Sabah kalktığımda salondan telsiz sesleri geliyordu ve birkaç uğultu,kalkıp odamdan çıktım ve salona doğru ilerlediğimde birksç polis ve changbin'i gördüm.
"Changbin?"
Changbin bana dönüp sakin ol derce ellerini hareket ettirdi.
"İyi günler ben polis kim hajoon."
Kimliğini bana gösterdi ve cebine geri koydu aslında biraz ürpermiştim.
"Uzun süredir kaybolan bir kız var ve en son Seo bey ile görüldüğü için evi kontrol etmeye geldik,siz kimdiniz?"
Tam söyleyecekken chang araya girdi.
"Erkek arkadaşım Yang Jeongin"
Polis ikimize garipser şekilde baktı.
"Jeongin bey sizinde izniniz olursa birkaç arama yapabilir miyiz?"
Changbine baktığımda gözlerini obaylarca kırptı bende kafamı salladım,polisler evi ararken korkuyordum çünkü changbin normal biri değildi,ya birşeyy bulurlarsa ne olacaktı?Changbin neden bu kadar rahatsın!?
Polisler ufak bir aramadan sonra evde birşeyler bulamadılar son kez changbin'i alıp karakola götüreceklerini söylediler ama iyice gerilmiştim.
"Bebeğim sen evde kal ben geri gelicem"
Changbin göz kırptı ve polislerle birlikte gitti.
⋆⋆⋆
Akşam olmuştu ama changbin daha gelmemişti derken kapı çaldı ve hızlıca koşup kapıyı açtım.
"Changbin sonunda!"
Sıkıca sarıldığımda oda bana sarıldı ve boynumdan öptü aslında biraz utanmıştım.
"Korkma bebek ekmek birşey olmadı bak geldim"
"Neden bu kadar uzun sürdü ki!"
Changbin gülümsedi ve saçımı okşarken beni içeriye doğru aldı ve kapıyı kapattığında saçlarımı sertçe çekiştirdi.
"Senin yüzünden."
"C-changbin! Acıtıyorsun!"
Changbin saçlarımı sertçe çekmeye devam etti ne olduğunu anlamamıştım neden benim yüzümden olsun ki?
"O gün o partiye gitmeseydik hiç birşey olmayacaktı jeongin."
Changin beni yere doğru fırlattığında ağlamaya başladım.
"APTAL SİKİK ARKADAŞLARININ O SİKİK PARTİSİ YÜZÜNDEN ŞUAN POLİSLER BENDEN ŞÜPHE EDİYORLAR!"
Hıçkırıklarımı tutamadım,changin sertçe kolumdan tutup kaldırdı ve tokat attı gerçekten canımı çok acıtıyordu.
"Ö-özür dilerim acıyor dur lütfen!"
Changbin bir sürü küfürler edip yumruklarını savurdu artık gücüm kalmamıştı sadece iniltilerimle yerde uzanıyordum.
Kaldırdı ve beni odaya götürüp yere fırlattı.
"Uzun süre tekrar kitli kalda ne oluyormuş anla biraz."
Kapıyı suratıma sertçe kapattı ve beni odaya kitledi,saatlerce beni yere fırlattığı gibi kıpırdamadan yerde oturuyordum.
Sabah olduğunda kapıyı açtı ve bana baktı.
"Miniğim?"
Changbin ben seni gerçekten anlayamıyorum,kafamı diğer tarafa doğru çevirdim,yanıma gelip önümde eğildi.
"Trip mi yiyorum?"
Birşey demeden kalktım ve yatağa oturup uzandım,bu sefer cidden saçmaladın changbin uzak dur benden.
Changbin olduğu yerden bana doğru baktı ve ayağa kalktı.
"Jeongin böyle yapmaya devam edersen bu odadan çıkamazsın"
Birşey demeden sadece yatağımda uzandım.
"Peki öyle olsun kendin kaybedersin."
Odadan çıktı ve kapıyı kitledi,iğrençsin changbin ne zaman iyi davransan sonunu hep böyle bitiriyorsun cidden iğrençsin aptal mal kafa.
Kalktım ve yüzüğü kapının altından içeriye doğru fırlattım,bok takarım o yüzüğü daha hevesimi siktin piç kurusu.
Kapının birden açılmasıyla sıçradım.
"Bu ne demek jeongin?"
Elindeki yüzükle üstüme doğru yürüyen changbin sert bakışlarıyla beni gene korkutuyordu.
"İstemiyorum takmak falan uzak dur benden"
Changbin beni duvara sıkıştırdı ve yüzüğü parmağıma taktı.
"Takmak zorundasın jeongin yoksa iş kötüye gider"
"İstemiyorum dedim!"
Changbin kaşlarını çattı,ellerini kalçalarıma doğru götürdü ve sıktı.
"Ihg! Acıttın!"
Changbin eşofmanımı aşağı doğru indirdi,yanaklarım kızarmaya bailamıştı ve biraz utanmıştımda.
"Bırak!"
Parmaklarını deliğime doğru sürttüğnde iniltilerime engel olamadım,sırıtan suratına baktığımda zevk aldığını fark etmiştim ama çok utanıyordum.
Parmaklarını deliğime soktuğunda acıyla inledim ve sıkıca ona sarıldım,hızlıca genişletiyordu ve bu çok can yakıyordu ama zevkliydide...
Changbin kulağıma doğru şöyle fısıldadı.
"İstemiyor gibiydin ama şuan can atıyor gibisin hm?"
İyice kızarmıştım,elimi yumruk yapıp omzuna vurduğumda hafif kıkırdadı ve parmaklarını deliğimde daha hızlı hareket ettirdi,o hızlandıkca iniltilerim dahada kuvvetli şekilde ağızımdan çıkıyordu.
Parmaklarını çıkarttı ve beni kucaklayıp yatağa götürdü, üstümü soydu ve oda soyundu,kaslı geniş bedenine bakarken yutkundum aşağı tarafa utançtan bakamıyordum bile ama gözüm çarptı ,kocaman...kocamandı...
Erkekliğini bana sürterken boynumdan köprücük kemiklerime doğru öptü,huylanmıştım ama zevk vericiydi.
Dilini göğüs ucuma sürttü ve aniden ürperdim,hızlıca emmeye başlamıştı ağzımdan çıkan iniltilerle daha çok sertleşiyordu.
Penisini deliğime soktuğunda sertçe inledim ve sıkıca sarıldım,iyice içime girdi ve hareket etmeye başladı,çok acıyordu kocamandı ama çok pis zevk alıyordum kahretsin.
⋆⋆⋆
Oha oha oha oha oha oha sonunda bölüm yazdım omegeeeee😰😞
Neyse kızmayın bana YORUMLARDA BİRİ KÜFÜR ETTİ DİYE KORKUP YAZDIM
Neyse umarım beğenmişsinizdirrr🎀🦕💋🍓
Tiktok: jeonginspissa
(Takip edin gt var)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
upper neighbor || JEONGBİN
Fanfictionjeongin her zamanki gibi canlı yayın açmış eğleniyordu birden canlı yayına gelen daveti kabul etti ve karşısına çıkan manzara ile şoka uğradı.