Bana bakmıyordu ama gülümsüyordu, bu çok garipti,neden gülümsüyordu ki?
" Kaan" dediğimde bana doğru baktı ama gülüşü bozulmadı.
Gözlerimin içine baktı ve " efendim canım" dedi.
" Anlamadım" dedim.
Çok şaşırmıştım ama bunu belli etmedim . Dün düz yüzüne baktım.O da baktı ve " Bora bize bakıyor " dedi.
Ben de doğal olarak Boraya baktım, sinirli gibiydi ama neden bana öyle bakıyordu ki ?Tekrar kaana baktım " banane bundan" dedim.
Kaan gözlerimin içine bakarak " bana yardım et" dedi. ama bunu söylerken yüzünde sinsi bir gülüş vardı.
Elimi elinden çektim ve " banane... Git başk kaşkasından yardım iste. Ben sana yardım edicek son kişi bile değilim" dedim ve ben de sinsi bir şekilde gülümsedim.
Zil çaldı ve hoca dersten çıktı.
Gözüm kapıya takıldı Murat bana doğru geliyordu. ' bir dorun mu var' der gibi kafamı sağa doğru biraş çevirdim.' yok ' der gibi kafasını sağa sola salladı.
Yanıma geldi ama ben ona değil de ona bakan kızlara gözlerim takıldı. Murat'ı yiyicekmiş gibi bakıyorlardı ama Murat sadece bana bakıyordu " acıkmışsındır aşağı inelim " dedi. Gülümsedim " olur acıkmadım da kahve içerim " dedim.
O da gülümsedi " tamam... Hadi gidelim" dedi ve elini uzattı. Gözlerimi gözlerinden eline indirdim. Elleri çok tatlıydı. Ne oluyor ban?
Elini hemen tuttum Murat gülümsedi.
Ve arkasını döndü ben de peşinden sürükledi.Kafeye geldik ama ben kahveden vazgeçmiştim dışarı çıkıp gezmek istiyorum.
Kaan elimi bir saniye bile bırakmıyordu. Sanki sevgilisiydim de elimi böyle tutuyordu . Benim de hoşuma gitmişti elleri sıcacıktı. Benim ellerim ise soğukluktan insanı bile dondururdu ama onu hiç dondurmamış gibiydi.
Murat'ın elini kendime doğru çektim yüzlerimiz bir birine yakınlaştı içim ısınmıştı sanki ama yine de onun o sıcacık elini bırakmamıştım.
" Ben buradan gitmek istiyorum " dedim bir anda.
Ben konuşabiliyormuşum sanki bunu unutmuştum o an.
Murat gülümsedi ve " nereye gidelim" biraz bekledi " gidemeyiz dersin var" dedi ve yine gülümsedi.
O gülümsediği için ben de gülümsedim.
" Boş ver. Ben gitmek istiyorum" dedim ve dudaklarımı büzdüm .Bi kahkaha sesi duydum Murat gülüyordu ilk defa Murat'ı böyle görmüştüm.
O çok mutluydu. O kahkaha attığı zaman ben de hiç olmadığım kadar gülümsedim .
Gülüşü bittikten sonra " tamam ama sadece bu günlük için tamam mı" dedi.
Çocuk gibi havaya zıpladım ve " tamam" dedim.
Murat yine güldü .
Kafenin çıkışına doğru ilerledik birlikte.
Ellerimiz halen daha bir birini kenetliyordu .Tam kafeden çıkmıştık ki birisi kolumu birisi tuttu " neredye gidiyorsun " dedi. bu tanıdığım ses ile arkamı döndüm ve evet bu Boraydı ."hem ded bu adamla el ele " dedi. Gözlerinden alev saçıyordu sanki ; ama umrumda bile değildi.
Bir anda kafenin dışına doğru biri beni çekti bu Murat dı , bir anda konuşmaya başladı " hayırdır birader, ne oluyor" dedi. Murat da sinirliydi . Murat'ın sinirinde ki o sıcaklığı hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öldür Beni
RomanceAşk en ölümcül zehirdir *** mavi , boranın sakladıkları yüzünden ondan gitmeyi istedi ama bunu başaramayacak çünkü bir birine bağlanmış olan iki kalbi ayıramayacak. Kalpler ne ayrıla biliyor ne birleşebiliyor ama bir bir...