"Sadece dur.. lütfen.."
"Tadına bakmama izin ver, bir kez olsun."
"Korkuyorum.. korkuyorum Hyunjin."
"Korkmana gerek yok, sadece kendini rahat bırak, bana karşı rahat ol. Sadece beni hisset."
Felix dedikleriyle bir şey yapamamış, sadece kendini ona salmıştı, vücudunu da öyle. Kalbi küt küt atıyordu, Hyunjin zaten pantolonunu indirmişti.
Felix'in hiç bir şeyi kalmamıştı artık. Hyunjin iç çamaşırını çıkarmıştı. Felix titriyip irkiyordu. Ayrıca heyecanlıydı da, Hyunjin Felix'in kenarına yaslamış bir elini, diğer elinin iki parmağını da Felix'in pembe deliğine sokmuştu.Felix yüksek bir çığlık patlatmıştı. Bu kadar ani davranacağını bilmiyordu, ellerini omzuna koymuş ve sıkıyordu.
"Acıyor.."
Sesi çok titrek çıkıyordu Felix'in, konuşamıyordu bile. Çok zordu onun için ki şimdiden terlemişti.
"Biliyorum, sana dedim ki rahat bırak kendini. Anlamıyor musun?"
"Evet.."
Hyunjin güzelce gülümsemişti, alnına öpücük kondurmuş ve devam etmişti parmaklarını hareket ettirmeye. Kıvranıyordu yerinden Felix, gözü dolmuştu. Düşünemiyordu bile onu içine alacağını, deprem yaratacak kadar boğazının ve deliğinin parçalanacağını düşünüyordu.
"Duralım.."
"Yeni başladık. Nereye duruyorum?"
Hyunjin daha hızlı hareket ettirdi parmağını, makas hareketlerini yapmaya başladı. Felix'in inlemeleri daha çok yükseltiyordu onu. Parmaklarını çıkardı ve Felix'e gösterdi.
"Bu kadar fazla ve kolay ıslanacağını düşünmüyordum, görüyor musun? Bana çok ihtiyacın var demek."
Felix sesini bile çıkarmamış ve yerinden kıpırdayamamıştı bile.
Hyunjin deliğine konumlamıştı büyüyen aletini. Yarısını sokmuştu şimdiden. Çok hızlı bitirmek istiyordu, hemen rahatlamak istiyordu.Felix çok garip hissetmişti, çok fazla bağırıyordu. Hyunjin ağzını kapatmıştı. Omuzlarından tutup onu kucağına çekmişti, hala içindeydi yarısına kadar.
"Hepsini almaya çalış yoksa ben yapacağım."
Biliyorum kısa tutuyorum ama aşırı doluyum şehir dışındayım😭 ben bu kadar kalacağımızı bilmiyordum gercekten ozrdlrm aticam valla daha uzun yapicam😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-'Nxde // Hyunlix'
RomanceHwang, Lee'nin postları sayesinde takip etmeye başlamıştı. Aslında lisedeyken birliktelerdi. Hyunjin ailesine yaymakla sadece tehdit ediyordu.. -18+ -Rahatsız edebilecek Fotoğraflar. -Argo.