1.Tanışma

25 3 1
                                    

🍷🌹🍷

Ayaklarım artık tutmuyordu.o kadar çok koştum ki nerede olduğumu bile fark etmedim.

Peşime takılan adamlardan kaçıyordum çok hızlılardı ama izimi kaybettirdim diye düşünüyordum.

Arkamı döndüğümde adamlar beni görmüş ve peşime geliyorlardı koştum bir sokağa girdim nefesim kesilmişti.
duvara yaslandım nefes nefeseydim kalbim öyle hızlı atıyordu ki .biri beni aniden içeri çekti kim olduğunu anlamadım ağzımı eliyle kapattı onun o kokusu hiç kimsenin kokusuna benzemiyordu .

kokusunu içime çekerken gözlerim kapandı. "iyi misin" diye bir ses duyduğum anda irkildim ve tanımadığım adamın gözleiyle gözlerim buluştu yüzüne bir yumruk attım "ne yaptığını sanıyorsun " dedi. "asıl sen ne yapıyorsun" "dedim.

_"seni kurtarıyorum "
_"buna gerek yoktu "dedim .
_"onun için mi o adamlardan kaçıyorsun "dedi
beni takip eden adamların ayak seslerini duydum belli ki yanlış yöne doğru koşuyorlardı .
_"yardımını isteyen olmadı " dedim fısıltıyla
_"belli az daha yakalıyordular seni ,ne yaptın da yakalamaya çalışıyorlar seni "
Bunu ona söylemiyecektim tabiki de "sanane"dedim

Bana gıcık olmuş gibi gözlerini sağa doğru devirdi
Dışarı çıkacaktım kolumu tuttu "nereye" dedi
"Dışarı çıkacağım"dedim sinirli bir şekilde
"Dışarısı adam kaynıyor ,beni takip et " dedi ve arkasını döndü hiç bir yere kıpırdamadım yüzünü bana dönderdi ama tam göremedim yüzünü içerisi karanlıktı "hadi" dedi başka çarem yoktu ya onunla gidicektim ya da dışarıdaki adamların yanına gidecektim .

Adamı takip etmenin mantıklı olduğunu düşündüm ve peşine takıldım.
Bizi bir yerden geçirdi ve başka bir odaya çıktık ayağım takıldı bana baktı onun o ışık vuran yüzüne baktım saçları siyah üzeri sarı gibiydi ama saçları siy
Sarı da değildi . gözleri şeşilin biraz kapalısıydı kahve rengiye de biraz benziyordu "ne bekliyorsun " dedi çıktım dışarı bir anda elimi tuttu ve koşmamı sağladı peşinden koşarken dikkatim o kadar dağılmıştı ki adam elimi tutuyordu .

Bizi denize getirdi ,kendime geldim ama elimi çekemedim eli o kadar sıcaktı ki ne yapıcağımı bilemedim ama bu adam durdu , bana döndü ve " iyi misin"dedi nefesim kesilecekti sanki o kadar hızlı nefes alıp veriyordum ki göğsüm kalkıp iniyordu adama kafamı salladım ama iyi değildim ama başım bir an ağırdı ve yere düştüm .

Uyandığımda bir yatakta uyandım ne olduğunu anlamadım o adam başımda bekliyordu biraz hareket ettim döndü bana baktı gözlerimiz birleşti "iyi misin ?"dedi kafamı olumlu anlamda salladım bana öyle bir bakıyordu ki hiç kimsenin bakmadığı gibi.

ayağıya bir anda kalktım adam anlamamıştı tabi , nereden bilsin ki ben de mafya kadını olduğumu .

ayağıya kalktım bana bakıyordu
"nereye"dedi burada kalacağımı mı zannediyordu "evime "diye cevap verdim o da ayağıya kalktı kolumu tuttu ve beni kendine doğru çekti ne yaptığını anlamadım "ne yapıyorsun bırak kolumu" dedim onun o kokusunu içime çektim kafamı yukarı doğru kaldırdım ki yüzünü görebileyim kaldırdım ve bana gülümsedi neden gülümsediğini anlamadım .

"gidemezsin dışarıda adamlar var, gidersen seni yakalarlar " dedi "yakalasınlar o zaman " dedim ve telefonumu çıkarttım saate baktım o an anladım ki adam beni başka bir eve taşımıştı. ışıklar kapalılardı diye evin içini görmemiştim saate baktım saat 03.21 idi 2 saattir baygındım .onu itiledim "umrumda değil daha fazla burada kalmıyacağım " dedim .

kapıdan dışarıya çıktım dikkatli bir şekilde arkama ve önüme baktım kimse yoktu yürüdüm hızlı bir şekilde bir sokağa girdim öyle hızlı girdim ki adamların tam önüne çıktım adamlar bana baktılar ve yanıma doğru geldiler o kadar sıkılmıştım ki adamların gelmesini bekledim yedi kişilerdi .

Öldür BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin