10 . Stalker

48 12 19
                                    

Hyunjin yaklaşık on dakika kadar kahkaha atıp gerçek olup olmadığını sorarken Riki ise sabretmeye çalışıyordu.

"Tamam tamam sustum."

"Adı ne?"

" Kim Sunoo "

" Hatırlıyorum onu! Coğrafya dersine girmiştim. Sözel ile arası hiç yok. Tam sayısalcı. "

Riki sayısal sözel derdinde değildi. Tek Sunoo'ya ulaşmak istiyordu. Acaba Sunoo ona nasıl yaklaşırdı?

Öncelikle Instagram'da hesap oluşturdular. " @rikin_ishimura "

"Okulun ve okuldaki hocaların hesaplarını takip edelim. Başka hiç arkadaşın var mı? Onları da okulun takipçilerinden bulalım. "

" Sumire var. "

" Su... Çıktı! Profildeki o mu? Herkese açık hesapmış zaten. "

" Evet! Bu, o. "

" Takip ettim. Başka? "

" Hikaru var. "

" Sende hep Japonları buluyorsun. "

" Ne demezsin... "

Riki, Hyunjin'e Jay'dende bahsetti. Jay'in Instagram hesabı yoktu. Bu yüzden sıradakilerden Bay Bang'ı, Bayan Ji-eun'u, Bayan Kim'i takip etti.

Sıra Sunoo'ya gelmişti.

Okulun sayfasını takip etmiyordu. Bu yüzden arama zorlaştı.

" Kim Sunoo, aratıyorum ama öyle biri çıkmıyor... Bekle! Profildeki o! @kmysun00 "

"Priv hesap ve sadece 10 takipçisi var." Derken üstten Sumire'nin ve Hikaru'nun onu takip ettiği bildirimi geldi. Çok geçmedende iki kız Riki'yi hemen bir gruba aldılar.

Mire:
BRİKİ INSTAGRAM AÇMIŞ OHA

Hikaru:
RİKİNİN TELEFONU MU VAR

Riki:
Kızlar, abim yanımda...

Hikaru:
Şu üvey olan mı

Mire:
ABİSİİİİ RİKİ BİZİMLE PİJAMA PARTİSİNE GELMİYOR

Riki:
YA KIZLARLA PİJAMA
PARTİSİNDE OLMAM
DORĞU DEĞİL

Hyunjin mesajları okurken sürekli gülüyor, Riki ise halen sabrediyordu. "Neden gitmiyorsun? "

"Yanlış anlaşılır ve okulda duyulursa rezil olurum. "

" Her şeyi rezil olurum diye es geçeceksen yaşamanın ne anlamı var? "

Riki konuşamadan Hyunjin devam etti " Kızlarla konuş, cuma akşamı beraber onlara geçersiniz. Bende cumartesi akşam seni alırım, beraber yemek yeriz. Pazar günü gidiyorum. "

" Seni seviyorum Hyung... "

•••

Pizzacıdan çıkıp eve geçmişlerdi. Unnie; günün yorgunluğu ile koltuğa uzanmış, yanına gelen ikiliye neler yaptıklarını sormuştu. Biraz sohbetin ardından Bay Nishimura gelmiş, yemekleri beğenmediği için söylenip yatak odasına uyumaya gitmişti.

Riki muhabbet hızlı ilerlerken daha fazla dayanamayıp müsaade istemiş, hemen odasına gitmişti. Sunoo'nun isteğini kabul edip etmediğini öğrenmek istiyordu.

Kapıdan çıkarken Hyunjin'in, Unnie'ye seslendiğini duydu. "Unnie, konuşmamız gereken Riki ile alakalı bir durum var. "

Riki, okul ile ilgilidir diyip odasına kapandı. Instagram'a girip Sunoo'nun hesabına bakacakken bildirim geldi.

@kmysun00: Riki! Bu sen misin???

Safe Place ┈ Sunki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin