Büyük beden onu küvete yerleştirmişti.
Suyu açmış ve vücudunu yıkamaya başlamıştı, soğuk su olduğu için Felix titremişti yavaş yavaş."Sıcak su.. sıcak suyu aç."
Hyunjin başını salladı, düğmeye uzandı ve yavaşça çevirerek suyun ısınmasını beklemişti. gözleri Felix ile buluşuyordu. onlar derin, ruhu arayan gözlerdi.
"Teşekkür ederim.."
"Hmhm."
Bir anlığına gözlerini yere dikti Hyunjin, biraz sonra Felix'in vücudunu daha iyi inceledi. Elini karnına koydu ve okşadı. Felix gülümsüyordu ve bu onu mutlu etmişti. Onu gülerken görmek çok tatlı ve güzel bir şeydi. Güzel yıldızlarına gözünü dikti bu sefer. Gözlerini alamıyordu çünkü hiç bir zaman o galaksiden.
"Biraz sert çıkıştım, öyle değil mi?"
"Biraz mı demek istiyorsun şimdi Hyunjin? Sana kaç defa dur dedim hatırlıyor musun sen? Daha kötüye gitti işler."
"Hadi ama. Zevkliydi sonuçta her zaman yapacağımız bir şey değil öyle değil mi?"
"Neyse. Çok konuşma çünkü yavaş yapsaydın daha uzun sürerdi ve sonuçta bir süre daha yapmayacağız."
"Seni.."
Hyunjin karnını gıdıklamaya başlamıştı, Felix kahkaha atmayı durduramamıştı ve elini Hyunjin'in eline koymuştu. Elini karnından itmişti, Hyunjin kaşları çatık halde gülümsüyordu Felix'e.
"Çok kötüsün! Biraz güldürmeme izin versene be güzelim?"
"Aah Hyunjin. Senle ne yapacağım ben hayatım boyunca şimdi söylesene?"
Hyunjin yeterince temizlendiğini onaylamış ve elini tutmuştu. Onu yavaşça kaldırmıştı.
"Ben bornozumu giyinip gelirim git sen."
"Yürüyebilirsin değil mi?"
Felix sinir ile ayağıyla yere vurmuştu bir kaç kez, adımlamıştıda
"Yürüyorum işte hadi git!"
"İyi o halde seni bekleyeceğim yatmadan önce."
Hyunjin gülmüştü ve banyodan çıkmıştı. Hyunjin miniğini sabırla bekliyordu, ama zihninin Felix'in vücudunda dolaşmasına engel olamadı Hyunjin'in. Odaya geri dönmüştü Felix. Hyunjin'i elleri başının arkasında, yatakta uzandığını gördü Felix. Ona bakıyordu ve Felix'e bakmaya devam ederek yavaşça gülümsemeye başlamıştı Hyunjin. Felix'in giydiği beyaz ince şeffaf bir bornozdu, ön baldırlarına kadar geliyordu.
"Gel buraya bakalım."
Felix Hyunjin'e doğru yürüdü ve yanına geçip yatağa uzandı. Hyunjin hala rahat duramıyordu yerinde belliydi.
"Ne istiyorsun yine peki hyun?"
"Kucağıma gelmeni istiyorum."
Felix oflamıştı ama yinede kırmak veya sinirlendirmek istemiyordu, bunun için tartışma bile çıkartabilirdi çünkü Hyunjin. Konu Felix'in vücudu olduğu her an öyle oluyordu çünkü ve bunu Felix biliyordu. Kucağına oturmuştu Felix. Hyunjin ellerini kalçasına koymuştu ve dudağını alnına koymuştu. Öpüp geri çekilmiş ve öndeki saçlarını arkaya atmıştı yavaş yavaş Felix'in.
"Beni bu kadar sevmen hiç hoşuma gitmiyor."
"Neden?"
"Çünkü şımartıyorsun beni."
Hyunjin gülümsemiş, ellerini beline koymuştu küçüğün şimdi de. Felix ilk defa Hyunjin ile bu kadar mutluydu, neşeliydi. Hyunjin ise onu böyle neşelendirdiğinden çok memnun ve gururluydu kendisinden.
Çünkü Felix çok inatçı bir kişiliğe sahipti."Hadi uyu bebeğim."
"Dur kalkacağım öyle."
Felix Hyunjin'in üzerinden kalkıp geri uzandı yatağa. Hyunjin sarıldı miniğine ve saçlarını kokladı.
"İyi geceler bebeğim.."
"İyi geceler hyunnie.."
.
.
.🍀🌟🎐
.Hyunjin çoktan gitmişti. Neredeydi?
Felix gözlerini zorla açmıştı, ama Hyunjin'in olmadığını fark etmişti çoktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-'Nxde // Hyunlix'
RomanceHwang, Lee'nin postları sayesinde takip etmeye başlamıştı. Aslında lisedeyken birliktelerdi. Hyunjin ailesine yaymakla sadece tehdit ediyordu.. -18+ -Rahatsız edebilecek Fotoğraflar. -Argo.