CEVAP

114 10 2
                                    

......Sude......
Bütün gece İrem Abla ile konuşmamın sonucu hala bir karar veremedim. Ne diyeceğim ya? Seviyor gibiyim ama bir yandan yandan da sevmiyor gibiyim. Yeni tanıştık ama çok tatlı bir çocuk. Sanırım kararım...

(Burçin): Kızım hadi yemeğe.
(Sude): Tamam anne geliyorum.
(İçinden : Neyse bu karar işini sonra tartışırız)

(Sude): Babaaaa sen mi geldin?
(Orkun): Kızım seni çoook özlemişim. Bak sevdiğin gibi yumurta yaptım sana.
(Sude): Teşekkür ederim baba.
(Orkun): Rica ederim kızım. Biliyosun uzun süre yurt dışında olduğum için sizinle fazla görüşemedim. O yüzden burdan sizi alıp eve geçmek istiyorum ne dersiniz olur mu?
( Sude-Burçin): Olur ama erken gitmeyelim.
(Orkun): Peki siz nasıl isterseniz.

(Kahvaltıyı yaparlar uzatmıyorum)

(Sude Deniz'i arar)

(Sude): Deniz seninle konuşmam gerek saat 14.30 da kumsala gelir misin?
(Deniz): Peki olur. Ne ile ilgili?
(Sude): O kısmı orada konuşsak olmaz ?
(Deniz): Tamam olur.

......Sude......
Of ya şimdi çağırdım mal gibi. Ne diyeceğim ya? Kararımı söylemeliyim, söylemek zorundayım. Peki ya kararım ne? Off yeni tanışmama rağmen sevdim ya.

......Deniz......
Acaba ne diyecek? Yoksa kararımı inşallah EVET der. HAYIR derse ne yapacağım off. Ooo saat 14.20 evden çıkmalıyım yoksa yetişemeyebilirim.

(Deniz): Evet geldim.
(Sude): Deniz sana söylemem gereken çok önemli bir şey var. Hatta birkaç şey. Birincisi babam gelmiş tabii bu senin için önemli değil ama yinede söylemek istedim. İkincisi ben uzun düşünmeler sonucunda bir karar verdim.
(Deniz): Evet o karar ne?
(Sude): Düşündüm ve EVET kabul ediyorum.
(İçinden Deniz: EVET dedi inanmıyorum onu asla üzmeyecegim aslaa.)

Sude Deniz'in yanağına bir öpücük kondurur ve koşarak oradan uzaklaşır.

......Deniz......
Beni öptü inanmıyorum. Hemde tereddütsüz. Sanırım onu çook seviyorum ne sanırımı gerçekten çook seviyorum.

......Sude......
Ya ilk defa bir kişiyi böyle sevdim. Hemde ilk görüşte. Sanırım onu öptüğüm zaman kızardım inşallah görmemiştir sjsj.
Bunun üstüne ılık bir duş iyi olur galiba sonra da yemek yiyip uyusam Oh valla mis. Aa unuttum Hatice'ye olanları anlatmam lazım acaba telefonu kapalı mı?

(Sude): Alo Hatice sana söylemem gereken çok önemli şeyler var.
(Hatice): Yoksa kabul mu ettin sjsj?
(Sude): Aklına ilk bu mu geldi? Neyse doğru cevap. Bir de yetmezmiş gibi öptüm sjsj.
(Hatice): Kızım kendini fazla kaptırma sonra üzülürsün.
(Sude): Yok ya üzülmem. Ben duşa giriyorum sonra konuşuruz bye bye.
(Hatice): Tamam canım bye bye.

Merhaba bu bölüm fazla uzun olmadı ama inşallah beğenirsiniz. Medya fazla uyumlu değil sanırım.Yorumlarınızı bekliyorum şimdilik görüşürüz.

YAZ TATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin