ජන්කුක් මට ඔයා එක්ක ටිකක් කතා කරන්න ඕනේ.මැන්ශන් එකේ ජන්කුක්ට වෙන්වෙලා තියන කාර්යාල කාමරේට වෙලා ජන්කුක් හිටියෙ ගොඩක් කාර්යබහුල වෙලා. ඒත් මිෂෙල් ඇවිත් ජන්කුක්ට කතා කරනකොට හිනාවුණ කොල්ලා ලැප් එක වැහුවේ මිෂෙල්ට ඉස්සරහා තියන පුටුවෙන් ඉඳගන්න කියලා සං කරන ගමන්.
මොනාද කතා කරන්න තියෙන්නේ ලව්?
ජන්කුක් මට ජිමින් එක්ක කතා කරන්න ඕනේ.
මිෂෙල් ටිකක් විතර උස් හඬකින් කියනකොට හුස්මක් පහත දාපු ජන්කුක් ලැප් එක ආයීමත් ඔන් කරේ මිෂෙල් ජන්කුක් දිහා කේන්තියෙන් බලන් ඉන්නකොට.
ප්ලිස් ජන්කුක් අදට හරියටම සතියක් ගියා ජිමින් චයිනා ගිහින්. මට එකම එක පාරක් එයා එක්ක කතා කරන්න දෙන්න.
මිෂෙල් පහත් ස්වරයකින් කතා කරේ හැඩුම් පාලනය කර ගන්න වගේ ඒත් ජන්කුක් මිෂෙල් දිහා බැලුවෙවත් නෑ. ජන්කුක්ට කේන්ති. ගෙවුන දවස් ගාණ පුරාම මිෂෙල්ට ඕන කරේ ජිමින් එක්ක කතා කරන්න. ඒත් ජන්කුක් ඒ කොයිම මොහොතකවත් මිෂෙල්ට ඇහුන් කන් දුන්නෙ නෑ. මොකද ජන්කුක්ට ඕන කරේ ජිමින්ව මිෂෙල්ගෙන් ඈත් කරන්න.
ඔයා ආවෙ ඒ ගැන කතා කරන්න නම් ලව් කරුණාකරලා රූම් එකෙන් එළියට යන්න. මොකද මන් කැමති නෑ මගේ අතින් ඔයාට හිරිමක්වත් වෙනවට.
ජන්කුක් මිෂෙල් දිහා බලන්නවත් මහන්සි නොවි කියනකොට කේන්තියෙන් ඉදන් ඉන්න තැනින් නැගිට්ට මිෂෙල් රූම් එකෙන් එළියට ගියේ ජන්කුක් කෙල්ල යන දිහා කට කොණේ හිනාවක් එක්ක බලන් ඉන්නකොට.
ලැප් එක වැහුව ජන්කුක් බෙල්ල පුටුව පිටිපස්සට බර කර ගත්තෙ මුණේ තියන හිනාව වෙනස් නොකරගෙනමයි. ඒ එක්කම ජන්කුක් ෆෝන් එක රින්ග් වෙන්න ගත්තෙ කොල්ලගේ මුණේ තියන හිනාව තවත් පුළුල් වෙනකොට. ඇස් පියන්ම ෆෝන් එක අතට ගත්ත කොල්ලා කෝල් එක ආන්සර් කරලා කනෙන් තියා ගත්තෙ එන්නෙ සුබ ආරංචියක් කියලා දැන දැනමයි.
📞 යොබුසෙයෝ බොස්.
📞 කියපන් වැඩෙ හරි නේද?.
VOCÊ ESTÁ LENDO
BLACK MASK <||JJK||> ON GOING
FanficMISHEL YOU ARE MINE. ONLY MINE !! - JUNGKOOK - START - 2023/02/19