'Ahh, ik ben zo moe. Ik ga douchen en naar bed.' zeg ik terwijl ik mijn jas ophang.
Uhmmm...' begint Luca,' had jij niet iets beloofd?' vraagt hij. Ik draai me om en sta recht tegenover hem in onze lange gang. 'Wat?' vraag ik.
Hij doet zijn blouseje uit en gooit hem over me hoofd.
Ik kijk naar het blouseje en dan weer naar Luca.
'Kom je?' vraagt hij dan. Ik maak een soort omgekeerde glimlach en buig een beetje door m'n knieën. 'Tuurlijk.' zeg ik. 'Pak me maar.' en ik ren richting de woonkamer. Luca is veel en veel langer dan mij, dus het duurde niet heel lang. 'Vies vuil klein kind.' hoor ik hem nog zeggen.
Ik ren richting de bank. Voordat ik op de bank wil springen, voel ik 2 handen in m'n zij.
'Ahhh.' ik slaak een gilletje. Luca tilt me op en legt me op de bank. Zonder iets te zeggen begint hij me te kietelen.
'Kap, kap, kap, kap, kap!' lach ik. Luca blijft doorgaan en heeft er zelf het meeste lol van.
'Ik heb je...' zegt hij lacherig.
'KAP!' gil ik. Luca komt zelf ook niet meer bij. Hij doet geen moeite om me op de bank te houden, terwijl ik voor mijn leven vecht.
Ik krijg tranen in mijn ogen van het lachen. Nu heb ik dat al snel...
'Hoezo lach je?' vraagt Luca. 'Hou je bek!' lach ik.
'O, gaan we brutaal doen?' zegt hij en hij gaat gewoon door.
'Nee, sorry! Alsjeblieft stop!!' schreeuw ik.
'Vooruit, omdat je het zo lief vraagt.' Ik haal adem en kijk hem uitputtend aan. Mijn haar zit in de war.
Hij kijkt me aan met zo'n blik van; "Ik ben sterker dan jij."
'Ga je lekker?' vraagt hij. 'Val dood.' antwoord ik.
'Moet ik doorgaan?' vraagt hij met een grijns. 'NEE!' schreeuw ik.
Hij moet lachen en leunt over me heen.
Ik hoor dat het laatje word opgetrokken...Ik zucht en trek m'n trui uit...
Hij kijkt me me een lieve blik aan. 'Mag ik?' vraagt hij dan.
Ik zeg niks en kijk hem alleen maar aan met een kleine glimlach.
Hij gaat achter me zitten en maakt mijn bh los. Hij pakt een paar plukjes van mijn haar en ruikt eraan. Hij begint me kusjes in mijn nek te geven. Ik gooi mijn haren naar achter en geniet van zijn lippen die op mijn huid komen. Hij geeft me de ene zuigzoen naar de ander. Hij leunt naar achter met zijn rug op de bank. Ik lig met mijn hoofd op zijn borstkas. Hij gaat met zijn ene hand door mijn haren en met zijn andere hand over mijn borsten.
Ik sluit mijn ogen en geniet van hem.
'Blijf je wel wakker?' vraagt hij. 'Mh-mh.' antwoord ik...
Je weet wat volgt.9:14
13-10-2006
'Goeiemorgen, lekkerding.' zegt Luca. Hij kijkt me aan met zonlicht dat schijnt op zijn gezicht. Zijn ochtendstem is zo sexy.
Ik heb mijn haar opgestoken en lig op mijn buik, leunend op mijn handen.
'Hoi.' zeg ik zachtjes.
'Wilde nacht gehad.' zegt hij dan. Ik giechel en rek me uit. 'Mh-mh.' zeg ik gapend.
Terwijl ik nog in mijn gaap zit, geeft hij me een zoen. 'Blijf liggen, ik maak je ontbijt.' zegt hij dan.
Ik klop mijn kussens op en glimlach naar hem.
Ik ga weer liggen en val zonder het door te hebben terug in slaap.
Na ongeveer een kwartiertje, voel ik iemand zijn hand door mijn haar gaan. Het fijnste gevoel bij en vrouw. Ik open mijn ogen en zie Luca staan. Naast me ligt een plaat met daarop ontbijt. Kersen, die ik in chocolade dip kan duwen. Koffie en croissantje.
Hij lacht naar me en ik ga rechtop zitten.
Hij loopt naar de gorndijnen en opent ze helemaal.
'Dus, zonnestraal,' begint hij,' wat wil je doen vandaag?' vraagt hij.
Ik neem een slokje van mijn koffie en haal mijn schouders op. Hij doet me na en haalt ook zijn schouders op.
Ik slik mijn slokje koffie door. 'Ik weet het niet.' zeg ik saai. Beide hebben we geen werk, we zijn al rijk genoeg.
'Ik heb wel een idee.' zegt hij.
'O nee.' begin ik.
Hij komt naar me zitten op bed en gaat op zijn voet zitten.
'Ik heb een klus voor je.' vertelt hij.
Mijn ogen worden groot. Gister avond voordat ik naar bed ging, haalde ik het verband van mijn arm. Hij is zo goed als genezen.
'Je hebt een klus voor me?' vraag ik.
Hij knikt. Hij haal zijn telefoon uit zijn joggingsbroek.
'Kijk.' zegt hij en hij laat me een foto zien. Ik zie een gebouw. Een groot grijs gebouw. Het lijkt op het winkelcentrum in de stad.
'Waar is dat?' vraag ik hem.
'Genua.' antwoord hij. 'Wat? Dat is 2 uur rijden.' zeg ik.
'Maar we hebben het nodig. Het is 20 000 euro.' zegt hij.
'Niet?' zeg ik met groten ogen.
'Doe je mee? Het is een andere maffia bende. 30 man.' zegt hij.
'Ik vermoord ze allemaal.' zeg ik en ik omhels hem. Ik ben fucking blij! 'Dankje dankje dankje!'