7-

636 43 30
                                    

"Peki, peki.."

"Umm.."

"Kaçmayı düşünmüyorsunuz, değil mi?"

"Rahat bırak arkadaşımı."

"Hadi ama.. arkadaşını bana ver ve git buradan. Bu kadar basit birşeyi yapabilirsin, değil mi? Zorlamak istemiyorum."

"Gitmeyeceğim. Zorlama Hyunjin."

"Gideceksin."

"Gitmeyeceğim!"

"GİDECEKSİN DEDİM, EMİRLERİME UY!"

"BEN KÖLEN DEĞİLİM, İSTEDİĞİMİ YAPARIM! ARKADAŞIMI DA KUKLA OLARAK KULLANMANA İZİN VERMİYORUM."

"Demek öyle.."

Hyunjin Jisung'u tam tutacakken Lee Know Hyunjin'in kolunu tuttu. Hyunjin duraksadı ve Lee Know'un olduğunu gördü.

"Sen kimsin de benimkine dokunuyorsun lan?"

"Lee know.. tartışmak istemiyorum. Senin sevgilin de benimkini vermiyor. Ne olacak böyle söylesene?"

"Vermek istemiyorsa vermiyordur Hyunjin. Bırak onları."

Hyunjin ile Lee Know konuşurken Jisung ile Felix çoktan sessizce uzaklaşmıştı. İkiside gülmeye başlamıştı, koşuyorlardı. Bir mağazaya girmişlerdi, Giyim mağazası. Orada saklanıyorlar, hem kıyafet bakıyorlardı. Sıkıldıkları için tek tek puanlıyorlardı. Hyunjin ve Minho fark etmişti kaçtıklarını.

"Nereye gitti bu veletler? Hepsi senin yüzünden Lee Minho!"

"Kes sesini, çok uzun konuşursan tabii ki dalmaktan hiçbir şey anlamazsın aptal!"

"Beni konuşturan sensin cahil."

"Sinir eden sensin!"

"Kapa çeneni de zaman kaybetmeden arayalım şunları!"

Hyunjin ve Minho Her yere bakmıştı. Son olarak giyim mağazası vardı. İçeri girip aramışlardı.

O sırada Han ve Felix kabinde birşeyler deniyordu. Jisung kısa bir etek, Felix dantelli bralet crop giymişti. Aynadan bakıyorlar, birbirine gülüyorlardı.

Minho ve Hyunjin deneme kabinine doğru yürüdü. Felix ile Han'ı aynaya bakarken görmüşlerdi. Felix.. jisung..

Neden böyle giyindiler?

Hyunjin Ve Minho yanlarına koştu. Felix ikisini de görünce tam kaçacakken Hyunjin Felix'i, Minho jisung'u tutmuştu. Jisung ile Minho ayrı kabine, Hyunjin ile Felix ayrı kabine girmişti.

"Bana bak, bu hal ne Felix?"

"Ne kötü mü duruyor.?"

Hyunjin elini Beline, diğer elini göğsüne yakın bir yere koymuştu.

"Nasıl kötü olabilir, bebeğim?"

Minho Jisung'u uyarıyordu. Neden crop giydiğini sorguluyordu. Ya birisi görseydi? Diye sorguluyordu.

"Deli misin Jisung?"

"Hayır lee Minho."

Minho elini dudaklarına götürmüştü.

"Ama beni delirtiyorsun."

O sırada Hyunjin Felix'in yavaşça dantelini indiriyordu.

"Hey, dur.. Napacaksın.?"

"Bana Kalmış."

-'Nxde // Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin