"jeong çabuk gel buraya götüme kâr sokmak nedir çocuk!"
Eve kaçmıştım ama beni yakaladı ve ısırıp gıdıkladı.
"Dur dur! Özür dilerim tamam! KDKDKDDKDK"
Yavaşça üstümden kalkıp götündeki ıslaklıkla banyoya gitti bende üstümü çıkartıp sıcak çikolata yapıp koltuğa oturup TV programı izlemeye başladım.
Şöyle düşündükce aslında o çok eğlenceli biri, kötü biride tabi ama uzun süredir bana zarar vermiyor sonuçta.
"Götüm dondu jeongin intikamını alıcam çocuk"
"He he alırsın gel bak sıcak çikolata yaptımm"
Yanıma yaklaştı, elimdeki bardağı alıp koltuğa oturdu ve bir yudum aldı.
"Oooo bi bok becermissin"
Ters bir bakış attım oda ardından güldü.
"Beğendin sende bir boku şükür"
"Hııı çok bilmiş bücür"
"Gıcık"
Sırıttı ve sıcak çikolatasını yudumladı.Bardaklarımız bittikden sonra birlikte mutfağa girdik ve yemek yapmaya başlamıştık.
"Changbin"
"Hm?"
"Bugün için teşekkür ederim"
Bana baktı gülümsedi,gülümsediğimde dudağının kenarı kıvrılıyorya ah ah ona azı- ananı sikim ne diyosam bende.
"Ne demek mutluysan problem yoktur"
Gülümsedim ve tofuları doğramaya devam ettim.
1 hafta sonra
Bir haftadır herşey normal gidiyordu,kafede oturmuş kahvemi yudumlarken yanıma sarı saçlı yüzünde çilleri olan bir çocuk yaklaştı ve önüme oturdu.
"Selamm"
"Selam?"
Bana gülümseyerek bakıyordu,çok tatlı lan bu şey civcive benziyor.
"Tanışmak ister misinn?"
"Olurr"
İyi birine benziyordu bunun yüzünden kabul ettim.
"Adım felix,lee felix"
"Memnun oldum felix bende yang jeongin"
Bir kaç saat orda oturduk nelerden hoşlanıp hoşlanmadığımızı konuştuk birbirimizden bahsettik ve numaralaştık.
Omzuma dokunan el ile birden arkamı döndüğümde kızgın bir çehresi olan changbin ile karşılaştım,adeta omzumu parçalayacak şekilde sıkıyordu ama felix'e belli etmemek için birşey demedim.
"Bu kim."
"Yeni tanıştık arkadaşım"
Felix changbin'e gülümsedi ama changbin pas vermedi,gözlerimle changbin'e omzumu işaret ettim ve elini çekip yanıma oturdu.
"Changbin felix,felix changbin"
"Memnun oldum changbin"
Felix güler yüzle cümlelerini söylerken changbin birşey demeden somurtarak ona baktı,felix gerilmeye başlamıştı.
"Eee ne yapsak ki"
Ortam yumuşasın diyr bir kaç şey geveledim ama birşey değişmemişti.
"Geç oldu biz kalkalım artık, Felix senlede daha sonra konuşuruz tamam mı tanıştığıma memnun oldum"
Felix gülümsedi.
"Bende jeongin iyi akşamlar"
Kalktık ve kafeden çıktık,eve geldiğimizde changbin kolumdan sertçe kavradı.
"C-changbin acıyor.."
Sert bakışları gözlerimi bulduğunda iyice korkmaya başladım.
"Sen ilk kez tanıştığın birisiyle bu kadar yakın olur musun jeongin."
Titremeye başladım.
"Changb-"
Kendimi açıklayacakken yanağıma yapıştırdığı tokat ile yere savruldum,acıdan gözlerim dolmuştu.
"OLAMAZSIN DEĞİLMİ JEONGIN!!"
Korkudan titrerken bedenime bir kaç kez daha vurdu,ağlamaya başlamıştım telrar eskisi gibiydi,vuruyordu,ağlatıyordu korkutuyordu,en kötüsü ise güvenimi kırmıştı...
Ona tam güvenmişken bunları yapması beni korkuttu,canımı yakıyordu onca özürden sonra tekrar canımı acıtıyordu.
"C-changbin gerçekten arkadaşım! Dur artık canım acıyor!!"
Hıçkıra hıçkıra ağlarken fal taşı gibi açılmış gözleriyle durdu ve şaşkın şaşkın bana bir kaç saniye baka kaldı,kalkıp odasına doğru gittiğinde oldupum yerde ağlamaya devam ettim,vurduğu yerler gittikce dahada sızlıyor ve acıyordu.
✮✮✮
Uyandığımda yatağımdaydım ve kanayan yerlerime pansuman yapılmıştı,gene yapıyor ve düzeltiyor ama affetmicem,bu sefer affetmicem.
Vicudumun her bir santimi ağrıyordu sol tarafa dönmeye çalışırken acıdan kıvrandım resmen,öldürecek gibi dövüyor aptal herif,en azından bacaklarımı kırmamış yada bağlamamış a durun ya en azından odamdayım değil mi? Hah aptal herif o bodruma kitlesen veya kitlemesen ne değişecek kalbimi kırdın tam tamir edecekken fırlatıp attın piç herif.
Odanın kapısı açıldı ve bilin bakalım kim! TABİKİDE CHANGBİN HSHAHHAHAHAHH!
"Uyandın mı?"
Yok gözlerim açık ama uyuyorum,gerizekalı,kafamı çevirdim cevap vermedim,yanıma yaklaştı ve yatağımın kenarına doğru oturdu.
"Özür dile-"
"Birşey dileme sakın hep aynı senaryo."
Birşey demeden öylece durdu,suçunu bilen çocuklar gibi sesizce ayağımın ucunda durdu hiç birşey demeden birşey yapmadan.
Yavaş yavaş gözlerinin kapandığını hissettim,yavru domuzcuk dkdkddk- ne diyorum ben amk aptal herif.
Birden yana doğru düştü ve uykuya dalmıştı hafifçe kalktım baktım vacaklarınıda yatağa çıkartıp üstünü örttüm.
Ne yapsam ne etsemde ona kıyamıyordum masum görünsede gerçekten canımı çok yakıyordu ciddi anlamda tam ayağa kalkmışken beni yıkıyordu ama ne yapsam ne etsem ona kıyamıyordum,gerçekten iyi biri mi kötü birimi anlayamamıştım,bana hem iyi geliyordu hem kötü geliyordu.
Neden felixle yakınım diye bana öyle davrandı? Kıskandı mı? Yanaklarımın kızardığını hissedince kafamı sağa sola salladım ne dediğimi fark ettiğimde kıpkırmızı olmuştum,gerçekten saçmalamaya başladım ama ne kıskanması ben onun için ne ifade ediyorum ki beni kıskansın,sadece böyle sıkıldığı zaman döven sıkıldığı zaman mutlu eden aptal birisiyim onun için,onun için hiç bir zaman özel olamicam onun için hep basit biri oyuncağı olacak biri olucam... Attığı dayaklar değilde sanırım en çok bu acıttı...
Seleme cenemelerrr biraz geç oldu ama attım sonunda(baya geç oldu özür dilerim hehehhe)
Diğer seriyede yeni bölüm yazacağım vote verip fici yaymayı unutmayınnn iyi geceler mmwaah💕🩷💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
upper neighbor || JEONGBİN
Fiksi Penggemarjeongin her zamanki gibi canlı yayın açmış eğleniyordu birden canlı yayına gelen daveti kabul etti ve karşısına çıkan manzara ile şoka uğradı.