0.6

5K 298 121
                                    

Multi sanat arkadaşlar! SANAT!!!!

YENİ HİKAYEM TURKUAZ'A BAKARSANIZ COK SEVİNİRİM.

_______________________

Justin'in sinirlenip çocuklara kızmaması için üzerimi değiştirmek isterdim ama maalesef başka kıyafetim yoktu. Mecburen böyle gitmem gerekiyordu.

Şaşkınlığımı üzerimden attıktan sonra çocuklara kötü kötü baktım. Bu yaşta bunu nasıl düşünebilmişlerdi aklım almıyordum.

Justin'in emrinden sonra hepimiz evden çıkmış arabaya ilerlemiştik. Jaxon'u arkadaki çocuk koltuğuna oturttuktan sonra kemerini bağlayıp Jazmyn'i araba koltuğuna oturttum. Onun da kemerini taktıktan sonra kapıyı kapatıp ön koltuğa oturdum.

Kendimi anneleri gibi hissetmem normal miydi?

Aklındaki düşünceyi hızla gerilere doğru ittikten sonra bende emniyet kemerimi taktım. Dönüp Justin'e baktım. Emniyet kemeri takılı değildi. Şu hayatta kafaya taktığım en büyük şey emniyet kemeriydi.

"Uhmmm. Justin sende emniyet kemerini takar mısın?" Justin bana baktıktan sonra gözlerini devirip elini emniyet kemerine ulaştırdı ve sertçe çekti. Yerine taktıktan sonra yola çıkmıştık.

Arabayı kocaman bir alış veriş merkezinin kapalı otoparkına park etmiştik. Justin telefonunu ve arabanın anahtarını aldıktan sonra inmişti. Bende indikten sonra Jaxon'u koltuğunun kemerinden kurtardım. Jaxon hızlı bir şekilde indikten sonra abisinin yanına koştu. Gülümseyip one doğru iyice uzandım ve Jazmyn'in emniyet kemerini açtım. O da indikten sonra bende geri çekilip arabadan çıktım.

Ben çıktıktan sonra elimi tutan Jaxon ablasının elini tutmuş, ablası da Justin'in elini tutmuştu. Hep birlikte el ele alış veriş merkezine girdik.

İçeri girdiğimiz anda Jaxon'la Jazmyn ellerimizi bırakmış önden gülüşerek ilerlemeye başlamışlardı. Ellerimizi tutmaları gerektiğini söylemiştim ama umursamamışlardı. Nasıl olsa önümüzdeler diyerek bende umursamadım.

Biraz ilerledikten sonra bir çocuk mağazasına girmiş çocuklara bişeyler bakmaya başlamıştık. Ben Jazmyn'in kendine beğendiği kıyafetleri ona giydirirken Justin Jaxon'a yardım ediyordu.

İkisi de beğendiği bütün kıyafetleri abisine aldırdıktan sonra başka bir mağazaya gitmiştik. Justin Jaxon'u aldıktan sonra erkek bölümüne, bizde bayan bölümüne girmiştik.

Jazmyn pembe bir etekle beyaz bir tişört giydikten sonra ayağına beyaz babetler giymişti. Oldukça hoştu. Jazmyn henüz sekiz yaşındaydı. Ve oldukça güzeldi. İleride abisini biraz zor durumda bırakacak gibi duruyordu. Jaxon ise aynı abisi gibi oldukça yakışıklı olacaktı.

Jazmyn'in elini tuttuktan sonra "Gel bakalım. Abinin yanına gidelim." dedim. Elini tutmaya devam ederken erkek bölümüne geçmiştik. Jaxon'la Justin ortalarda yoktu. Hala kabindelerdi. Bir süre sonra kapı açılmış içinden Jaxon çıkmıştı. Üzerinde açık mavi spor bir gömlek altında ise siyah bir pantolon vardı. Siyah bir spor ayakkabı giymişti ve oldukça hoş duruyordu.

Bir süre sonra Justin bıkkın bi halde kabinden çıktı. O da Jaxon gibi giyinmişti. Kıyafetleri kumaşına kadar aynıydı. Tek fark, Justin'in gömleğinin düğmeleriydi. Ortalarında bi sıra kaymıştı ve komik duruyordu.

Gülerek Justin'e yaklaştım ve son dört düğmeyi açıp düzelttim. Düzelttikten sonra geri çekilip "Şimdi oldu." dedim. Justin elini Jaxon'un saçlarına koyup karıştırdıktan sonra "Bu küçük böcek ben yapmak istiyorum demeseydi düzgün olacaktı." diye homurdandı. Jazmyn'le onlara bakıp güldük.

Bieber'ın Hizmetçisi (Justin Bieber Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin