1

343 43 86
                                    

yemeğimi yedikten sonra telefonumu elime alıp canlı yayın açmıştım,yavaş yavaş izlenmeler artarken yayındakilerle sohbet ediyordum.

"Jeongin nerede yaşıyorsun? Seulde yaşıyorumm"

Yayınıma güzel ve sorunsuz şekilde devam ederken birden bir kullanıcı yayınıma katılmak istedi,bende merak edip onayladım.

"Bakalım kim geld-"

Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı dona kaldım,ekranda çıplak bir çocuk vardı ve bir aram tarafından kameraya doğru döndürülmeye çalışılıyordu,çocuk ağlarken birden adamın elinden kurtulup kaçtı bir kaç saniye sonra ise adam kameraya doğru bir cisim yaklaştırdı,bu bir kafaydı gözleri sim siyah yüzü bem beyaz yanaklarında morluklar olan bir kafa,siktir.

Yayını kapatıp hızlıca telefonu kenara bıraktım, yukardan bir kaç ses gelmeye başladı, sanki biri birşeyleri fırlatıyordu.

İyice korkmaya başlamıştım, çünkü yukarıda kimse yaşamıyordu? Ve o gördüğüm şeylerde neydi!? Bildiğin adam ceset gösteriyordu????

Titremeye başlamıştım,korkuyla kapıya doğru gittim ve ayakkabılarımı alıp dışarı çıktım,binanın içinde ayakkabılarımı giyerken birden ışıklar gitti,ışık yansın diye elimi salladım ama yanmadı,bi kaç saniye sonra yandığında tam karşımda bi beden vardı, biranda çığlığı basmıştım.

"Ne bağırıyorsun amına koyayım?"

Birden derin alıp verdim,bu kimdi?

"Siz kimsiniz..?"

Bana baktı ve başımdan aşağı beni süzdü.

"Üst komşu?"

"Yeni mi taşındınız?"

Onaylarca kafasını salladı.

"Memnun oldum ben jeongin.."

Suratıma doğru yaklaştı aslında açık konuşmak gerekirse utanmıştım çünkü baya uzun ve kaslıydı...yüzü aşırı cool duruyordu.

Biraz öylece baktıkdan sonra merdivenden aşağı inip çekip gitti, peşinden bende inmiştim, dışarı çıktığımda sağıma ve soluma baktım ama onu göremedim,biraz tuhaf birisiydi ve birazda ürpertici...

Akşam olduğunda eve geri geldim,güzel bir duş alıp salona oturdum,sabah olanlar hala aklımdaydı,kimdi ki o neden hesabı ihlal yemiyordu?

Olanları hyunjin'e anlatmıştım,hyunjin benim en yakın arkadaşımdı tabikide anlatacaktım ama o bunların rüya olduğunu öyle birşey olamayacağını söylemişti,gerçekti herşey gerçekti beni izleyen onca insanda bunu gördü.

Kanıtlayacaktım bunu telefonumu elime aldıp canlı yayın açıcakken kapı çaldı kalkıp kapıyı açtım,karşımda üst komşum vardı ve bana bakıyodu.

"Selam"

"Selam?"

Oldukca büyüktü ve korkutucuydu baktıkca içim ürperiyordu resmen.

"Sen şey değil misin ya şu sosyal medyada jeon...jeongin?"

Beni tanıyor muydu?

"A evet o benim^^"

"Oha gerçekten mi sabah biraz kaba davrandım tanıyamadım ama sonra düşününce aklıma geldi ben sizin büyük takipçinizim adım changbin"

Gülümsedi ve heyecanlı şekilde bana baktı.

"Memnun oldum changbin"

"İçerisi müsait mi girebilir miyim?"

"Tabi gir içeri"

upper neighbor || JEONGBİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin