2.kavga

16 3 1
                                    

Boranın yanına gittim ,dün olanları kimseye anlatmasın diye ayar vericektim.

Çantası sıradaydı " çantamı al " dedim.
Çantayı aldı oturdum .
Elini uzattı " Ben bora " dedi işaret parmağını tutum salladım ve dağa doğru ittim " mavi " dedim .

Sonra hocaya çevirdim gözlerimi o da bana bakıyordu bir anda zil çaldı ve hoca sanki rüyadan uyanmış gibi zıpladı ve eşyalarını aldı ve çıktı sınıftan .

Boraya baktım göz ucuyla o da bana bakıyordu " bir şeyler yemek istermisin" dedi " hayır canım bir şey istemiyo " dedim ve önüme döndüm " içecek bir şeyler peki " dedi " olur " dedim ve aşağı kantine indik .

Ben iki kahve aldım o ise bir tane aldı. ona doğru döndüm ve " benim biraz işim var " dedim ne der gibi kafasını sağa dönderdi sormadı ben de cevap vermedim .

karşıdan gelen Murat'a baktım abimin en yakın korumasıydı aslında çocukluk arkadaşımızdı.
Kahvenin birini ona uzattım ,oldı "teşekkür ederim mavi hanım" dedi çok resmi konuşurdu her zaman .
" İyi geldi " dedi .
Bende içtim gerçekten iyidi kafamı güzel der gibi salladım ." Ben derse gidiyorum " dedim yürümeye başladım elimde kahveyle .
Arkamdan ayak sesler geliyordu döndüm baktım murattı, ona doğru döndüm " hayırdır murat " dedim
" Ben sizin korumanızım sizin yanınızdan ayrılamam " dedi kafamı olumsuz anlamda salladım " buna gerek yok, ben o kadar eğitimi boşuna almadım murat" dedim ve merdivenlerden çıkmaya başladım elimdek kahveden bir yudum aldım ve yukarı çıktım .

Müdürün odasındaki öğrenci çıktı önüme " nereye" dedi " sanane" dedim .
Bana yaklaşmaya başladı bir adım attı ve aramızda sadece bir adım kaldı .
Bir adım da ben attım gözlerime odaklanmıştı " çekil önümden " dedim diliyle dudaklarını ıslattı " Ben Kaan " dedi ve elini uzattı bora'ya yaptığım gibi işaret parmağını tutum ve dağ taraf çevirdim " mavi" dedim gülümsedi

" Şimdi çekil önümden " dedim .
Elimdeki kahveyi aldı ve önümden çekildi. ona öldürücü bir bakış attım ve yoluma devam ettim.

Sınıfa gittim boranın yanında kırmızı saçlı bir kız vardı " kalk yerimden " dedim ama hiç dinlemedi .
Bileğimi biri tuttu dönüp baktım bu Kaan dı bora'ya ters ters bakıyordu kolumu çekiştire çekiştire sırasına götürdü itiraz etmedi ve oturdum .

Bir öğrenci arkasını döndü ve bana baktı elini uzattı " ben Caner " dedi elini sıktım " mavi " dedim ve tebessüm ettim ve elimi çektim kaana baktım sinirliydi neden olduğunu anlamadım Onur'a bakıyordu " Caner önüne dön" dedi bir anda.

" Sebep " dedim " burası benim masam " dedi " buası da benim okulum " dedim .onur bir anda bizim konuşmamızı kesti " onur gecenin neyi oluyorsun " dedi " abim " dedim .
Kaan ayağıyla kalkıyordu ki kolunu tuttum " seni yerinden edecek değilim " dedim ve canere baktım " önüne dön Caner" dedim ve hemen döndü Kaanın yüzünde hafif bir gülümseme vardı.

Hoca geldi ve dersi dinledik zil çaldı çantamı koluma taktım gidiyordum ki biri çantamı tuttu arkamı döndüm ve ona baktım bora' ydı " seni evine bırakayım "dedi ona ters ters baktım " ben bırakırım maviyi " dedi Kaan ikisine de ters ters baktım " bana sordunuz mu , ben muratla gidicem" dedim .

muratta beni kapının önünde bekliyordu beni iki erkeğin ortasında görünce yanıma doğru gelmişti " bir sorun mu var " dedi "yok" dedim ve muratla gittik arabanın yanına vardım ki Murat elini uzattı elini tuttum ve bindim arabaya o da peşimden bindi ve " devam et " dedi arabayı süren adama söyledi .

Arabadan indik ve eve geçtik mutfağa girdim ve bir şişe viski ve bir bardak aldım ve odama gidecektim ki hizmetçiye " yemek yapma " dedim ve odama çıktım duş aldım üzerime tayt ve crop tarzı bir tişört giydim .

Öldür BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin