වෙලාව හරියටම උදෑසන දහය පහුවෙලා විනාඩි තිහක් ගතවෙලා තිබුණා. ජන්කුක් හිටියෙ තමන්ගෙ පපුවට ගුලිවෙලා හා පැටියෙක් වගේ නිදන් ඉන්න චුටි කෙල්ල දිහා බලන්.වේදනාවෙන් පියවෙලා තියන මිෂෙල්ගේ ඇස් දිහා බලන් හිටිය ජන්කුක්ගෙ කටින් සිහින් කෙදිරියක් පිටවුණේ තාමත් ජන්කුක් මිෂෙල් තුලට ඇතුල් වෙලා හිටිය නිසා.
හ්ම්ම්ම්.
කෙදිරියක් එක්කම ජන්කුක් මිෂෙල්ගේ කකුලක් අරන් තමන්ගෙ ඇග උඩින් දැම්මේ මිෂෙල් නින්දෙන් ඇබරෙනකොට ජන්කුක්ගෙ සාමාජිකයා කෙල්ලගේ බිත්ති වල තද වෙන නිසා.
කෙල්ලගේ කකුලක් ඇග උඩින් දාගත්ත ජන්කුක් මිෂෙල්ගෙ කම්බුලක් සිනිදුවට අත ගෑවෙ දෙතොලතර ලස්සන හිනාවක් රඳව ගෙනමයි.
මන් ඉක්මනටම ඔයාව මෙහෙන් අරන් යනවා ලව්!
පියවිලා තියන මිෂෙල්ගේ ඇස් මතින් තොල් තිබ්බ ජන්කුක් තමන්ටම මුමුණ ගත්තා.
කෙල්ලගෙ කම්බුල් වල වේලිලා ගිය කඳුලු පාරවල් දිගේ තොල් අරන් ගිය ජන්කුක් නැවතුණේ මිෂෙල්ගේ හිනි තොල් ළඟ. හිමින් කෙල්ලගේ තොල් මත තොල් තිබ්බ ජන්කුක් කිසිම චලනයක් නොකර ඇස් තදින් පියාගත්තා.
ජන්කුක්ට දුකයි. කෙල්ලගේ සුදුමැලි වෙලා තියම මුණ, වෙළුණු කඳුලු පාරවල්, වේලිලා ගිහින් තිබ්බ රෝස තොල්, සැරින් සැරෙට පිටවෙන කෙදිරිලි හඩවල්.... ඒ හැමදෙටම පුළුවන් වුණා ජන්කුක්ගෙ හිත වේදනාවෙන් මිරිකන්න. ඒත් ජන්කුක්ගෙ හිතේ තමන් කරපු කිසි දෙකට පුංචිම පසුතැවිමක් තිබ්බෙ නෑ.
කෙල්ලගේ තොල් වලින් ඈත් වුණ ජන්කුක් හිමින් එයාගෙ ඩික් එක කෙල්ල තුළින් ගත්තෙ මිෂෙල්ගේ කටින් වේදනාත්මක කෙදිරියක් පිටවෙනකොට.
ඔයා තව ටිකක් නිදාගන්න ලව්!
කෙල්ලට බ්ලැන්කට් එක පෙරෙව්ව ජන්කුක් කෙල්ලගේ නලලින් කිස් එකක් තියලා වොෂ් රූම් එකට ගියේ වෝෂ් එකක් දාගන්න.
_________
මේ අතර ජිමින් හිටියෙ ලෙච්ච' හොල් එකේ. ප්රොෆෙස නම්ජුන් ස්ටෙජ් එක උඩ ඉදන් ඉංග්රීසි පාඩම උගන්නනකොට ජිමින් හිටියෙ සැරින් සැරෙට ෆෝන් එක දිහා බලමින්.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BLACK MASK <||JJK||> ON GOING
FanficMISHEL YOU ARE MINE. ONLY MINE !! - JUNGKOOK - START - 2023/02/19