Siktir.. bırak beni Hyunjin.
"Seni bırakmayacağım. Hepsini al diyorum sana!"
Sadece inliyor ve ellerini omuzlarına koymuş, tırnaklarını geçiriyordu.
"Lütf-"
Hyunjin dayanamamış ve sinirlenmişti, Felix'in deliğine tamamen sokmuştu. Felix acıyla çığlık attı ve gözleri doldu.
"Yırtılacak.!"
"Sakin olmazsan böyle hissedeceksin."
"Ha.. hayır.. yavaş ol!"
"Yavaşı sevmem. Sakin ol diyorum sana Felix, sakin ol."
"Nasıl olabilirim orospu çocuğu!"
Onu daha çok zıplatan Hyunjin sinirlenmişti ve ağzını kapamıştı. Felix acıdan elini ağzındaki Hyunjin'in eline bile dokunamıyordu ki itsin elini. Boğuk boğuk inleyebiliyordu, acı içindeydi. Ama zevkli geliyordu bi yandan, çünkü hassas noktasıydı o Felix'in. Hyunjin'in cinsellik bağı çok fazlaydı.
"Hazır ol bebeğim."
Hyunjin şeytanca gülümsedi ve Felix'in tepkisini merak etti. Hyunjin boşalacaktı..
Felix yeni farkına varmıştı ama ilk defa bunu deneyimleyecekti. İçine ilk defa birisinin sıvısını alacaktı.. hissedecekti o sıcaklığı.
Hyunjin zorladı daha fazla çabuk bitmesi için.Sonunda Hyunjin içine boşalmıştı, Felix hissettiği sıvı ile kendini germişti.
Çok garip bir histi..İlk deneyimi için.
"Siktir.."
"Bu his ne böyle.. korkuyorum ben.."
"Bebeğim normaldir."
Hyunjin Felix'in saçını okşadı.
"İlk önce temizleneceksin. Kalk bakayım."
Felix kalkmıştı penisinden. Hızlı hızlı nefes alıyordu.
Hyunjin kucağına alıp küvete götürdü onu. Yerleştirdi onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-'Nxde // Hyunlix'
RomanceHwang, Lee'nin postları sayesinde takip etmeye başlamıştı. Aslında lisedeyken birliktelerdi. Hyunjin ailesine yaymakla sadece tehdit ediyordu.. -18+ -Rahatsız edebilecek Fotoğraflar. -Argo.