12 . Amaç

63 13 38
                                    

Cuma sabahı hafif bir heyecanla yatakta uzanıyordu Riki. Gece gördüğü rüyanın etkisinden çıkamamış sabahın erken saatlerinde düşünmeye başlamıştı. Kalbi çarpıyor, aynı zamanda ise hafifçe yakıyordu içini. Sunoo ile olan mesajlaşmasını düşünüyor ayrıca bu geceyi batırmamayı ümit ediyordu.

"Riki-yaa! Uyandın mı?"

He-Ran, Hyunjin ile Riki'nin kapısını aralamış onları kontrol ediyordu. İkisi dün gece uzun uzun konuşmuş, geç yatmışlardı. Hyunjin iki gece sonra Amerika'ya gidecek, Riki ise bu geceyi kızlarda geçirmek için hazırlanacaktı. Tabi öncesinde Sunoo ile olacak buluşması için bir kaç değişiklik gerekiyordu.

" Uyandım unnie! Hyunjin'i uyandırırım. Yardımına ihtiyacım var...! "

" Çok gürültü yapmadan uyandır, baban kızar yoksa! "

" İşe gitmedi mi? "

" Yok, ille uyuyacağım dedi."

He-Ran iç çekerek kapıyı kapatırken Riki heyecanla Hyunjin'in üstüne atladı. "HYUNG BENİM DÜZGÜN KIYAFETİM YOK!"

Hyunjin yediği darbe ile inlemiş, ardından Riki'ye bağırmaya başlamıştı. " BUNU ŞİMDİ Mİ SÖYLÜYORSUN GERİZEKALI!?"

"Gerek duymadım çünkü mükemmel derecede tarzı iyi olan bir abim var."

Hyunjin bunun üzerine kötü kötü sırıtıp "doğru" dedi.

" Senin abin bir star "

Gözlerini ovuşturup ayağa kalktı, dolaba gidip kıyafetlerini kontrol etti. Riki büyüme dönemindeydi ve artık Hyunjin ile aynı cüssedeydi. Bu yüzden gayet rahat bir şekilde her kıyafeti ona oluyordu. " Üstüne bu pembe yeleği al. İçine beyaz kısa kollu giyersin. Ve bir de siyah kot iyi gider. "

Riki kıyafetleri alıp incelemiş ardından biraz Hyunjin ile dalga geçip denemek üzere dolabın arkasına geçti.

" Sanki hiç görmüyoruz seni. "

" Sende meraklısın Hyung! "

" Laflara bak sen... "

Riki pantalonunu giymiş ancak diğerlerine vakit kalmadan Hyunjin kollarını dirseklerinde hissedince kendini yerde bulmuştu. "Ne diyorsun Riki?"

"Hala meraklı olduğunu söylüyorum" Bir yandan gülerken aynı zamanda karşı çıkmaya çalışıyordu. Ancak güçsüz olan bünyesi buna karşılık veremiyordu. "Demek öyle ha?"

Hyunjin ve Riki yerde boğuşurken He-Ran kapıyı pat diye açtı. "HE-RAN/ANNE GÖZÜNÜ KAPAT!"

Riki'nin üstünde bir şey yoktu, üçünde şoke olmuş bir şekilde bağırmaya başladılar. "Riki'nin üstünde neden bir şey yok!?" Dedi He-Ran gözlerini elleriyle kapatırken.

" Üstünü değişiyordu bizde boğuşmaya başladık. "

" Bi doğru iş yapsanız şaşarım!" Diyerek kapıyı çekti ve çıktı.

" Ergen! "

" Sensin o Hyung! "

" BAK KONUŞMANI DÜZELT YOKSA GER ŞEYİ SUNOO'YA SÖYLERİM!"

Safe Place ┈ Sunki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin