Multimedya: Joanna
Tanıtım videosuna bakarsanız sevinirim._________________________________
Elimdeki kitabı kapatıp başucumdaki komodinin üzerine koyduktan sonra yatağımdan kalkıp kapıya ilerledim.
Saat gece bir civarıydı.Kapı çalmıştı ve ona bakmaya gidiyordum.Büyük ihtimalle babamdı.Annemin ölümünden sonra çok değişmişti.Bazen böyle geç geliyor bazen de hiç gelmiyordu.
Kapıyı açtıktan sonra babama baktım.Sanırım sarhoştu.Kapıya yaslanmış gözlerini bana dikmişti.Bakışlarımı üzerinde gezdirdikten sonra ellerine kenetli bir el fark ettim.
Kaşlarımı çatıp yanındaki kıza baktım.Otuzlu yaşlarına yeni basmış gibi duruyordu.Bakışlarımı babama çevirdim.Babamda bir süre bana baktıktan sonra beni itip içeri girdi.Kadını da peşinden sürüklemişti.
Birlikte salona gittikten sonra koltuğa oturdular.Bende arkalarından gidip koltuğun karşısında dikeldim.
Babam "Bu yeni karım.Bundan sonra bizimle yaşayacak.Ona alışmaya çalış Joanna." deyince şaşkınca baktım.Bunu anneme nasıl yapardı?Onlar birbirlerine aşıktı.
"Baba saçmalama.Annemi ne çabuk unuttun.Sen ona aşıktın."
"Annen artık yok Joanna.O öldü.Bunu sürekli sana hatırlatmaktan bıktım! O.Öldü."
Gözlerim dolmuştu.Başımı ağır ağır salladıktan sonra odama yöneldim.O kadının yanında ağlamayacaktım.Hızlı adımlarla odama ulaştıktan sonra eşyalarını toplamaya başladım.
"O kadın buradaysa ben yokum." diye kendi kendime konuştum.
***
Dediğimi yapmıştım. O kadının geldiği gün toplanmış ertesi gün sabah erkenden ilk uçakla hayallerimin ülkesi Amerika'ya gitmiştim.
Annemin benim için biriktirdiği bir miktar para vardı.Babama söylememem konusunda beni uyarmıştı.Eğer söyleseydim onu elimden alırdı,biliyordum.
Para 2000$ kadardı.Amerika'ya geliş için ve kendime yeni bir telefon almak-eskisini evde bırakmıştım- için yeteri kadar param vardı.Ama ne yazıkki uzun süre kalabileceğim bir yer için param yoktu.
Bunun için de yatılı kalabileceğim bir işe ihtiyacım vardı.Telefonuma kartı taktıktan sonra açma tuşuna basıp bekledim.Açılınca internete girip iş bakınmaya başladım.
Yatılı iş sadece hizmetçilikti.Bu işi yapabilirdim.Ama bir sorun vardı.Maaşları çok düşüktü.En yüksek maaş 600$'dı.Diğer sitelere de bakındıktan sonra hepsinin aynı olduğunu gördüm.Oflayıp telefonumu cebime koyduktan sonra bi kafeye gittim.
Bir kahve söyledikten sonra önümdeki gazeteye uzandım.İş ilanlarının olduğu sayfayı ararken kocaman manşetli haber dikkatimi çekmişti.
Bay Bieber kendisi için bir hizmetçi arıyor!
Amerika'nın sayılı zenginlerinden olan iş adamı Justin Bieber kendisine yardımcı olması için hem hizmetçi hem de asistan arıyor.
Yoğun bir tempoya alışık olan bir yardımcı arayan Bieber şakayla karışık güzel bir bayan daha iyi olur kriterini ekledi.
Yazıyordu.Altında ise üç tane telefon numarası yazıyordu.Büyük ihtimalle yoğun istek olacağı için üç telefon numarası vardı.
İkincisini arayıp açılmasını bekledim.Üçüncü çalıştan sonra telefon açılmıştı.Kadifemsi harika bir ses "Hey?" diye telefonu açınca bir an donup kalmıştım.
"Merhaba ben şu iş ilanı için aramıştım.İş hakkındaki bilgileri kimden öğrenebilirim?"
"Ah merhaba.Bilgileri Justin Bieber'dan öğreneceksin.Şuanda onunla konuşuyorsun zaten." deyince bi an şaşırdım.Üç numranın arasından onunkini bulmuştum.
"Telefondan mı bilgi vereceksiniz yoksa bir yere mi gelmem gerekiyor?"
"Size bir adres mesaj atacağım oraya gelin."
Telefonu kapattıktan sonra mesajı bekledim.Tam iki dakika sonra mesaj gelmişti.Hesabı ödedikten sonra bavulumu da alıp taksiye bindim ve taksiciye adresi gösterdim.
Bu iş iyi olabilirdi.Adam bu kadar zenginse vereceği maaş da iyi olurdu.Sırf bu yüzden bu işi almak istiyordum.
Adrese ulaşmam kırk beş dakikamı almıştı.Yol boyu sıkıntıdan patlamıştım.Şehrin biraz dışında bir yere gelmiştik.Kocaman bir araziye yapılmış bir evdi ve harikaydı.Taksiciye beklemesini söyledikten sonra inip kapıya ilerledim.
Kapıda güvenlik falan yoktu.Büyük ihtimalle şehrin dışında olduğu içindi.Kapıdın önünde durduktan sonra zile bastım.Birkaç saniye sonra kapı açılmıştı.Ama açan kişi küçük bir erkek çocuğuydu.
Gülümseyip çocuğa baktım.O da başını kaldırıp bana baktı.Sarışın kahverengi gözlü bir çocuktu.
Beni elimden tuttuktan sonra içeriye çekiştirdi.Birşeyler sormaya çalışmıştım ama her seferinde susturmuştu.Bende pes edip sessizce arkasından ilerledim.
Etrafı inceleyerek ilerliyordum.Çocuk aniden durunca ona çarpmıştım.Önümüzde üç basamaklı bir merdiven vardı.Hızla çocuğu tuttuktan sonra "Dikkat et!" diye çığırdım.
İyi olduğuna emin olunca derin bir nefes alıp yere indirdim.O da gülümsedi ve koşturarak salondan ayrıldı.Tek başım salonun ortasında kalınca garip hissetmiştim.
Bir süre sonra o küçük çocuk ve telefondaki kişinin sesini duymaya başladım.Çocuk "Görmek gerekiyor abi,çok güzel." diyordu diğeri ise "Yavaş Jax.Düşeceksin!" diyordu.
Bir süre sonra önde küçük çocuk,arkada ise büyük olan salona giriş yapmıştı.İkisi de benziyordu.Kesinlikle kardeşlerdi.Küçük çocuk beni gösterip "Bak." deyince abisi bana bakmıştı.
Oldukça uzun süre beni süzdükten sonra yaklaşıp elini uzattı "Merhaba ben Justin Bieber." dedi.Uzattığı elini sıkıp "Joanna Mortinez." dedim.Gülümseyip koltuğa ilerledi ve oturdu.
"İş ilanı için arayan sendin değil mi?"
"Evet."
"Eğer işe alınırsan bu evden,kardeşlerimden ve sekreterliğimden sorumlu olacaksın.Bunun karşılığında da 2000$ maaş alacaksın."
2000$ kesinlikle bana yeterliydi.Bu işin üstesinden gelebileceğime inanıyordum.Bu yüzden kabul edecektim."İşi yapabilirim.O kolay ama...benim kalacak yerim yok.Ben yatılı kalabileceğim bir iş arıyorum."
"Zaten yatılı kalacaktın.Onu söylemeyi unutmuşum." dedi ve gülümsedi.Bende gülümsedim.
"O zaman..." son hecedeki a harfini uzatarak söylemişti "...İşe alındın Joanna."
Umarım bu işin üstesinden gelebilirim diye düşünmeden edemedim.
______________________
100 okunma ve 30 vote sonra yeni bölüm gelecek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bieber'ın Hizmetçisi (Justin Bieber Fanfiction)
FanficJoanna Mortinez annesi hayatını kaybettikten bir yıl sonra babasının eve başka bir kadınla gelmesinin üzerine doğup büyüdüğü Fransa'dan Amerika'ya taşınır. Amerika'da yeni bir hayata başlamaya çalışan Joanna,Amerika'nın sayılı zenginlerinden olan iş...