviyorum. Beni unutmayın kankiler. Bir kaç gün sonra 2. Kitaba başlıyacam. Tekrar sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tanrıçası
ChickLitOnun dudakları tenime dediğinde beni benden alan o tatlı heyecan. Her bana baktığında beni benden alan o tutku. O kim mi?O beni benden alan Aşk Tanrıçası Üzeyir Elden... Not:Sadece Üzeyir Elden ' e ithafen. ..